Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie zamówienia, polegającego na realizacji usług podobnych do zamówienia podstawowego pn. „Usługi doradcze w ramach projektu grantowego pn. „Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła (…)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Udzielenie zamówienia, polegającego na realizacji usług podobnych do zamówienia podstawowego pn. „Usługi doradcze w ramach projektu grantowego pn. „Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła (…)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2003b5fc-a78b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi doradcze w ramach projektu grantowego pn. „Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie wybranych gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie wybranych gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej” nr RPDS.03.03.04-02-0008/19” w zakresie: Zadanie 3 - Doradztwo w zakresie zarządzania projektem grantowym.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W oparciu o art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) dotyczący udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym.W ramach zamówienia podstawowego, pn. „Usługi doradcze w ramach projektu grantowego pn. „Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie wybranych gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej” nr RPDS.03.03.04-02-0008/19” realizowanego zgodnie z umową zawartą dnia 18.03.2020 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego nr P- 10/II/20 w trybie przetargu nieograniczonego.
Przygotowując dokumentację przetargową dla zamówienia podstawowego, Zamawiający ustalił szacunkową wartość zamówienia podstawowego na kwotę 192 000,00 zł, w oparciu o zapytania skierowane do potencjalnych wykonawców, w tym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (Dz.U z 2019r., poz.1843).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-26/II/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia pn. Usługi doradcze w ramach projektu grantowego pn. „Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie wybranych gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej” obejmuje wykonanie następujących czynności:
Doradztwo w zakresie zarządzania projektem grantowym
1) Zadanie będzie obejmowało świadczenie dla Zamawiającego usług w zakresie zarządzania projektem zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, umową
o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu. Celem świadczonych usług będzie zapewnienie właściwej realizacji projektu, w tym m.in. zapewnienie terminowej realizacji zadań i produktów oraz prawidłowego raportowania i rozliczenia projektu.
2) W ramach doradztwa w zakresie zarządzania projektem grantowym Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
a) wsparcia zespołu pracowników Zamawiającego odpowiedzialnego za realizację projektu w aspekcie przestrzegania wytycznych (w szczególności Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020) oraz umowy o dofinansowanie;
b) bieżącego konsultowania i opiniowania na wniosek Zamawiającego wszelkich zagadnień dotyczących projektu, w tym zagadnień związanych z procedurą realizacji projektu,
c) przygotowania na rzecz Zamawiającego korespondencji z IPAW w zakresie projektu, wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego,
d) udziału w spotkaniach w IPAW w sprawie realizacji projektu, wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego;
e) wsparcia w przygotowaniu wniosków o zaliczkę/refundację oraz w rozliczaniu zaliczek/refundacji (zgodne z zasadami rozliczania projektu, Wytycznymi
w zakresie kwalifikowalności wydatków, umową o dofinansowanie oraz prawodawstwem krajowym i unijnym);
f) wsparcia przy aktualizowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku wystąpienia zmian w projekcie oraz doradztwo w zakresie określenia sposobu wprowadzenia zmian w taki sposób, by możliwie uniknąć niekwalifikowalności wydatków;
g) wsparcie w sporządzaniu wniosków o zmianę zapisów umowy o dofinansowanie,
o zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego, o zmianę okresu kwalifikowalności projektu itp.;
h) wsparcie przy rozliczaniu końcowym projektu;
i) wsparcie w prowadzeniu sprawozdawczości projektu;
j) przygotowania Zamawiającego do kontroli zarówno w trakcie realizacji projektu jak i przed jego zakończeniem, weryfikacja informacji pokontrolnej wraz propozycją ewentualnych zastrzeżeń;
3) Strony każdorazowo przed przystąpieniem do wykonania czynności w ramach doradztwa ustalą termin ich wykonania, uwzględniając ich pracochłonność
i złożoność, przy czym zakłada się że średnio:
a) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności udziału w spotkaniu, poza siedzibą Wykonawcy z co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem,
b) wydanie opinii przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia zapytania przez Zamawiającego,
c) opracowanie dokumentów nastąpi do 7 dni od chwili dostarczenia Wykonawcy materiałów niezbędnych do ich wykonania przez Zamawiającego.
4) Wszystkie dokumenty opracowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją aplikacyjną Zamawiającego (m. in. wniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wraz z załącznikami), umową o dofinansowanie, procedurą zarządzania projektem oraz procedurą realizacji projektu, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu.
5) Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzielał Zamawiającemu konsultacji wg zgłaszanych potrzeb, przy czym będą to konsultacje przeprowadzane zarówno w siedzibie Zamawiającego, w siedzibie IPAW, jak i konsultacje prowadzone w formie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej (konsultacje w siedzibie Wykonawcy). Łącznie Zamawiający przewiduje 100 godzin konsultacji, z czego szacuje się, iż doradztwo w siedzibie Wykonawcy wyniesie 80 godzin i doradztwo poza siedzibą Wykonawcy wyniesie 20 godzin. Zamawiający zastrzega, że w ramach doradztwa poza siedzibą Wykonawcy nie wlicza się czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego lub siedziby IPAW oraz powrotu do siedziby Wykonawcy.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: od daty podpisania umowy do
24 października 2023 r., przy czym w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji projektu grantowego przewiduje się możliwość skrócenia lub wydłużenia terminu zakończenia realizacji usługi.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu ostatniej faktury
za usługę najpóźniej w dniu 24 października 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EffiCon sp. z o.o." spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362594298
7.3.3) Ulica: Ibn Siny Awicenny 14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-611
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EFFICON SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"EFFICON SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Ochrona obiektów prokuratur rejonowych okręgu świdnickiego
- "Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- USŁUGA TRANSPORTU UCZNIÓW
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Weryfikacja programu i materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Beneficjentów realizujących projekty w ramach konkursu Dostępność Dyrektywa EAA
- Weryfikacja programu i materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Beneficjentów realizujących projekty w ramach konkursu Dostępność szansą na rozwój 3
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.