eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieDostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY W STRZELCACH KRAJEŃSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081044939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stefana Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 783 66 78

1.5.8.) Numer faksu: 95 783 66 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty.pzea@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af22f89c-b12a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048057/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107337/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/8.4.1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 464993,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część I – Sprzęt komputerowy:

1. Skaner 3D: 1 szt.
2. Zestaw filamentu PLA: 5 zestawów
3. Spawarki światłowodowe: 2 szt.
4. Światłowód wielomodowy 4 włókna łącznie 4000m: 1 szt.
5. Chusteczki bezpyłowe do światłowodów: 20 szt.
6. Przełącznica Światłowodowa: 5 szt.
7. Alkohol Izopropylowy do światłowodów: 10 szt.
8. Puszka światłowodowa: 50 szt.
9. Adapter wielomodowy: 100 szt.
10. Patchcord: 400 szt.
11. Reflektometr optyczny: 2 szt.
12. Macierze QNAP TL-R1200S-RP: 5 szt.
13. UPS do serwerowni APC UPS APC Smart-UPS 2200: 4 szt.
14. patchordy kolorowe cat 6 - długość 1 m: 100 szt.
15. patchordy kolorowe cat 6 - długość 3 m: 100 szt.
16. patchordy kolorowe cat 6 - długość 5 m: 100 szt.
17. dyski zewnętrzne: 3 szt.
18. Szafa metalowa: 2 szt.
19. regały metalowe: 8 szt.
20. Listwy antyprzepięciowe: 15 szt.
21. RJ45 końcówki: 600 szt.
22. RJ45 końcówki: 600 szt.
23. Zaciskarka RJ45: 50 szt.
24. Zaciskarka RJ45: 50 szt.
25. Kabel ethernet 300m: 5 szt.
26. Multimetry z zapasowymi końcówkami: 20 szt.
27. Stacje lutownicze z hotair + cyna topik: 20 zestawów
28. Zestaw do nauki lutowania: 100 zestawów
29. Przewód HDMI 2m: 20 szt.
30. adaptery HDMI - D-Sub: 20 szt.
31. adaptery DVI-D - D-Sub: 20 szt.
32. rzutniki multimedialne i kable HDMI po 50m: 7 szt.
33. rzutniki multimedialne i kable HDMI po 50m: 3 szt.
34. Monitor LCD: 24 szt.
35. UPS 1400: 10 szt.
36. Opaski rzepowe do przewodów: 200 szt.
37. HubyUSB 3.0: 20 szt.
38. Klawiatury mechaniczne: 70 szt.
39. Słuchawki z mikrofonem do PC - przewodowe, nauszne: 50 szt.
40. Dysk SSD M2: 44 szt.
41. Dysk SSD 2.5: 35 szt.
42. Pendrive 64 GB: 20 szt.
43. Kserokopiarka: 1 szt.
44. Osłonka spawu termokurczliwa 60mm: 1 000 szt.
45. Osłonka spawu termokurczliwa 45mm: 1 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30231320-6 - Monitory dotykowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30237135-4 - Karty sieciowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38520000-6 - Skanery

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 314953,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część II – Urządzenia sieciowe:

1. Switch CRS317-1G-16S+RM: 5 szt.
2. Switch CRS354-48G-4S+2Q+RM: 6 szt.
3. Switch CSS106-5G-1S: 80 szt.
4. Switch CRS354-48P-4S+2Q+RM: 2 szt.
5. Wkładki SFP+ (10Gbps): 80 szt.
6. Wkładki SFP (1Gbps): 80 szt.
7. AccessPoint RBcAPGi-5acD2nD-XL: 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 80210,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część III – Wyposażenie pracowni technikum pojazdów samochodowych oraz pracowni architektury krajobrazu:

1. Młotki komplet: 10 szt.
2. Brzeszczoty: 250 szt.
3. Ręczne piły ramowe: 20 szt.
4. Punktak: 20 szt.
5. Kątowniki: 10 szt.
6. Kątowniki: 10 szt.
7. Torx, klucze: 5 kpl.
8. Zestaw narzędzi do wyjmowania świec żarowych: 5 kpl
9. Wiertła: 10 kpl
10. Imadła: 20 szt.
11. Szlifierki kątowe: 6 szt.
12. Punktak Automatyczny do Znakowania Metalu: 6 szt.
13. Szlifierka Kątowa: 3 szt.
14. Klucz udarowy: 3 szt.
15. akumulatorowa wkrętarka udarowa: 3 szt.
16. Pistolet do silikonu: 1 szt.
17. Piła posuwowa: 1 szt.
18. Frezarko-wycinarka: 1 szt.
19. Zestaw do urwanego żarnika świec żarowych m8-m10: 1 szt.
20. Blokady rozrządu BENZYNA DIESEL VAG: 1 szt.
21. Podnośnik do skrzyni biegów z adapterem: 3 szt.
22. Kosiarka spalinowa z napędem: 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 58321,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część IV – Wyposażenie pracowni technikum ochrony środowiska:

Wodoszczelny Konduktometr - tlenomierz CCO-401: 2 szt.
Czujnik tlenowy COG-1: 2 szt.
Czujnik tlenowy COG-2: 2 szt.
Elektrolit do COG 250 ml: 2 szt.
Membrana do COG-1: 2 szt.
Membrana do COG-2: 2 szt.
Roztwór konduktometryczny: 4 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125100-7 - Czujniki

4.5.5.) Wartość części: 11508,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292352,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513399,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292352,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKOMP.PL Dominik Chlebicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992569905

7.3.3) Ulica: ul. Batalionu Zośka 9/8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292352,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88104,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105215,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88104,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Violetta Panasiuk – Strzyżewska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą GOBIT Violetta Panasiuk-Strzyżewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990102422

7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88104,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53139,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79934,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79913,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372385627

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 51

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79913,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13411,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13411,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13411,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas Anna Kulik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511583243

7.3.3) Ulica: Ul. Księcia Adama Czartoryskiego 23/4

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13411,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.