Og³oszenie z dnia 2022-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00191512/01 - Wynik z dnia 2022-06-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe ubezpieczenie jednostek p³ywaj±cych
(OC armatora, casco jednostek p³ywaj±cych,
NNW za³óg jednostek p³ywaj±cych)
dla Akademii Morskiej w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Morska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wa³y Chrobrego 1-2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@am.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.am.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie jednostek p³ywaj±cych
(OC armatora, casco jednostek p³ywaj±cych,
NNW za³óg jednostek p³ywaj±cych)
dla Akademii Morskiej w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7397ff20-c78d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00140500
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin.
2) Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu.
3) Dokumenty musz± zostaæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-AZ/262-13/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie jednostek p³ywaj±cych (OC armatora, casco jednostek p³ywaj±cych, NNW za³óg jednostek p³ywaj±cych) dla Akademii Morskiej w Szczecinie.
2. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych.
4. Nomenklatura wg CPV:
1) 66510000-8 Us³ugi ubezpieczeniowe.
a) 66512100-3 Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków.
b) 66514150-2 Us³ugi ubezpieczenia statków.
c) 66515000-3 Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty.
d) 66516300-3 Us³ugi ubezpieczenia jednostek p³ywaj±cych od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
e) 66515300-6 Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów i straty finansowej.
f) 66516000-0 Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
5. Za przygotowanie merytorycznej czê¶ci postêpowania w zakresie przedmiotu zamówienia odpowiada broker ubezpieczeniowy MENTOR S.A. z siedzib± w Toruniu, ul. Szosa Che³miñska 177-181, KRS 0000031423, zezwolenie Ministra Finansów z dnia 31 maja 1994 r., nr 475.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
66514150-2 - Us³ugi ubezpieczenia statków
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515300-6 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów i straty finansowej
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516300-3 - Us³ugi ubezpieczenia jednostek p³ywaj±cych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego na us³udze ubezpieczenia jednostek p³ywaj±cych (Ubezpieczenie jednostek p³ywaj±cych od ryzyka uszkodzenia, zniszczenia i utraty (casco); Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zwi±zku z posiadaniem i u¿ytkowaniem jednostek p³ywaj±cych (OC armatora); Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kapitana i cz³onków za³ogi (NNW za³óg jednostek p³ywaj±cych)).
2) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowi±zany bêdzie do zastosowania w zamówieniach polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, stawek nie wy¿szych ni¿ zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± wed³ug kryterium:
Cena – 60%
Klauzule fakultatywne – 40%
Ofert± najkorzystniejsz±, bêdzie oferta Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
P = Pc + Pz
gdzie:
P - Liczba punktów oferty,
Pc - liczba punktów uzyskanych za kryterium ”Cena”,
Pz - liczba punktów uzyskanych za kryterium „klauzule fakultatywne”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 112 ustawy Pzp, okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Warunkiem udzia³u w niniejszym postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia w³a¶ciwego organu na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP w my¶l ustawy z dnia 11.09.2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1130 ze zm.).
Wzór o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powy¿szy warunek musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez wszystkich wykonawców. Nie dopuszcza siê ³±czenia potencja³ów Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- zezwolenia w³a¶ciwego organu na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP w my¶l ustawy z dnia 11.09.2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1130 ze zm.). lub za¶wiadczenie/o¶wiadczenie w³a¶ciwego organu nadzoru, ¿e Wykonawca posiada zezwolenie w³a¶ciwego organu na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP w my¶l ustawy z dnia 11.09.2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub upowa¿niony przez mocodawcê pe³nomocnik.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
Wymagana forma:
1. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
2. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, dokonuje w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±;
4. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
5. Przez cyfrowe odwzorowanie, nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, niewystawione przez upowa¿nione podmioty, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, niewystawione przez upowa¿nione podmioty lub pe³nomocnictwo, zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
8. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 7, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) pe³nomocnictwa – mocodawca.
9. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 7, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
10. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w sytuacjach:a) zmiany dotycz±ce terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki; w przypadku braku ¶rodków na zap³atê sk³adek przez Zamawiaj±cego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwy¿ki wysoko¶ci sk³adki przy roz³o¿eniu jej na raty,
b) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekszta³cenia, wyodrêbniania, po³±czenia lub likwidacji;
c) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy; w przypadku ujawnienia siê b±d¼ powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcze¶niej w specyfikacji,
d) korzystne dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce ze zmian OWU Wykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy;
e) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych,
f) zmiana wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany warto¶ci/ilo¶ci maj±tku, doubezpieczenia mienia po szkodzie; z zachowaniem dotychczasowych stawek z wy³±czeniem ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
g) zmiany w zakresie ochrony ubezpieczeniowej wynikaj±ce z wymogów zawartych
w umowach na udostêpnienie mienia, us³ugi lub dofinansowanie Ubezpieczaj±cego,
2. Zgodnie z art. 436 pkt 4) ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, ka¿da ze stron umowy mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wysoko¶ci sk³adek zgodnie z zasadami wprowadzania zmian okre¶lonymi w ust.3-7 niniejszej umowy.
3. Wprowadzenie zmian w zawartej umowie w przypadkach wymienionych w ust. 2 niniejszej Umowy wymaga uprzedniego z³o¿enia pisemnego wniosku wraz z dokumentacj± wp³ywu zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz propozycj± zmiany umowy w terminie do 30 dnia od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian.
4. Za dokumentacjê, o której mowa w ust. 3 niniejszej Umowy uznaje siê w szczególno¶ci dokumenty potwierdzaj±ce i/lub zawieraj±ce:
a) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci dotychczasowych oraz przysz³ych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ – takimi jak umowy o pracê lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ;
b) wykazanie wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 2 Umowy, na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê;
c) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmienionej wysoko¶ci sk³adki nale¿nej Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê.
Wszelkie zapisy dotycz±ce zmian umowy zawarto w § 6 za³±cznika nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-08
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Us³ugi konserwacji i napraw awaryjnych sprzêtu gastronomicznego, ch³odniczego, grzejnego, myj±cego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- US£UGA DOSTÊPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych dzia³añ komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania tre¶ci merytorycznych zwi±zanych z realizacj± projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 piêcioletnich przegl±dów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarz±dzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obs³uga konserwatorska obiektów Oddzia³u ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, My¶liborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemy¶l wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej, komunikacji i odpowiedzialno¶ci prawnej z tytu³u zanieczyszczenia ¶rodowiska Zak³adu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Gminy Warka
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SIEWIERZ
- Us³uga ubezpieczenia O¶rodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.