Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00010189/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. Jana Pawła II w Gostyninie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyniński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 48242357981
1.5.8.) Numer faksu: 48242357985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gostynin.powiat.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa infrastruktury sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. Jana Pawła II w Gostyninie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c67ba3-882b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013729/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 : „Budowa infrastruktury sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. Jana Pawła II w Gostyninie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.25.2022.SOSW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4927021,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku szkoły o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą. Inwestycja przewidziana jest do realizacji w Gostyninie, na dz. nr ewid. 530, obręb ewidencyjny –0001 Gostynin, jednostka ewidencyjna – 140401_1 Gostynin.
Ponadto w ramach realizacji zadania należy wykonać rozbiórkę: istniejącego boiska szkolnego, utwardzenia terenu (kolidującego z projektowaną inwestycją) oraz betonowych boksów na śmieci. Rozbiórki należy wykonać wg odrębnego opracowania, przed rozpoczęciem realizacji inwestycji.
Dla przedmiotowej inwestycji przewidziano wykonanie urządzeń budowlanych związanych z projektowaną przebudową i rozbudową: wiatę śmietnikową, utwardzenie terenu: chodniki - dojścia, place manewrowe, dojazdy, drogę pożarową, miejsce postojowe (przebudowa i rozbudowa istniejącego utwardzenia terenu)- wg odrębnego opracowania. Ponadto przewidziano wykonanie instalacji: wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i gazowych oraz w ramach niezbędnej infrastruktury montaż oświetlenia terenu.
Zaprojektowano przebudowę sieci linii elektroenergetycznej niskiego napięcia NN kolidującą z przedmiotową inwestycją. Na projekcie zagospodarowania terenu przedstawiono nową lokalizację sieci elektroenergetycznej NN. Wykonawca w kalkulacji kosztów inwestycji (kosztorysie ofertowym) oraz w terminie jej wykonania jest zobowiązany uwzględnić: wykonanie wymaganych projektów przebudowy urządzeń elektroenergetycznych w sposób zgodny z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi w przedsiębiorstwie elektroenergetycznym „standardami technicznymi” oraz zasadami wiedzy technicznej, wraz z uzyskaniem decyzji, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych przepisami szczególnymi, na zakres zgodny z wydanymi warunkami przebudowy urządzeń elektroenergetycznych. Dodatkowo Wykonawca musi uwzględnić w kosztorysie ofertowym koszty związane z realizacją przebudowy urządzeń elektroenergetycznych.
Na projektowane elementy wg odrębnego opracowania Wykonawca uzyska niezbędne pozwolenia i uzgodnienia przed ich wykonaniem. Elementy wg odrębnego opracowania należy wykonać przed oddaniem budynku do użytkowania.
Z uwagi na pofałdowanie terenu w miejscu planowanej rozbudowy budynku przewidziano
częściową zmianę ukształtowania terenu. Północna część działki porośnięta jest trawą. W południowej części działki oraz wzdłuż granic zlokalizowane są liczne drzewa. Część drzewostanu kolidującego z projektowaną inwestycją zostanie zlikwidowana- pozwolenie na wycinkę drzew i krzewów w trakcie realizacji. Wykonawca przy kalkulacji kosztów inwestycji powinien uwzględnić (w kosztorysie ofertowym) koszty wycinki drzew i krzewów oraz wykonania nasadzeń zastępczych.
Obsługa komunikacyjna realizowana jest poprzez istniejący zjazd publiczny z drogi publicznej (ul.Szkolnej).
W związku z decyzją nr 280/2020 z dnia 23.09.2020r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak DP.5141.1258.2020 Wykonawca jest zobowiązany:
- zapewnić nadzór archeologiczny nad wszystkimi ziemnymi robotami budowlanymi oraz uzyskać pozwolenie konserwatorskie w trybie decyzji administracyjnej na prowadzenie badań archeologicznych o charakterze nadzoru archeologicznego nad ziemnymi robotami budowlanymi– zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r.o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- powyższe (wraz z wszystkimi kosztami wykonania dodatkowych uzgodnień, opracowań) należy uwzględnić przy kalkulacji kosztów (w kosztorysie ofertowym) oraz przy określaniu terminu wykonania zadania.
- przestrzegać zapisów w ww. decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak DP.5141.1258.2020.
Przedmiot umowy należy wykonywać zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ, a także z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę która stanowić będzie załącznik do umowy.
Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.
Wykonawca w ramach powyższego zadania będącego przedmiotem zamówienia jest zobowiązany, uzyskać pozwolenie na użytkowanie.
Zamawiający wydziela dwa etapy prac w ramach realizacji inwestycji.
Etap I – stan zaawansowania robót 50% wartości zamówienia
Etap II- stan zaawansowania robót 100 % wartości zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6099920,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6099920,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6099920,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydropol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710314787
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej
Roboty branży sanitarnej: wentylacja oraz instalacja grzewcza
Roboty branży budowlanej: posadzka sportowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6099920,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.