Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130204/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00159718/01 - Wynik z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Foto-grafii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rakowicka 22A
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140918
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00130204
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4.1.) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje:
- co najmniej 2 usługi (zamówienia), polegającą na obsłudze zwiedzających i ekspozycji, trwającą przez okres minimum 6 miesięcy każda, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmuje/obejmowało obsługę ekspozycji o powierzchni ekspozycji minimum 300 m2.
- co najmniej 1 usługę (zamówienie), polegającą na prowadzeniu punktu informacyjnego i sprzedaży biletów trwającą przez okres minimum 0,5 roku;
- co najmniej 1 usługę (zamówienie), polegającą na prowadzeniu księgarni minimum w trybie stacjonarnym.
Uwaga:
- pod pojęciem „zamówienie" zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu;
- pod pojęciem „obsługa zwiedzających i ekspozycji” zamawiający rozumie w szczególności: świadczenie usług polegających na udzielaniu informacji dotyczących wystaw i pokazów, programu edukacyjnego instytucji oraz opiece nad eksponatami i kontroli biletów wstępu przy czym ww. usługa nie może dotyczyć obsługi ekspozycji terenu zewnętrznego.
4.2.) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:
a) co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję koordynatora, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika/ koordynatora opiekunów ekspozycji oraz punktów informacyjnych, która kierowała i/lub koordynowała co najmniej 1 zamówieniem polegającym na obsłudze publiczności i ekspozycji oraz 1 zamówieniem polegającym na prowadzeniu punktu
informacyjnego i księgarni zgodnie z definicjami wskazanymi powyżej, przy czym mogą to być usługi wykonywane w ramach jednego zamówienia;
b) co najmniej 4 osobami przewidzianymi do obsługi wystawy stałej;
c) co najmniej 2 osobami przewidzianymi do obsługi wystawy czasowej;
d) co najmniej 1 osobą przewidzianymi do obsługi pokazów.
e) co najmniej 2 osobami przewidzianymi do prowadzenia punktu informacyjnego ze sprzedażą biletów oraz księgarni dla siedziby głównej MuFo Rakowicka,
UWAGA:
Warunkiem koniecznym w przypadku osób w punktach od b do e jest:
1. znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2, potwierdzona dokumentem,
2. znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
posiadanie potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu z tego zakresu,
3. znajomość przepisów bhp, posiadanie potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu z tego zakresu.
4.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.4. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
4.5. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestników w postępowaniu Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4.1.) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje:
- co najmniej 2 usługi (zamówienia), polegającą na obsłudze zwiedzających i ekspozycji, trwającą przez okres minimum 6 miesięcy każda, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmuje/obejmowało obsługę ekspozycji o powierzchni ekspozycji minimum 300 m2.
- co najmniej 1 usługę (zamówienie), polegającą na prowadzeniu punktu informacyjnego i sprzedaży biletów trwającą przez okres minimum 0,5 roku;
- co najmniej 1 usługę (zamówienie), polegającą na prowadzeniu księgarni minimum w trybie stacjonarnym, przez okres minimum 0,5 roku.
Uwaga:
- pod pojęciem „zamówienie" zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu;
- pod pojęciem „obsługa zwiedzających i ekspozycji” zamawiający rozumie w szczególności: świadczenie usług polegających na udzielaniu informacji dotyczących wystaw i pokazów, programu edukacyjnego instytucji oraz opiece nad eksponatami i kontroli biletów wstępu przy czym ww. usługa nie może dotyczyć obsługi ekspozycji terenu zewnętrznego.
- pod pojęciem prowadzenie księgarni zamawiający rozumie prowadzenie sprzedaży wydawnictw i publikacji w trybie stacjonarnym w księgarni tj.
pomieszczeniu/lokalu/powierzchni oznaczonej i wydzielonej od ogólnej
powierzchni użytkowej u Zamawiającego przez okres minimum 0,5 roku.
4.2.) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:
a) co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję koordynatora, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika/ koordynatora opiekunów ekspozycji oraz punktów informacyjnych, która kierowała i/lub koordynowała co najmniej 1 zamówieniem polegającym na obsłudze publiczności i ekspozycji oraz 1 zamówieniem polegającym na prowadzeniu punktu
informacyjnego i księgarni zgodnie z definicjami wskazanymi powyżej, przy czym mogą to być usługi wykonywane w ramach jednego zamówienia;
b) co najmniej 4 osobami przewidzianymi do obsługi wystawy stałej;
c) co najmniej 2 osobami przewidzianymi do obsługi wystawy czasowej;
d) co najmniej 1 osobą przewidzianymi do obsługi pokazów.
e) co najmniej 2 osobami przewidzianymi do prowadzenia punktu informacyjnego ze sprzedażą biletów oraz księgarni dla siedziby głównej MuFo Rakowicka,
UWAGA:
Warunkiem koniecznym w przypadku osób w punktach od b do e jest:
1. znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2, potwierdzona dokumentem,
2. znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
posiadanie potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu z tego zakresu,
3. znajomość przepisów bhp, posiadanie potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu z tego zakresu.
4.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.4. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
4.5. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestników w postępowaniu Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 12:00 w dniu 20.03.2023 r.
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku PeKao S. A 93 1240 4650 1111 0010 7078 0715;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
8. Zapisy art. 98 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 12:00 w dniu 21.03.2023 r.
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku PeKao S. A 93 1240 4650 1111 0010 7078 0715;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
8. Zapisy art. 98 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-20 12:00
Po zmianie:
2023-03-21 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-20 13:00
Po zmianie:
2023-03-21 13:00
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przygotowania i organizacji Wydarzeń w zakresie Funduszy Europejskich, organizowanych w siedzibie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
- Usługa zabudowy 96 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów Foodex Saudi 2024 w dniach 16-19 września 2024 r.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
- Organizacja konferencji "Mikrozanieczyszczenia w środowisku człowieka" Wydziału Infrastruktury i Środowiska
- Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach pod nazwą "W drodze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.