Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096652/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141751 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI BO – Dostosowanie części ciągów komunikacyjnych do bezpiecznego poruszania się dzieci po terenie zewnętrznym przedszkola nr 90 oraz budowa i zakup infrastruktury sportowo-ruchowej i dydaktycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 90 im. Wróbelka Elemelka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 39
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-881
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 254 57 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp90katowice@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mp90katowice.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WPI BO – Dostosowanie części ciągów komunikacyjnych do bezpiecznego poruszania się dzieci po terenie zewnętrznym przedszkola nr 90 oraz budowa i zakup infrastruktury sportowo-ruchowej i dydaktycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a559fc66-d7f1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00096488/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 WPI BO - Dostosowanie części ciągów komunikacyjnych do bezpiecznego poruszania się dzieci po terenie zewnętrznym przedszkola nr 90 oraz budowa i zakup infrastruktury sportowo-ruchowej i dydaktycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/244/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210024,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce starej nawierzchni z płyt chodnikowych, piaskownicy, wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej i chodnikowej z kostki brukowej, naklejenie gier planszowych, montaż obecnych i nowych urządzeń zabawowych, w szczególności:
rozebranie nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych (149,70 m2);
rozebranie obrzeży trawnikowych;
rozbiórka elementów konstrukcji betonowych o grubości ponad 15 cm-stopień wejściowy;
demontaż zjeżdżalni w tym fundamentów betonowych;
demontaż drewnianej ławy;
przeniesienie zabawek z betonowym fundamentem;
przeniesienie urządzeń zabawowych (w tym demontaż fundamentów) - domek;
przeniesienie tablicy (w tym demontaż fundamentu);
zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej;
wykonanie koryta pod podbudowę;
ułożenie warstw podbudowy z tłucznia łamanego z zawibrowaniem (239,15 m2);
ułożenie obrzeży betonowych na ławach betonowych;
ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni syntetycznej bezpiecznej (0,5-1,5 cm wierzchnia warstwa z granulatu EPDM barwionego plus 2-6 cm warstwa bazowa SBR) przy wysokości upadku HIC-90 cm, pow. 183,15 m2 ;
ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni syntetycznej bezpiecznej (0,5-1,5 cm wierzchnia
warstwa z granulatu EPDM barwionego plus 2-6 cm warstwa bazowa SBR) przy wysokości
upadku HIC-190 cm, pow. 56,00 m2;
dostawa i montaż zestawu zabawowego;
wykonanie fundamentów betonowych i montaż drewnianych ławek z oparciem ( 3 szt.);
wykonanie fundamentu i montaż kosza na śmieci i tablicy informacyjnej;
demontaż istniejącej piaskownicy i dostawa, montaż nowej systemowej piaskownicy;
wypełnienie piaskiem piaskownicy;
wykonanie koryta pod podbudowę nawierzchni chodnikowej;
ułożenie warstw podbudowy z tłucznia łamanego z zawibrowaniem (149,70 m2);
ułożenie obrzeży betonowych na ławach betonowych (56,00 m2);
wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej szarej ( 149,70 m2 );
plantowanie ziemi urodzajnej wokół wykonanej nawierzchni z kostki brukowej;
naklejenie gier termoplastycznych planszowych na nawierzchni chodnikowej z betonowej
kostki brukowej według projektu i poniższego wykazu:
o Gra planszowa ślimak;
o Gra planszowa - Smok;
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej dokumentację projektową, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. Hebex s.c. Ireneusz i Anna Noculak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411905846
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 111
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.