Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065166/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141286 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa spedycja towarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa spedycja towarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-633f349f-bdec-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008976/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia promocyjne w II połowie 2021 roku oraz w I połowie 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065166/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 132/2021/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 537569,25 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących Załącznik nr 4a do SWZ. Wykonawca wykona usługi spedycji w ramach nw. imprez targowych: 1) Seoul Food&Hotel (Seul, Korea Płd) odbywające się w dniach27-30.07.2021 r.,
2) Vietfood & Beverages (Ho Chi Minh City, Vietnam) odbywające się w dniach 12-14 sierpnia 2021 r.,
3) Annapoorna Anufood India (Mumbaj, Indie) odbywające się w dniach 06-08.09.2021 r.,
4) Thaifex (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w dniach
29-09.-03.10.2021 r.,
5) Food & Hotel (Singapur, Singapur) odbywające się w dniach
28-31.03.2022 r.,
6) Foodex Japan (Tokio, Japonia) odbywające się w marcu 2022 r.,
7) Anufood China (Shenzen, Chiny) odbywające się w kwietniu 2022 r.,
8) SIAL China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w maju 2022 r.,
9) Seoul Food&Hotel (Seul, Korea Płd) odbywające się w I połowie 2022 r.,
10) Thaifex (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w I połowie 2022 r.,
11) FOOD TAIPEI (Taipei, Tajwan) odbywające się w I połowie 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
4.5.5.) Wartość części: 393750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących Załącznik nr 4b do SWZ. Wykonawca wykona usługi spedycji w ramach nw. imprez targowych: 1) ANUGA (Kolonia, Niemcy) odbywające się w dniach 09-13.10.2021 r.,2) ISRAFOOD (Tel Awiw, Izrael) odbywające się w dniach 16-18.11.2021 r.,
3) FOODEX SAUDI (Jeddah, Arabia Saudyjska) odbywające się w dniach 15-18.11.2021 r.,
4) Nordic Organic Food Fair (Malmo, Szwecja) odbywające się w dniach 17-18.11.2021 r.,
5) Food Africa Cairo (Kair, Egipt) odbywające się w grudniu 2021 r.,
6) Grüne Woche (Berlin, Niemcy) odbywające się w styczniu 2022 r.,
7) ISM (Kolonia, Niemcy) odbywające się w dniach 30.01-02.02.2022 r.,
8) Biofach (Norymberga, Niemcy) odbywające się w lutym 2022 r.,
9) Gulfood (Dubaj, ZEA) odbywające się w lutym 2022 r.,
10) Novi Sad International Agricultural Fair (Nowy Sad, Serbia) odbywające się w maju 2022 r.,
11) GreenTech (Amsterdam, Holandia) odbywające się w I połowie 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
4.5.5.) Wartość części: 197819,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53149,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124386,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53149,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMST "Transmeble International" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006943783
7.3.3) Ulica: M.Konopnickiej 19/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-771
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odprawy celne, koszty lokalne w puntach docelowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"UNIVERSAL EXPRESS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"UNIVERSAL EXPRESS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53149,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124386 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53149,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMST "Transmeble International" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006943783
7.3.3) Ulica: M. Konopnickiej 19/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-771
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odprawy celne, koszty lokalne w puntach docelowych
1. Schenker Vietnam Co., LTD
Ground 4th , 5th, 6th Floors, South Building
60 Truong Sou St, Tan Binh Dist
2. Shanghai Expotrans Ltd
地址: 上海市静安区安远路555 号静安⻔10 楼(近胶州路)
Add: 10th Floor, No.555 An Yuan Road, Shanghai,200040,China
3. SEUM LOGISTICS CO., LTD.
731 Ilsan-ro, Ilsan seo-gu,
Goyang city, Gyeonggi province,Korea10377
4. SUN EXPO SERVICES CO.,LTD.
99/22 SOI KRISDANAKORN 21,
BANGNATRAD 45 ROAD,
ANGKAEW,BANGPLEE
SAMUTPRAKARN
THAILAND,10540
5. EUROTRAN EXPO SERVICE CO., LTD.
10F., No.455, Chongyang Rd., Nangang Dist., Taipei, Taiwan
6. AL Naboodah Cargo Logistics LLC
PO Box 10652, Concourse 2, Office Unit 2, Hall 8
Dubai World Trade Centre, Dubai, UAE
7. R. E. Rogers India Pvt. Ltd.
1, Commercial Complex, Pocket H & J,
Sarita Vihar, New Delhi - 110 076.
8. Nippon Express Co.Ltd
Higashi-shimbashi 1-9-3, Minato-ku, Tokyo 105-8322
9. Israel Cargo Logistics Ltd
Gilboa / Golan St
Airport City, Israel
10. Schenker doo
Treca Logisticka ulica 1
22304 Novi Banovci
Republic of Serbia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"UNIVERSAL EXPRESS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"UNIVERSAL EXPRESS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53149,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-302021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.