eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceBudowa oświetlenia przy drogach powiatowych w miejscowościach Niedźwiada i Gnojnica Dolna oraz przy ul. Rzeszowskiej w Ropczycach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141628 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia przy drogach powiatowych w miejscowościach Niedźwiada i Gnojnica Dolna oraz przy ul. Rzeszowskiej w Ropczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia przy drogach powiatowych w miejscowościach Niedźwiada i Gnojnica Dolna oraz przy ul. Rzeszowskiej w Ropczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa49eb2d-de46-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004391/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ropczyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105723/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa oświetlenia wydzielonego w m. Niedźwiada: montaż 22 szt. słupów energetycznych, montaż 26 opraw LED, montaż 1237 mb przewodów AsXSn 2x25 mm. Układ sterowania oświetlenia i opomiarowania istniejący dostosować do pracy w układzie trójfazowym.
2) Budowa oświetlenia w m. Gnojnica zasilanie st. Trafo Gnojnica 1: montaż 3 szt. słupów energetycznych, montaż 2 szt. opraw LED, montaż 160 mb przewodu AsXSn 2x25 mm. Układ sterowania oświetlenia i opomiarowania istniejący.
3) Budowa oświetlenia w m. Gnojnica zasilanie st. Trafo Gnojnica 7: montaż 8 szt. słupów energetycznych, montaż 4 szt. opraw LED, montaż 419 mb przewodu AsXSn 2x25 mm. Układ sterowania oświetlenia i opomiarowania istniejący.
4) Budowa oświetlenia przy ul. Rzeszowskiej w Ropczycach zasilanie st. Trafo Ropczyce 35: montaż 5 szt. i wymiana 1 szt. słupów energetycznych, montaż 8 szt. opraw LED, montaż 273 mb przewodu AsXSn 2x25 mm. Układ sterowania oświetlenia i opomiarowania istniejący.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową i minimalnymi parametrami technicznymi stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SWZ. Przedmiary robót są materiałem pomocniczym.
3. Zastosowane przez Wykonawcę oprawy oświetleniowe ze źródłami światła typu LED muszą spełniać minimalne parametry techniczne zdefiniowane w załączniku nr 2 do SWZ. Każda z opraw ulicznych powinna być wyposażona w układ indywidualnej kompensacji mocy biernej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie urządzenia fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie.
5. Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz deklaracje zgodności na użyte materiały.
6. Określone w dokumentacji przetargowej typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
7. W przypadku zaoferowania rozwiązania/ produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/ produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/ produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/ produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/ produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować – w dokumentach załączonych do oferty – nazwę rozwiązania/ produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego.
8. Przez materiały i urządzenia równoważne należy rozumieć materiały i urządzenia, które posiadają, co najmniej takie same bądź lepsze parametry techniczno-użytkowe oraz funkcjonalne jak materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji Zamawiającego.
9. W przypadku oferowania produktów/rozwiązań równoważnych przez zapis „równoważny” – należy rozumieć: produkty/rozwiązania równoważne, które posiadają, co najmniej takie same bądź lepsze parametry techniczno-użytkowe oraz funkcjonalne jak w dokumentacji Zamawiającego.
10. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ parametry mogą wskazywać na, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania, co, do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
11. Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
12. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację robót (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
13. Procedury i koszty związane z przerwami, włączeniami dostaw prądu, bez których nie będzie możliwa realizacja przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić przy opracowaniu oferty zgodnie z przyjętymi zasadami w PGE DYSTRYBUCJA S.A Oddział Mielec Wykonawca ponosi koszty z tym związane.
14. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
15. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
16. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na oprawy LED wynosi 5 lat, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153627,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208608,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153627,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Remontowy ELMIX St. Przywara, M. Feret Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181512540

7.3.3) Ulica: Masarska 6

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153627,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.