eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecDOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564745057

1.5.8.) Numer faksu: 564747952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@GMINABISKUPIEC.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0e0e2e-a622-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I - zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia dla części nr 1 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Keyboard cyfrowy
2. Nagłośnienie frontowe i monitory sceniczne
3. Mikrofony i akcesoria
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych kategorii asortymentu zawiera - załączniki od nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu . Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 73410,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II - zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Ekran sufitowo-ścienny
2. Ekran przenośny
3. Kamera 4k 60p/50p z matrycą typu 1-celowego
4. Projektor laserowy główny
5. Obiektyw specjalistyczny krótkoogniskowy
6. Uchwyt do projektora
7. Projektor przenośny, plenerowy
8. Oświetlenie sceniczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych kategorii asortymentu zawiera - załącznik nr 8 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu . Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.5.5.) Wartość części: 226709,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr III - zakup i dostawa mebli
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia w ramach części nr 3 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Stoły – 50 szt
2. Krzesła – 200 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych kategorii asortymentu zawiera - załącznik nr 9 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu . Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 59000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr IV - zakup, dostawa i montaż całorocznego fortepianu zewnętrznego
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia dla części nr 4 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Całoroczny fortepian zewnętrzny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załączniki nr 10 do SWZ
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu . Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.5.5.) Wartość części: 175890,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty. Najtańsza złożona oferta została wyceniona przez Wykonawcę na kwotę 98 769,00 zł.
Ceny złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę brutto 73 410,01 zł .Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia do wysokości ceny oferty najniższej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty. Najtańsza złożona oferta została wyceniona przez Wykonawcę na kwotę 272 334,30 zł.
Ceny złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę brutto 226 709,41 zł .Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia do wysokości ceny oferty najniższej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58179 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225705 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEBELLI Marcin Kulbacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393047254

7.3.3) Ulica: Leśna 10/53

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-173

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty. Najkorzystniejsza złożona oferta , spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, została wyceniona przez Wykonawcę na kwotę 248 000,00 zł.
Ceny złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę brutto 175 890,00 zł .Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia do wysokości ceny oferty najniższej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.