Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141238 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz.nr 188/1, jedn. ewid. Podgórze, obr. 69” – remont fosy fortu – część 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz.nr 188/1, jedn. ewid. Podgórze, obr. 69” – remont fosy fortu – część 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-294c8e0a-f8d4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej, koniecznym staje się udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 tj.: w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zgodnie z ww. przepisem i ust. 1 pkt. 7) Zam. może udzielić zamówienia z w.r., w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Mając na uwadze powyższe znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w powyższym trybie wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 820603,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308226,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w zakresie prac konserwatorskich na elewacjach kaponier i murów oporowych oraz prac związanych z zielenią i dendrologią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378928,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378928,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378928,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe BUDMEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378928,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2)w ogł. o zam. został określony przedmiot przewidywanych zam. pod.(zgodne z przed. Zam. podst.),ich zakres(do wartości 30% wart. szac. Zamów. Podst.)oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zam. podobne („po analizie i akceptacji koszt. ofert. i wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą dot. zakresu i wynagrodzenia udzielonego zamówienia;ceny nie mogą przekroczyć średnich cen czynników produkcji SEKOCENBUD na dany kwartał”
3)zam.zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.:PPH BUDMEX
4)zam. jest zgodne z przedmiotem umowy podstawowej,bowiem zachodzi związek funkcjonalny pomiędzy rob. wykonywanymi w ramach zam. podob. i zam. podst., gdyż dotyczą tego samego obiektu budowlanego,tj. nieruchomości położonej przy ul. Fortecznej 146 w Krk oraz wspólnych zamierzeń inwestycyjnych,
5)Zam. zostanie udzielone w okresie 3 lat od udz. zam. podst. umowa podstawowa została zawarta dnia 21.07.20 r.Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zam. podst., zam. podobne nie mogą przekroczyć 10% wart. szac. zam. podst..Wart. szac.Zam. podst. wynosiła-8.206.034,85 zł,a 10% z tej wart. stanowi kwota 820.603,48zł netto,tj.1.009.342,28zł brutto.Zam. zamierza udzielić zam. na podobne rob. bud. o wart. wynoszącej 308.226,32 zł (netto),379.118,37zł ( brutto),co stanowi3,76% wartości zam. podst.Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zam. pod. w trybie zam. z w.r.,określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp.Istniejące uwarunkowania, jak obowiązująca w tym zakresie regulacja wynikająca z przepisów uPzp prowadzą do jednoznacznego wniosku, że wykonanie rob. pol. na powt. pod. rob. bud. jest możliwie i zasadne,a przy tym należy je powierzyć dot. Wykonawcy umowy.Dodać należy,iż zastosowanie w niniejszym przypadku trybu zam. z w.r. w żadnej mierze nie narusza zasad udzielania zam. publ.,w szczególności zasady uczciwej konkurencji i pełnego dostępu do zam.,gdyż z opisanych wyżej przyczyn oraz przedstawionych okoliczności jednoznacznie wynika, iż istnieje uzasadniona możliwość udz. zam. powtarzającego wskazanemu Wykonawcy.Na koniec dodać należy,że Wykonawca zam. podst. ma zorganizowany zespół pracowników, dysponuje na miejscu wykwalifikowaną kadrą kierowniczą, która zna przedmiot zamówienia oraz daje możliwości i gwarancję wykonania przedmiotu zamówienia w możliwie szybkim terminie.Organizacja pracy przez innego wykonawcę, organizacja zaplecza budowy,zgromadzenie odpowiednich materiałów wygenerowałaby dodatkowe koszty i czas,które nie zostaną poniesione w przypadku zlecenia prac budowlanych w trybie zamówienia podobnego dotychczasowemu wykonawcy.Ponadto, z przyczyn organizacyjnych, wykonywanie w tych samych miejscach robót przez dwóch różnych wykonawców byłoby utrudnione, gdyż w celu wykonania robót przez kolejnego wykonawcę następuje ingerencja w roboty poprzednio już wykonane przez wykonawcę realizującego zam. podst.konieczna stałaby się wówczas inwentaryzacja robót.Z uwagi na technologiczne powiązanie rob.,sytuacja taka mogłaby również wywoływać wątpliwości,co do zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców.Zlecenie zam. podobn. Wykonawcy zam. podst. umożliwi w szybkim tempie kontynuowanie robót bud. w zakresie zam.
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla WIMiR, lab.04(B-2) DE-dzp.272-072/25
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.