Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107337/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY W STRZELCACH KRAJEŃSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081044939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stefana Wyszyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 783 66 78
1.5.8.) Numer faksu: 95 783 66 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty.pzea@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af22f89c-b12a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/8.4.1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 464993,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część I – Sprzęt komputerowy:
1. Skaner 3D: 1 szt.
2. Zestaw filamentu PLA: 5 zestawów
3. Spawarki światłowodowe: 2 szt.
4. Światłowód wielomodowy 4 włókna łącznie 4000m: 1 szt.
5. Chusteczki bezpyłowe do światłowodów: 20 szt.
6. Przełącznica Światłowodowa: 5 szt.
7. Alkohol Izopropylowy do światłowodów: 10 szt.
8. Puszka światłowodowa: 50 szt.
9. Adapter wielomodowy: 100 szt.
10. Patchcord: 400 szt.
11. Reflektometr optyczny: 2 szt.
12. Macierze QNAP TL-R1200S-RP: 5 szt.
13. UPS do serwerowni APC UPS APC Smart-UPS 2200: 4 szt.
14. patchordy kolorowe cat 6 - długość 1 m: 100 szt.
15. patchordy kolorowe cat 6 - długość 3 m: 100 szt.
16. patchordy kolorowe cat 6 - długość 5 m: 100 szt.
17. dyski zewnętrzne: 3 szt.
18. Szafa metalowa: 2 szt.
19. regały metalowe: 8 szt.
20. Listwy antyprzepięciowe: 15 szt.
21. RJ45 końcówki: 600 szt.
22. RJ45 końcówki: 600 szt.
23. Zaciskarka RJ45: 50 szt.
24. Zaciskarka RJ45: 50 szt.
25. Kabel ethernet 300m: 5 szt.
26. Multimetry z zapasowymi końcówkami: 20 szt.
27. Stacje lutownicze z hotair + cyna topik: 20 zestawów
28. Zestaw do nauki lutowania: 100 zestawów
29. Przewód HDMI 2m: 20 szt.
30. adaptery HDMI - D-Sub: 20 szt.
31. adaptery DVI-D - D-Sub: 20 szt.
32. rzutniki multimedialne i kable HDMI po 50m: 7 szt.
33. rzutniki multimedialne i kable HDMI po 50m: 3 szt.
34. Monitor LCD: 24 szt.
35. UPS 1400: 10 szt.
36. Opaski rzepowe do przewodów: 200 szt.
37. HubyUSB 3.0: 20 szt.
38. Klawiatury mechaniczne: 70 szt.
39. Słuchawki z mikrofonem do PC - przewodowe, nauszne: 50 szt.
40. Dysk SSD M2: 44 szt.
41. Dysk SSD 2.5: 35 szt.
42. Pendrive 64 GB: 20 szt.
43. Kserokopiarka: 1 szt.
44. Osłonka spawu termokurczliwa 60mm: 1 000 szt.
45. Osłonka spawu termokurczliwa 45mm: 1 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30231320-6 - Monitory dotykowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30237135-4 - Karty sieciowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38520000-6 - Skanery
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 314953,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część II – Urządzenia sieciowe:
1. Switch CRS317-1G-16S+RM: 5 szt.
2. Switch CRS354-48G-4S+2Q+RM: 6 szt.
3. Switch CSS106-5G-1S: 80 szt.
4. Switch CRS354-48P-4S+2Q+RM: 2 szt.
5. Wkładki SFP+ (10Gbps): 80 szt.
6. Wkładki SFP (1Gbps): 80 szt.
7. AccessPoint RBcAPGi-5acD2nD-XL: 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 80210,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część III – Wyposażenie pracowni technikum pojazdów samochodowych oraz pracowni architektury krajobrazu:
1. Młotki komplet: 10 szt.
2. Brzeszczoty: 250 szt.
3. Ręczne piły ramowe: 20 szt.
4. Punktak: 20 szt.
5. Kątowniki: 10 szt.
6. Kątowniki: 10 szt.
7. Torx, klucze: 5 kpl.
8. Zestaw narzędzi do wyjmowania świec żarowych: 5 kpl
9. Wiertła: 10 kpl
10. Imadła: 20 szt.
11. Szlifierki kątowe: 6 szt.
12. Punktak Automatyczny do Znakowania Metalu: 6 szt.
13. Szlifierka Kątowa: 3 szt.
14. Klucz udarowy: 3 szt.
15. akumulatorowa wkrętarka udarowa: 3 szt.
16. Pistolet do silikonu: 1 szt.
17. Piła posuwowa: 1 szt.
18. Frezarko-wycinarka: 1 szt.
19. Zestaw do urwanego żarnika świec żarowych m8-m10: 1 szt.
20. Blokady rozrządu BENZYNA DIESEL VAG: 1 szt.
21. Podnośnik do skrzyni biegów z adapterem: 3 szt.
22. Kosiarka spalinowa z napędem: 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 58321,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część IV – Wyposażenie pracowni technikum ochrony środowiska:
Wodoszczelny Konduktometr - tlenomierz CCO-401: 2 szt.
Czujnik tlenowy COG-1: 2 szt.
Czujnik tlenowy COG-2: 2 szt.
Elektrolit do COG 250 ml: 2 szt.
Membrana do COG-1: 2 szt.
Membrana do COG-2: 2 szt.
Roztwór konduktometryczny: 4 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125100-7 - Czujniki
4.5.5.) Wartość części: 11508,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292352,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513399,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292352,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKOMP.PL Dominik Chlebicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992569905
7.3.3) Ulica: ul. Batalionu Zośka 9/8
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292352,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88104,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105215,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88104,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Violetta Panasiuk – Strzyżewska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą GOBIT Violetta Panasiuk-Strzyżewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990102422
7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 20
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88104,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53139,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79934,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79913,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372385627
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 51
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79913,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13411,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13411,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13411,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas Anna Kulik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511583243
7.3.3) Ulica: Ul. Księcia Adama Czartoryskiego 23/4
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13411,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.