Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00071093/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d09f85f7-ebd5-46ce-aaa4-8d30bca6563b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d09f85f7-ebd5-46ce-aaa4-8d30bca6563b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028467/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć zumby i zumby gold - prognozowana ilość zajęć:20 zumba i 19 zumba gold, każde trwające min. 60 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6731,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć jogi- prognozowana ilość zajęć: 38, każde trwające min. 90 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 7544,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć gimnastyki dla seniora - prognozowana ilość zajęć: 79, każde trwające min. 60 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 12575,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć rekreacyjno-sportowych: prognozowana ilość zajęć 40, każde zajęcie trwające 60 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6260,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć OCR - prognozowana ilość zajęć 38, każda trwające min. 6 0 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6456,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć doskonalących techniki biegowe - prognozowana ilość zajęć: 16, każde trwające min. 90 minut, zajęcia prowadzone przez dwie osoby.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2854,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć Nordic Walking dla kobiet w trakcie leczenia onkologicznego – prognozowana ilość zajęć: 15, każde trwające 60 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2682,93 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć pilates dla kobiet w trakcie leczenia onkologicznego -prognozowana ilość zajęć: 31, każde trwające 60 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 4713,01 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć doskonalenia pływania z elementami ratownictwa - prognozowana ilość zajęć: 27, każde trwające 40 minut, zajęcia prowadzone przez trzy osoby.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 5681,85 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć doskonalenia pływania z elementami ratownictwa - prognozowana ilość zajęć: 80, każde trwające 60 minut, zajęcia prowadzone przez sześć osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 8417,56 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie gier terenowych - prognozowana ilość gier: 6, każda trwająca min. 270 minut, zajęcia prowadzone przez sześć osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 38682,44 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć nordic walking - prognozowana ilość zajęć: 100, każde trwające min. 60 minut, zajęcia prowadzone przez jedną osobę.4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7761 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7761 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7761 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z-Dance
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851439170
7.3.3) Ulica: Kolberga 12c/25
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-881
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7761 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9291 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9291 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9291 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Zawsze w Formie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182185619
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 29/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9291 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14931 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14931 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14931 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Zawsze w Formie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182185619
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 29/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14931 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Zawsze w Formie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182185619
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 29/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny wszystkich ofert przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7984
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Zawsze w Formie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182185619
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 29/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5549 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5549 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5549 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Zawsze w Formie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182185619
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 29/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5549 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6876,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6876,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6876,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gdańskie Ratownictwo Wodne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571088010
7.3.3) Ulica: Traugutta 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-221
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6876,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-08-26Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10656 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10656 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10656 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gdańskie Ratownictwo Wodne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571088010
7.3.3) Ulica: Traugutta 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-221
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "ZAWSZE W FORMIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10656 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-17 do 2025-02-28Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45684 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45684 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45684 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bractwo Przygody ALMANAK Stowarzyszenie Kultury Fizycznej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570879695
7.3.3) Ulica: Przemyska 12a/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45684 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Zawsze w Formie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182185619
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 29/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-07INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników RCKiK w Katowicach i osób towarzyszących
- Usługi realizowane w Klubie Seniora w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług w zakresie dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PAP S.A. i osób towarzyszących
- Usługi konferansjerskie oraz organizacji zajęć Aqua-Dance świadczonych w ramach akcji Lato 2025 w strefie Aquaparku Term Maltańskich w podziale na 2 części.
- Świadczenie usług w zakresie dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PAP S.A. i osób towarzyszących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.