Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140355 z dnia 2021-08-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury technicznej w postaci kaskad, poidełek, zbiorników wodn, fontann i tryskaczy, urządzeń wodn-kan w postaci letniej sieci wodo.i kan cz.2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zzw.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury technicznej w postaci kaskad, poidełek, zbiorników wodn, fontann i tryskaczy, urządzeń wodn-kan w postaci letniej sieci wodo.i kan cz.22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b64637-e63e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011328/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie bieżących robót utrzymaniowych zbiorników wodnych w parkach (sztucznych) wraz z obustronnym pasem eksploatacyjnym, konserwacja i remont infrastruktury technicznej oraz małej architektury.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
We wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr 25/PN/2020) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, uwzględniono wartość zamówień uzupełniających w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego.
Wartość zamówienia podstawowego części nr 1 zamówienia oszacowana została na kwotę netto 95 700,00 zł, a więc kwota netto przewidziana na wykonanie robót uzupełniających w ramach zamówienia z wolnej ręki , stanowiąca 100 % wartości zamówienia podstawowego wyniosła netto 95 700,00 zł.
W roku 2020 nie były zrealizowane żadne roboty w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, obowiązującej do 31.12.2020 r. tj. w ramach zamówienia z wolnej ręki . Szacowana wartość robót uzupełniających planowanych do wykonania w ramach robót uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, objętych niniejszym wnioskiem wyniesie netto: 95 660,00 zł, co stanowi 99,96 % dopuszczalnej kwoty netto zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, eksploatacyjnych, remontowych oraz porządkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury technicznej w postaci kaskad, poidełek, zbiorników wodnych, fontann wolnostojących i tryskaczy, urządzeń wodno-kanalizacyjnych w postaci letniej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117403,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117403,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117403,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Wodna Obwodu Wawerskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130003670
7.3.3) Ulica: Al. Zieleniecka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-727
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA WODNA OBWODU WAWERSKIEGO-PRAGA POŁUDNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA WODNA OBWODU WAWERSKIEGO-PRAGA POŁUDNIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117403,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.