Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073326/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W PIŃCZOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 maja 34
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 375 73 73
1.5.8.) Numer faksu: 41 375 73 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_pinczow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny w Pińczowie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ffcfd7a-9a23-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw-ż.2232.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217475 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. wyrobów mleczarskich w szacunkowych, rocznych ilościach: Mleko spożywcze 2% luzem, kod CPV 15511000-3, spełniające wymagania normy PN_A86003 w rocznej ilości około 40 000 litrów,
Śmietana spożywcza 30 % luzem, kod CPV 15512000-0, spełniająca wymagania normy PN90/A 86050w rocznej ilości około 3 000 litrów,
Twaróg półtłusty (w kostkach), kod CPV 15542100-0, spełniający wymagania normy, PN-A_91/A-86300 w rocznej ilości około 4 000 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15512000-0 - Śmietana
15542100-0 - Ser twarogowy
4.5.5.) Wartość części: 134380 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. wyrobów mleczarskich w szacunkowych, rocznych ilościach: Serek topiony tłusty – zawartość tłuszczu: nie mniej niż 27%, kod CPV 15540000-5, roczna ilość około 3800 kg (waga 1 szt./100g),
Serek typu Fromage (80-150g/szt.) – roczna ilość około 1600kg, kod CPV 15540000-5 o smaku: z czosnkiem, z warzywami, ze szczypiorkiem, naturalny bez dodatków
Serek homogenizowany – zawartość 1,8% z dodatkami smakowymi (wanilia, truskawka, etc.), kod CPV 15540000-5 roczna ilość około 650 kg -waga 1 szt./150g),
Serek homogenizowany naturalny bez dodatków smakowych, kod CPV 15540000-5, spełniający wymagania normy PN-91/A-86300 roczna ilość około 650kg- waga 1szt/150g),
Serek kanapkowy – naturalny, opakowanie twarde od 80 do 150g/szt., produkt wolny od zawartości glutenu oraz żelatyny wieprzowej, kod CPV 15542200-1, 86300 roczna ilość około 1500 kg.
Jogurt naturalny – opakowanie twarde 125 lub 150g/szt., produkt wolny od zawartości glutenu oraz żelatyny wieprzowej, kod CPV 1551310-1, roczna ilość około 1000kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15540000-5 - Produkty serowarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15542200-1 - Ser miękki
4.5.5.) Wartość części: 83095 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mleko Łazorko Lucjan Łazorko,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651037540
7.3.3) Ulica: Krzeszów Dolny 60
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów Dolny 60
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-Trade S.C. M. Olek, R. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- " Dostawa żywności do Przedszkola Nr 2 w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 9, 28-400 Pińczów w 2025 roku "
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pińczowie, ul. 7 Źródeł 7, 28-400 Pińczów w 2025 roku
- Dostawa żywności do Przedszkola Nr 3 w Pińczowie, ul. Hugona Kołłątaja 8, 28-400 Pińczów w 2025 roku
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla internatu Zespołu Szkół nr2 w Nałęczowie na rok 2025
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu" zadanie podzielone na dwie części: część I - mięso wędliny część II - nabiał
więcej: Mleko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.