Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00577929/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00589380/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00598259/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00607845/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00622326/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00627980/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00635062/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00644479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu zbierania wód opadowych przy osiedlu 600-lecia jako ekoparku w ramach zadania „Czynna ochrona torfowiska na terenie gminy Murowana Goślina jako elementu (...) część nazwy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10022771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu zbierania wód opadowych przy osiedlu 600-lecia jako ekoparku w ramach zadania „Czynna ochrona torfowiska na terenie gminy Murowana Goślina jako elementu (...) część nazwy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99171ef7-fa81-472f-b8ab-41d42754cff5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029956/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Zagospodarowanie terenu zbierania wód opadowych przy osiedlu 600-lecia jako ekoparku w ramach zadania "Czynna ochrona torfowiska na terenie gminy Murowana Goślina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 02 „Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski”, Działania 02.06 „Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe w ramach ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4114465,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu zbierania wód opadowych przy osiedlu 600-lecia jako ekoparku w ramach zadania „Czynna ochrona torfowiska na terenie gminy Murowana Goślina jako elementu ekosystemu miejskiego korytarza ekologicznego" i dotyczy zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ekoparku na os. 600-lecia w Murowanej Goślinie”.
W ramach realizacji niniejszej Umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy na własny koszt, ryzyko oraz we własnym zakresie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Realizację Ekoparku wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa kładki pieszo-rowerowej na terenie działek 1446, 1459/1, oraz na terenie części działek 1415, 1461/2, 1460 obręb Murowana Goślina, gmina Murowana Goślina.
Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy zawarty jest w:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i Umowy, wraz z załącznikami:
a) Projekcie budowlanym – projekcie zgłoszenia robót dotyczącym „Realizacji Ekoparku wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa kładki pieszo-rowerowej na terenie działek 1446, 1459/1, oraz na terenie części działek 1415, 1461/2, 1460 obręb Murowana Goślina, gmina Murowana Goślina.
b) Projekcie Architektoniczno-Budowlanym,
c) Opiniach, uzgodnieniach, pozwoleniach i innych dokumentach stanowiących załącznik do projektu.
d) Przedmiarach robót, dla realizacji zadania.
3) Umowie.
2. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty
45120000-4 próbne wiercenia i wykopy
45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
77211400 usługi wycinania drzew
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zieleni
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3921717,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6678074,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3921717,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Mosty Poznań” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301049766
7.3.3) Ulica: ul. Ostrowska 476
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-324
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża zieleń – gospodarka drzewostanem poz. od 1.1 do 1.11 oraz branża zieleń – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni poz. od 1.1 do 1.22 zamierzam powierzyć wykonanie części zamówienia następującym podwykonawcom : Zakład Kształtowania Zieleni GARDENS
Grzegorz Sobolewski, Promnice, ul. Południowa 73, 62-005 Owińska;
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3921717,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.