Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00100523/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton „ i „Chechło” w Trzebini.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2078264,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-zarzadzanie-terenem-osrodkow-rekreacyjnych-balaton-i-chechlo-w-trzebini-g.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton „ i „Chechło” w Trzebini.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4702966-a9ca-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton” i „Chechło” w Trzebini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095714/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.KGK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570024,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis i zakres przedmiotowego zadania określony został w załącznikach A i B do swz.
Ośrodek Rekreacyjny „Balaton” winien być ochraniany przez licencjonowaną Agencję Ochrony.
Obsługa ratownicza winna być realizowana przez podmiot uprawniony do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust.1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art.17 ust.1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z niezbędnym wyposażeniem zgodnie z Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne. Wymagane jest 5 letnie doświadczenie oraz co najmniej dwie pozytywne opinie współpracy w zakresie ratownictwa wodnego.
Kontrolę siatek zabezpieczających dno basenów należy wykonywać z udziałem płetwonurka z uprawnieniami do nurkowania z ukończonym kursem podstawowym min. nurek zapoznawczy, uprawnienia.
Wszelkie szkody powstałe na skutek realizacji niniejszego zamówienia pokrywa wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko – System Robert Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282043494
7.3.3) Ulica: Krakowska 6
7.3.4) Miejscowość: Bolęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. F.H.U. Ol trans Agnieszka Pikur ul. Kościuszki 80 , 32 540 Trzebinia
Rodzaj usług: Utrzymanie zieleni
2. Agencja Ochrony P W Jaguar Sp. Z.o.o. S.K. ul. Legionów Polskich 1 , 32 065 Krzeszowice
Rodzaj usług: Licencjonowana Ochrona obiektu
3. Janusz Pogoda Brygada , ul. Parkowa 7 , 32 500 Chrzanów
Rodzaj usług: Utrzymanie porządku, zbieranie śmieci
4. Miejskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe w Chrzanowie ul. Mydlana 20 , 32 500 Chrzanów
Rodzaj usług: Zabezpieczenie ratownicze Ośrodków Rekreacyjnych Balaton i Chechło
5. Rodzaj usług: Nurek z uprawnieniami
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.