Og³oszenie z dnia 2021-08-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00042469/01 - Og³oszenie z dnia 2021-04-28
Og³oszenie nr 2021/BZP 00141741 z dnia 2021-08-09 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. ¯o³nierskiej 26-28 w ¦wiêtoch³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.8.) Numer faksu: 32 245 48 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. ¯o³nierskiej 26-28 w ¦wiêtoch³owicach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-66be1bcf-a7eb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00141741
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00042469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/DZP/ADM III/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 44031,47
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. ¯o³nierskiej 26-28 w ¦wiêtoch³owicach.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót – Za³±cznik nr 1a do SWZ.
3. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – Za³±cznik nr 1b do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia 60 miesiêcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru koñcowego robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) robotników budowlanych wykonuj±cych odpowiednio czynno¶ci zwi±zane z robotami: ogólnobudowlanymi, w tym murarskimi i tynkarsko-malarskimi. Powy¿szy wymóg dotyczy pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób kieruj±cych budow±/robotami, dostawców materia³ów budowlanych.
1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 6. powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
d) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
2) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 6 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
3) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
7. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262522-6 - Roboty murarskie
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39210,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 48566,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39210,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "PARTNER" Wincenty Wiñkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272215043
7.3.3) Ulica: ul. Nieca³a 36
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-215
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIÑKOWSKI WINCENTY Firma "PARTNER"
jakie przetargi wygra³a firma
WIÑKOWSKI WINCENTY Firma "PARTNER"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39210,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-09 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- "Zakup paliwa do samochodów s³u¿bowych Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o."
- Organizowanie i ¶wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania, z wy³±czeniem specjalistycznych us³ug opiekuñczych oraz specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa paliw p³ynnych
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz mienia Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturê zaopatrzenia w wodê i oczyszczania ¶cieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- Remont i zakup wyposa¿enia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w £êgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. K³opotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ nr 2 we Wroc³awiu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.