Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00035136/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz
Opery Krakowskiej w Krakowie: 27 stycznia 2025 r. – 31 marca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Opera Krakowska" w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz 48
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-512
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operakrakowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66799fab-8e1f-4699-b484-0214fe238f6e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzeczOpery Krakowskiej w Krakowie: 27 stycznia 2025 r. – 31 marca 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66799fab-8e1f-4699-b484-0214fe238f6e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020140/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług hotelarskich (pokoje jednoosobowe i dwuosobowe w hotelach trzygwiazdkowych i czterogwiazdkowych oraz apartamentach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK-03/200-01/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 145437,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135884,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 przedmiotu zamówienia - świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej: 27 styczeń 2025 r. do 31 marca 2025 w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelach o standardzie minimum 3-gwiazdkowym,4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 133380,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część 2 przedmiotu zamówienia - świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej: 27 styczeń 2025 r. do 31 marca 2025 w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelach o standardzie minimum 4-gwiazdkowym4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 55500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: hotel by HR Easy Cracow sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751720301
7.3.3) Ulica: przy rondzie 2
7.3.4) Miejscowość: kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-547
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTELS BY HR EASY CRACOW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOTELS BY HR EASY CRACOW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-31 do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84434,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Treimorfa Hotel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971835326
7.3.3) Ulica: mogilska 65_510
7.3.4) Miejscowość: kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-30 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/01/KPO/25, Zakup basenów przeznaczonych do produkcji ryb i bezkręgowców morskich wraz z montażem i wyposażeniem dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wymiana systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w pawilonie L oraz w pawilonie E na poziomach 0 i +1, w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7
- Dostawa przedłużenia oraz wsparcia dla posiadanych licencji
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 17 PAKIETÓW
- Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji wentylacji i klimatyzacji (DZP.260.6.2025)
- (DFP.271.46.2025.KSK) Dostawa materiałów do zabiegów diagnostyczno-obrazowych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2025/2026
- PODN.ZP.321.6.2025 zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)
- Usługa kompleksowej organizacji wyjazdu na targi EXPO 2025 w Osace w terminie 12-21.05.2025r.
- Kompleksowa obsługa spotkania piknikowego pracowników organizowanego przez Instytut Techniki Budowlanej
- Zakup usług towarzyszących podczas wyjazdowego szkolenia na potrzeby Sądu Najwyższego.
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego Vistula Folk Festival edycja 2025, który odbędzie się w dniach 18 - 24 sierpnia 2025 roku
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.