Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00052239/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00059468/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnej hali sportowej przyszkolnej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271501887
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 6722903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzoaes@mzoeas.zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogólnodostępnej hali sportowej przyszkolnej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc1fb92-7f68-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ogólnodostępnej hali sportowej przyszkolnej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038648/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6449824,04
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ogólnodostępnej hali sportowej przyszkolnej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną w ramach zadania pn.: ”Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zawierciu” realizowanego w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.
Inwestycja przewiduje wykonanie m.in.:
1) Instalacji elektrycznej: dla potrzeb budynku przewiduje się instalacje wewnętrzne: oświetlenia i gniazd wtyczkowych, oświetlenia awaryjnego z zastosowaniem indywidualnych inwerterów, ochronne przed porażeniem oraz przeciwprzepięciowej. Dla budynku zaprojektowano również instalację piorunochronną. W pomieszczeniach zastosowano oświetlenie LED-owe. Na Sali gimnastycznej oprawy zabezpieczone są siatką ochronną;
2) Instalacji nagłośnienia: przewiduje się prosty i funkcjonalny system nagłośnienia pozwalający na prowadzenie zawodów tzn. nagłośnienie spikera oraz odtwarzanie muzyki towarzyszącej zawodom. Może być również wykorzystywane do wszelkich innych uroczystości, które mogą się odbywać w hali.
3) Instalacji sanitarnych:
Budynek hali sportowej wyposażony jest w kompletną instalację wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, wentylacyjną i elektryczną.
a) Instalacja wodno – kanalizacyjna: Do wszystkich punktów czerpalnych doprowadzono wodę zimną i ciepłą z cyrkulacją. Ciepła woda będzie przygotowywana w zasobniku ciepłej wody za pomocą kotłowni gazowej i dostarczana będzie centralnie do punktów poboru. Do odprowadzenie ścieków zaprojektowano kanalizację sanitarną, zaprojektowano piony w szachtach oraz poziomy pod posadzką. Piony będą wyprowadzone nad dach i zakończone wywiewką. Do budynku zaprojektowano przyłącze wody zasilane z istniejącej instalacji w istniejącego budynku szkoły oraz instalacje kanalizacji zewnętrznej włączoną do istniejącego przyłącza kanalizacji zlokalizowanego na działce inwestora. Dla celów przeciwpożarowych przewidziano instalację hydrantową zasilaną z istniejącej instalacji w istniejącego budynku szkoły;
b) Instalacja centralnego ogrzewania: pomieszczenia sali sportowej i widowni będą ogrzewane za pomocą urządzeń grzewczo wentylacyjnych z nagrzewnicą gazową oraz z chłodzeniem chłodnicą freonową i recyrkulacją powietrza o mocy grzewczej 60 kW i wydajności chłodniczej 64 kW. Urządzenia będą zamontowane w dachu sali sportowej. Urządzenia nie wymagają rozprowadzenia kanałowego. W pomieszczeniach zaplecza Sali przewidziano centralne ogrzewanie wodne pompowe, ogrzewanie pomieszczeń za pomocą grzejników płytowych stalowych. Ciepło będzie uzyskiwane w proj. kotłowni
gazowej o mocy 90,0 kW;
c) Instalacja gazowa: w budynku przewiduje się kotłownię gazową, która będzie zasilać instalację centralnego ogrzewania oraz instalację przygotowania ciepłej wody użytkowej. Źródło ciepła to kocioł gazowy jednofunkcyjny wiszący. Kocioł zlokalizowany będzie w pomieszczeniu kotłowni na parterze. Instalacja gazu
będzie doprowadzona także do urządzeń grzewczo wentylacyjnych z nagrzewnica gazową o mocy 60 kW przewidzianych do ogrzewania sali zlokalizowanych na dachu sali. Instalacja będzie prowadzona w ziemi oraz po wierzchu ścian i po budynku. Zapotrzebowanie gazu wynosi 21,0 m3/h;
d) Instalacja wentylacji mechanicznej: w pomieszczeniach zaplecza Sali zaprojektowano wentylacje mechaniczną nawiewno-wywiewną zrównoważoną oraz wentylację grawitacyjną w pomieszczeniu kotłowni. Instalację wentylacji dla sali sportowej zaprojektowano w oparciu o urządzenia grzewczo wentylacyjne z recyrkulacją powietrza o mocy grzewczej 60 kW i wydajności powietrza wentylacyjnego 5000 m3/h. Urządzenia zaprojektowano w dachu sali. Instalację wentylacji dla zaplecza sanitarnego zaprojektowano w oparciu o centralę nawiewno – wywiewną zlokalizowaną na dachu oraz poprzez wentylatory. Łączna ilość powietrza nawiewanego dla zaplecza sanitarnego wynosi 2600 m3/h.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU:
Wymiary hali:
- długość - 44,56 m;
- szerokość - 24,42 m;
- wysokość max - 11,37 m;
- powierzchnia zabudowy - 1088,16 m2;
- powierzchnia użytkowa - 1027,40 m2;
- powierzchnia całkowita - 1088,16 m2;
- kubatura - 9 615,00 m3;
- liczba kondygnacji – 1.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (PPU)
2. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
3. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
5. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
7. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
cd. w sekcji SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
42113110-8 - Płyty fundamentowe
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
42131160-5 - Hydranty
44175000-7 - Panele
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6939714,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10806009,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6939714,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078889
7.3.3) Ulica: Bliżyce 65
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6939714,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Budowa ogólnodostępnej hali sportowej przyszkolnej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej pn.: „Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem oraz infrastrukturą zewnętrzną przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zawierciu” realizowanego w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.