eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnowiceZakup i dostawa pojazdu specjalistycznego asenizacyjnego, ciśnieniowego ssąco-płuczący, do przewozu osadów ściekowych z oczyszczalni i przepompowni ściekowych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego asenizacyjnego, ciśnieniowego ssąco-płuczący, do przewozu osadów ściekowych z oczyszczalni i przepompowni ściekowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: "Wodociagi Gminy Kłodzko" sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385877319

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: -

1.4.2.) Miejscowość: Krosnowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-362

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: 74 8689350

1.4.8.) Numer faksu: 74 8689350

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagigk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagigk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wodociągi i kanalizacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141399

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00130927

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Przed zmianą:
https://gmina-klodzko.logintrade.net

Po zmianie:
https://gmina-klodzko.logintrade.net/zapytania_email,121098,c05f70be989d8de72e84279bac9b75e9.html

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
https://gmina-klodzko.logintrade.net

Po zmianie:
https://gmina-klodzko.logintrade.net/zapytania_email,121098,c05f70be989d8de72e84279bac9b75e9.html
Szczegóły zawiera SWZ oraz informacja z dnia 17.03.2023 zmiana SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net/
Korzystanie z platformy jest bezpłatne
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie zakupowej. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy określa regulamin platformy zakupowej dostępny na stronie internetowej https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html .
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Szczegółowe informacje zostały wskazane w SWZ.

Po zmianie:
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net/
Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi wejść na stronę platformy zakupowej. Szczegółowe informacje na temat zasad i warunków korzystania z platformy określa regulamin platformy zakupowej dostępny na stronie internetowej https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
11.10.Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pomocą zakładki Korespondencja. Za pomocą zakładki korespondencja odbywa się w szczególności przesyłanie dokumentów w odpowiedzi na wezwanie do wyjaśnień oraz uzupełnienia oferty.
2) Poprzez użycie „Upuść pliki lub kliknij, aby dodać z dysku” Wykonawca ma możliwość dodania plików. Wykonawca posiada możliwość zaznaczenia, czy pliki zawierają informacje niejawne i/lub dane osobowe. Po dodaniu pliku, dopiero kliknięcie „Wyślij” skutkuje przekazaniem plików do Zamawiającego. Pliki niewysłane można usunąć za pomocą ikony kosza.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin platformy zakupowej link: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
W celu zadania pytania do przetargu należy wejść na stronę platformy zakupowej. Kliknąć zakładkę „Postępowania”, następnie „zamówienia publiczne”, wybrać postępowanie. Aby zadać pytanie należy kliknąć przycisk „Zadaj pytanie do postępowania”. Należy wypełnić wszystkie pola, dodać plik i kliknąć ikonę „Wyślij”. Aby Zamawiający otrzymał zapytanie należy się zalogować na skrzynkę poczty elektronicznej, aby potwierdzić wysłanie zapytania.
7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wodociagigk.pl (nie dotyczy składania ofert).
8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-20 10:00

Po zmianie:
2023-03-22 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-20 10:30

Po zmianie:
2023-03-22 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-18

Po zmianie:
2023-04-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.