eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140466 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iam.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15703212-e421-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/IAM/2021/07

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów

w szczególności:


1. współpraca z polskimi i zagranicznymi, partnerami, w tym m.in. artystami, menedżerami
oraz instytucjami kultury, szczególności w zakresie realizacji projektów i wydarzeń
z dziedziny sztuk wizualnych, projektów wystawienniczych i nowych mediów;
2. współpraca przy realizacji wizyt studyjnych w Polsce i zagranicą, w ramach wydarzeń
z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów;
3. współtworzenie strategii programowej projektów kulturalnych z dziedziny sztuk
wizualnych i nowych mediów;
4. organizacja realizowanych/współrealizowanych przez IAM projektów, działań, wydarzeń
kulturalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nowych mediów, w tym:
a. opracowywanie koncepcji projektów,
b. planowanie, ustalanie harmonogramów projektów,
c. przygotowywanie dokumentacji projektów,
d. realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji projektów,
e. tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych projektów,
f. prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów w elektronicznym systemie
zarządzania projektami,
- zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami;
5. przygotowanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówień
publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja
dokumentacji, w ramach realizowanych projektów, zgodnie z przyjętymi w IAM
procedurami i regulacjami;
6. współpraca z innymi Wydziałami i programami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie
komunikacji projektów;
7. merytoryczne rozpoznawanie aktualnych trendów, identyfikowanie potencjalnych
partnerów IAM w ramach planowanych i realizowanych projektów z dziedziny sztuki
wizualnych i nowych mediów;
8. konsultacja wspierająca poszczególne zespoły projektowe na podstawie wiedzy
i doświadczenia w organizacji projektów wystawienniczych;
9. zarządzanie i archiwizacja materiałów filmowych i fotograficznych produkowanych
w związku z realizacją projektów IAM do użytku w działaniach komunikacyjnych IAM.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LET’S DO- MICHAŁ NOWAKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262456785

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Radlińskiej 8 lok. 12,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-849

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-02 do 2022-08-01
2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.