Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135892/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00146410/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00280291/01 - Wynik z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ODZIEŻ, OBUWIE OCHRONNE I ROBOCZE, BIELIZNA OPERACYJNA BARIEROWA, ODZIEŻ, OBUWIE RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, UMUNDUROWANIE PORTIERÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930090240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Weigla 5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-981
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 261660119
1.4.8.) Numer faksu: 261660119
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@4wsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141154
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00135892/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Cz. 2 Wykazu przedmiotowych środków dowodowych: 3) Pakiet nr 3: dostawa odzieży dla ratowników medycznych i kierowców pojazdów sanitarnych:
a) karty techniczne tkanin wystawione przez producenta określające skład chemiczny i gramaturę tkanin, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia z opisem, do uszycia której odzieży tkanina będzie przeznaczona;
b) oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4c do SWZ), potwierdzającego, że odzież posiada certyfikat uprawniający do oznaczenia znakiem bezpieczeństwa CE oraz wykonana jest zgodnie z warunkami technologicznymi określonymi w Polskich i Europejskich normach PN-EN 20471:2013-07/A1:2017-02 (Odzież o intensywnej widzialności), PN-EN 343:2019-04 (Odzież ochronna chroniąca przed deszczem), PN-EN 14058:2018-02 (Odzież ochronna chroniąca przed chłodem), PN-EN ISO 13688:2013-12 (Odzież ochronna wymagania ogólne) lub normach równoważnych;
c) dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów w języku polskim) z wyraźnym wyróżnieniem/
zakreśleniem np. zakreślaczem wymaganego parametru oraz których pozycji pakietu parametr dotyczy;
4) Pakiet nr 4: dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego):
oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4d do SWZ),
że zaoferowana odzież i obuwie robocze (ochronne) spełniają wymagania zawarte
w SWZ a w szczególności są zgodne z normami PN-EN lub równoważnymi wyszczególnionymi w załączniku nr 2a do SWZ.
5) Pakiet nr 5: dostawa umundurowania i obuwia służbowego portierów:
oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4e do SWZ),
że zaoferowane umundurowanie i obuwie służbowe portierów spełniają wymagania zawarte w SWZ a w szczególności są zgodne z normami PN-EN lub równoważnymi normami wyszczególnionymi w załączniku nr 2a do SWZ.
UWAGA: Zaleca się, by Wykonawcy zapoznali się z obowiązującymi u Zamawiającego wzorami umundurowania i obuwia portierów. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej – art. 131 ust. 2 PZP, a jedynie przewiduje możliwość
jej odbycia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym z 1-dniowym wyprzedzeniem. Osoba upoważniona do przedstawienia wzorów umundurowania – Kierownik Działu Gospodarczego nr tel. 261 660 542, budynek Logistyki (budynek nr 44).
Po zmianie:
Cz. 2 Wykazu przedmiotowych środków dowodowych: 3) Pakiet nr 3: dostawa odzieży dla ratowników medycznych i kierowców pojazdów sanitarnych:
a) karty techniczne tkanin wystawione przez producenta określające skład chemiczny i gramaturę tkanin, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia z opisem, do uszycia której odzieży tkanina będzie przeznaczona;
b) oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4c do SWZ), potwierdzającego, że odzież posiada certyfikat uprawniający do oznaczenia znakiem bezpieczeństwa CE oraz wykonana jest zgodnie z warunkami technologicznymi określonymi w Polskich i Europejskich normach PN-EN 20471:2013-07/A1:2017-02 (Odzież o intensywnej widzialności), PN-EN 343:2019-04 (Odzież ochronna chroniąca przed deszczem), PN-EN 14058:2018-02 (Odzież ochronna chroniąca przed chłodem), PN-EN ISO 13688:2013-12 (Odzież ochronna wymagania ogólne) lub normach równoważnych;
c) dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów w języku polskim) z wyraźnym wyróżnieniem/
zakreśleniem np. zakreślaczem wymaganego parametru oraz których pozycji pakietu parametr dotyczy;
4) Pakiet nr 4: dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego):
oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4d do SWZ),
że zaoferowana odzież i obuwie robocze (ochronne) spełniają wymagania zawarte
w SWZ a w szczególności są zgodne z normami PN-EN lub równoważnymi wyszczególnionymi w załączniku nr 2a do SWZ.
5) Pakiet nr 5: dostawa umundurowania i obuwia służbowego portierów:
oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4e do SWZ),
że zaoferowane umundurowanie i obuwie służbowe portierów spełniają wymagania zawarte w SWZ a w szczególności są zgodne z normami PN-EN lub równoważnymi normami wyszczególnionymi w załączniku nr 2a do SWZ.
UWAGA: Zaleca się, by Wykonawcy zapoznali się z obowiązującymi u Zamawiającego wzorami umundurowania i obuwia portierów. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej – art. 131 ust. 2 PZP, a jedynie przewiduje możliwość
jej odbycia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym z 1-dniowym wyprzedzeniem. Osoba upoważniona do przedstawienia wzorów umundurowania – Kierownik Działu Gospodarczego nr tel. 261 660 542, budynek Logistyki (budynek nr 44).
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy Dz.U. 2022, poz. 835 z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie PZP wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Do oferty należy dołączyć Załącznik nr 1 c do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Dostawa odzieży ochronnej
- Dostawy odzieży roboczej
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.