Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne: Produkty mięsne i wędliny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211037617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 28
1.5.2.) Miejscowość: Tursk
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpstursk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9c6a2c4-5131-4e4e-be5d-317c70de8be01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne: Produkty mięsne i wędliny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9c6a2c4-5131-4e4e-be5d-317c70de8be0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00585180/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
PZP dla zadania pn. ,,Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne: Produkty mięsne i wędliny” wszystkie trzy złożone oferty zostały odrzucone:
1) jedna oferta na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) PZP – z powodu niedostarczenia w przewidzianym terminie wymaganego oświadczenia lub dokumentów;
2) dwie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP – z powodu niezgodności treści ofert z warunkami zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f28661be-238b-42b8-9946-c8424a029a95
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2623.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 96345,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem
do magazynu Zamawiającego produktów mięsnych oraz wędlin, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2025, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku nr 1A – Formularz cenowy. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.:
Główny kod CPV: 15130000-8 Produkty mięsne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 A Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 2 Wzór umowy.
Załącznik nr 1A Formularz cenowy stanowi równocześnie opis przedmiotu zamówienia, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy i będzie on stanowił jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101082,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101082,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101082,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Krzysztof Sobieraj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5980002044
7.3.3) Ulica: ul.Podgórna 26
7.3.4) Miejscowość: Sulęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-435
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SOBIERAJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SOBIERAJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101082,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
więcej: Produkty mięsne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.