Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110120/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00117297/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00124678/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7eee7aa-2fb0-4641-b9b8-eb548ed55e33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042433/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego siedmiomiejscowego samochodu osobowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku na potrzeby funkcjonowania Straży Miejskiej w celu podejmowania działań na rzecz bezpieczeństwa i porządku w mieście.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plichta Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221248080
7.3.3) Ulica: Gdańska 13C
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przystosowani pojazdu do wymagań pojazdu do przewozu osób ujętych wraz z uprzywilejowaniem - Nord Truck Brokers Raphael Rogall
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLICHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PLICHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech sztuk nowych samochodów osobowych.
- Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Zakup samochodu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.