eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego



Og³oszenie z dnia 2023-03-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320481747

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.8.) Numer faksu: 519389119

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-gryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-gryfino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9900805-c433-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00141302

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy Zamawiaj±cego https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino
2. Za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
3. Za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc±
w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
2. Wykonawca do za³o¿enia konta w systemie potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub e-dowodu.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy, dostêpny na Platformie w zak³adce
„e-learning”, znajduj±cej siê na pionowym pasku Menu po lewej stronie ekranu.
4. W zak³adce „e-learning” znajduj± siê tak¿e instrukcja obs³ugi Platformy (Instrukcja obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP) oraz filmy instrukta¿owe – prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Platformy (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). W zak³adce „weryfikacja oprogramowania do podpisu” Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia testowego (próbnego) podpisu elektronicznego, s³u¿±cego sprawdzeniu poprawno¶ci skonfigurowania komputera Wykonawcy w tym zakresie.
5. Korzystanie z Platformy mo¿liwe jest na dwa sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek,
c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Platformy.
8. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Zamawiaj±cy wskazuje format .pdf jako zalecany.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o. ul. Parkowa 5; 74-100 Gryfino tel. 519 096 707
email: sekretariat@szpital-gryfino.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Inspektor Danych Osobowych Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
ul. Niepodleg³o¶ci 39; 74-100 Gryfino, tel. 519 389 151, email: iod@szpitalgryfino.pl
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawid³owego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym. Jest Pani/Pan zobowi±zana / zobowi±zany do ich podania w zwi±zku z realizacj± celu wskazanego w pkt. 3, a ich nie podanie uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
6. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
1) pracownicy merytoryczni;
2) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
3) podmioty obs³uguj±ce systemy informatyczne i teleinformatyczne;
4) podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn±;
5) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ p³atnicz±, np. banki;
6) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
7) inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana / zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZG.ZP.04.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszcz±cego siê przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie transportu pacjentów w pozycji siedz±cej i/lub le¿±cej z zespo³em podstawowym na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny:
1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:

najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie

Liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach w kryterium „cena”
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2) Czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug (U) – waga kryterium (Wu) 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê czasu przyst±pienia do zleconych us³ug w nastêpuj±cy sposób:
1) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 76 minut do 90 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 0 pkt;
2) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 51 minut do 75 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 25 pkt;
3) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 26 minut do 50 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 50 pkt;
4) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie do 25 od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 100 pkt.
Liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PU = U x WU, gdzie
PU – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach
w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”
U – liczba punktów przyznana w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”
WU– waga w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. od 76 minut do 90 minut. Wykonawca otrzyma 0 pkt. w ww. kryterium oceny ofert.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje wyd³u¿enie okresu czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug o inne okresy czasu (progi) ni¿ podane powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do najbli¿szego progu w dó³, np. w razie zaoferowania wyd³u¿enia czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug powy¿ej 90 minut, Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punktów,
z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = (PC )+ (PU), gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie,
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”,
PU – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”,
4. Za ofertê najkorzystniejsz± w poszczególnych czê¶ciach bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczbê punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszcz±cego siê przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie transportu pacjentów w pozycji siedz±cej i/lub le¿±cej z zespo³em specjalistycznym na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny:
1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:

najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie

Liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach w kryterium „cena”
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2) Czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug (U) – waga kryterium (Wu) 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê czasu przyst±pienia do zleconych us³ug w nastêpuj±cy sposób:
1) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 76 minut do 90 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 0 pkt;
2) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 51 minut do 75 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 25 pkt;
3) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 26 minut do 50 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 50 pkt;
4) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie do 25 od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 100 pkt.
Liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PU = U x WU, gdzie
PU – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach
w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”
U – liczba punktów przyznana w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”
WU– waga w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. od 76 minut do 90 minut. Wykonawca otrzyma 0 pkt. w ww. kryterium oceny ofert.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje wyd³u¿enie okresu czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug o inne okresy czasu (progi) ni¿ podane powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do najbli¿szego progu w dó³, np. w razie zaoferowania wyd³u¿enia czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug powy¿ej 90 minut, Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punktów,
z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = (PC )+ (PU), gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie,
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”,
PU – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”,
4. Za ofertê najkorzystniejsz± w poszczególnych czê¶ciach bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczbê punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszcz±cego siê przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie transportu krwi, materia³ów biologicznych, dokumentacji medycznej
i wyników badañ na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny:
1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:

najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie

Liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach w kryterium „cena”
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”
WC – waga kryterium „cena”
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2) Czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug (U) – waga kryterium (Wu) 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê czasu przyst±pienia do zleconych us³ug w nastêpuj±cy sposób:
1) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 76 minut do 90 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 0 pkt;
2) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 51 minut do 75 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 25 pkt;
3) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie od 26 minut do 50 minut od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 50 pkt;
4) je¿eli Wykonawca przyst±pi do wykonania zleconej us³ugi w terminie do 25 od zg³oszenia zapotrzebowania – otrzyma 100 pkt.
Liczba punków przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PU = U x WU, gdzie
PU – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w poszczególnych czê¶ciach
w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”
U – liczba punktów przyznana w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”
WU– waga w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. od 76 minut do 90 minut. Wykonawca otrzyma 0 pkt. w ww. kryterium oceny ofert.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje wyd³u¿enie okresu czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug o inne okresy czasu (progi) ni¿ podane powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do najbli¿szego progu w dó³, np. w razie zaoferowania wyd³u¿enia czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug powy¿ej 90 minut, Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punktów,
z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = (PC )+ (PU), gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie,
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”,
PU – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug”,
4. Za ofertê najkorzystniejsz± w poszczególnych czê¶ciach bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczbê punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do wykonywania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP. Zamawiaj±cy uzna za spe³nione warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca, sk³adaj±c ofertê wyka¿e spe³nianie poni¿szych warunków dotycz±cych:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – dla ka¿dej z trzech czê¶ci:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest zarejestrowany jako podmiot leczniczy w zakresie transportu sanitarnego, tj. wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dla ka¿dej z trzech czê¶ci:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 50 000,00 z³.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek Wykonawcy mog± spe³niæ ³±cznie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dla ka¿dej z trzech czê¶ci:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ugi transportu sanitarnego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 75 000,00 z³ rocznie.
W sytuacji, gdy ww. zakres us³ug bêdzie stanowi³ czê¶æ us³ugi o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo us³ugê niezbêdn± do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców w ca³o¶ci.
2. Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku udzia³u
w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ
w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania uznaje siê datê zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli
w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania aktualne na dzieñ z³o¿enia niniejszego o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, tj. jest zarejestrowany jako podmiot leczniczy w zakresie transportu sanitarnego, tj. wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu.
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, np. odpis lub za¶wiadczenie o wpisie do ww. rejestru (na potwierdzenie spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
b) Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz.
c) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem w wysoko¶ci co najmniej 50 000,00 z³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz oferty zgodny z za³±cznikiem nr 2 SWZ.
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów,
5) Zobowi±zania wymagane postanowieniami rozdzia³u XIX pkt 3 SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 (wzór zobowi±zania – za³±cznik nr 5 do SWZ);
6) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru - za³±cznik nr 3 do SWZ);
7) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru - za³±cznik nr 4 do SWZ);
8) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 6 do SWZ);
9) O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (wg wzoru – za³±cznik nr 10 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
2. W przypadku, gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo / a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ³±cznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
4. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu(ów) okre¶laj±cego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw) wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy(ów) upowa¿nionych jest ³±cznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.
5. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru) do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie mo¿e wyst±piæ w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
8. Wykonawca jest ¶wiadomy, ¿e na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca
1997 r. Kodeks karny, kto w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedk³ada podrobiony, przerobiony, po¶wiadczaj±cy nieprawdê albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne o¶wiadczenie dotycz±ce okoliczno¶ci
o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian do Przedmiotu Umowy bez pisemnego polecenia Zamawiaj±cego.
2. Wykonawca, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego nie mo¿e w jakiejkolwiek formie przewidzianej obowi±zuj±cym prawem zmieniæ wierzyciela Zamawiaj±cego, zbyæ na osoby trzecie ani ustanowiæ zabezpieczeñ na wierzytelno¶ciach wynikaj±cych z niniejszej umowy. Powy¿sze zastrze¿enie, do spraw zwi±zanych z realizacj± umowy, dotyczy równie¿ ustanowienia przez Wykonawcê zarz±du wierzytelno¶ci±, upowa¿nienia do administrowania wierzytelno¶ci± oraz zawierania umów z zakresie zarz±dzania p³ynno¶ci±.
3. Czynno¶ci dokonane niezgodnie z ust. 1 bêd± uznane za niewa¿ne wzglêdem Zamawiaj±cego i mog± stanowiæ podstawê dla Zamawiaj±cego do rozwi±zania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich czê¶ci: 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
2. W postêpowaniu, obok podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w ustawie PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.