Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114525/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przekształcenie wektorowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wieliczka-obszar wiejski do obowiązującego modelu pojęciowego BDOT500 i GESUT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wielicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Górny 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 399 98 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwielicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatwielicki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,403759,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przekształcenie wektorowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wieliczka-obszar wiejski do obowiązującego modelu pojęciowego BDOT500 i GESUT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa41ba62-b66b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001234/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przekształcenie wektorowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wieliczka obszar wiejski do obowiązujacego modelu BDOT500 i GESUT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIU 272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 414440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym jest wykonanie konwersji wektorowej mapy zasadniczej obszaru wszystkich obrębów ewidencyjnych (Byszyce, Chorągwica, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grabówki, Grajów, Jankówka, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Mietniów, Pawlikowice, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Sygneczów – Część I (południe); w jednostce ewidencyjnej Wieliczka – obszar wiejski, metodą kwalifikacji prostej oraz większościowej w celu dostosowania do docelowego obowiązującego pojęciowego modelu danych. Obszar opracowania zajmuje około 86,27 km2 (Część I – 55,45 km2, Część II – 30,82 km2), liczy 38912 (Część I - 20684, Część II - 18228) działek ewidencyjnych oraz 20595 (Część I - 11783, Część II - 8812) budynków ewidencyjnych (stan na dzień 28.06.2021r.). Na obszarze opracowania występuje około 624187 szt. (Część I - 368706, Część II - 255481) obiektów wektorowej mapy zasadniczej (WMZ) podlegających opracowaniu oraz około 6283 szt. (Część I - 3508, Część II - 2775) elementów dodatkowych do budynków (stan na dzień 18.08.2021 r.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w WT wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 72311100-9 - Usługi konwersji danych
4.5.5.) Wartość części: 241920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym jest wykonanie konwersji wektorowej mapy zasadniczej obszaru wszystkich obrębów ewidencyjnych; Brzegi, Czarnochowice, Grabie, Kokotów, Lednica Górna, Mała Wieś, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Zabawa – Część II (północ)) w jednostce ewidencyjnej Wieliczka – obszar wiejski, metodą kwalifikacji prostej oraz większościowej w celu dostosowania do docelowego obowiązującego pojęciowego modelu danych. Obszar opracowania zajmuje około 86,27 km2 (Część I – 55,45 km2, Część II – 30,82 km2), liczy 38912 (Część I - 20684, Część II - 18228) działek ewidencyjnych oraz 20595 (Część I - 11783, Część II - 8812) budynków ewidencyjnych (stan na dzień 28.06.2021r.). Na obszarze opracowania występuje około 624187 szt. (Część I - 368706, Część II - 255481) obiektów wektorowej mapy zasadniczej (WMZ) podlegających opracowaniu oraz około 6283 szt. (Część I - 3508, Część II - 2775) elementów dodatkowych do budynków (stan na dzień 18.08.2021 r.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w WT wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72311100-9 - Usługi konwersji danych
4.5.5.) Wartość części: 172520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie trwania przedmiotowego postępowania w ostatnim dniu przewidzianym na zadawanie pytań do SWZ do Zamawiającego wpłynęły zapytania (Wielki Piątek po godzinach urzędowania), na które z uwagi na trwający okres świąteczny Zamawiający nie miał możliwości udzielenia odpowiedzi w terminie. Mając na uwadze zapisy pzp. przed terminem otwarcia ofert dokonano przedłużenia terminu przewidzianego na składanie ofert, dokonano odpowiedzi na zapytania i zmodyfikowano dokumenty w postępowaniu. Zmiany te wymagały dokonania zmiany ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w BZP. Zamawiający dokonał publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia na portalu e-zamowienia, miniportalu oraz na stronie postępowania. Niestety z uwagi na problemy techniczne ogłoszenie w BZP nie zostało prawidłowo upublicznione (nie nadano mu kolejnego nr w BZP) o czym Zamawiający powziął informacje po otwarciu ofert w momencie otwarcia zakładki moje postepowania, gdzie jako data składania ofert na portalu e-zamowienia widnieje data pierwotna 19.04.2022 r. Tym samym nie dokonano skutecznej modyfikacji terminu składnia ofert bowiem istnieją rozbieżności pomiędzy BZP a danymi zamieszczonymi w BIP i miniportalu dotyczące terminu składania ofert.
Wada ta w chwili obecnej ma charakter nieusuwalny i nie może być skorygowana na tym etapie postępowania poprzez powtórzenie nieprawidłowej czynności.
Mając na uwadze powyższe wyczerpano przesłanki z art. 255 pkt. 6 Pzp. warunkujące unieważnienie postępowania w przypadku, gdy ,,postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego’’.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395568,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie trwania przedmiotowego postępowania w ostatnim dniu przewidzianym na zadawanie pytań do SWZ do Zamawiającego wpłynęły zapytania (Wielki Piątek po godzinach urzędowania), na które z uwagi na trwający okres świąteczny Zamawiający nie miał możliwości udzielenia odpowiedzi w terminie. Mając na uwadze zapisy pzp. przed terminem otwarcia ofert dokonano przedłużenia terminu przewidzianego na składanie ofert, dokonano odpowiedzi na zapytania i zmodyfikowano dokumenty w postępowaniu. Zmiany te wymagały dokonania zmiany ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w BZP. Zamawiający dokonał publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia na portalu e-zamowienia, miniportalu oraz na stronie postępowania. Niestety z uwagi na problemy techniczne ogłoszenie w BZP nie zostało prawidłowo upublicznione (nie nadano mu kolejnego nr w BZP) o czym Zamawiający powziął informacje po otwarciu ofert w momencie otwarcia zakładki moje postepowania, gdzie jako data składania ofert na portalu e-zamowienia widnieje data pierwotna 19.04.2022 r. Tym samym nie dokonano skutecznej modyfikacji terminu składnia ofert bowiem istnieją rozbieżności pomiędzy BZP a danymi zamieszczonymi w BIP i miniportalu dotyczące terminu składania ofert.
Wada ta w chwili obecnej ma charakter nieusuwalny i nie może być skorygowana na tym etapie postępowania poprzez powtórzenie nieprawidłowej czynności.
Mając na uwadze powyższe wyczerpano przesłanki z art. 255 pkt. 6 Pzp. warunkujące unieważnienie postępowania w przypadku, gdy ,,postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego’’.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320169,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.