Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00088197/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16 (po zmianach)
- 2022/BZP 00088480/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Krośnice w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Krośnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbien@ug.krosnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krosnice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Krośnice w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51aba39b-a38a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie z UE w ramach PO Polska Cyfrowa 2014-2020 - projekt grantowy "Cyfrowa Gmina"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088197/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGPOŚiI.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 813000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Serwer – 1 sztuka:Obudowa
Obudowa typu Tower z możliwością instalacji do 8 dysków twardych 3,5”.
Płyta główna
Z możliwością instalacji jednego fizycznego procesora, posiadająca minimum 4 sloty na pamięć RAM UDIMM z możliwością zainstalowania do minimum 128GB pamięci RAM, możliwe zabezpieczenia pamięci: ECC. Płyta główna zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona trwale jego znakiem firmowym.
Procesor
Zainstalowany jeden procesor min. 6-rdzeniowy klasy x86 dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 53.5 w teście SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org
Pamięć RAM
16 GB pamięci RAM UDIMM 3200MT/s
Sloty PCI Express
Funkcjonujące sloty PCI Express:
- minimum 4 sloty PCI Express w tym przynajmniej 2 sloty Gen4
Interfejsy sieciowe/FC/SAS
Minimum dwa interfejsy sieciowe 1Gb/s Ethernet nie zajmujące żadnego z dostępnych slotów PCI Express.
Dyski twarde
Możliwość instalacji dysków twardych 3,5” typu: SATA, NearLine SAS, SAS, SSD.
Zainstalowane:
• 2 dyski NLSAS o pojemności min. 2 TB, 12Gb/s, 7,2 tys. obr./min, 3.5”, Hot-Plug
Możliwość zainstalowania dwóch dysków M.2 SATA o pojemności min. 480GB Hot-Plug z możliwością konfiguracji RAID 1.
Możliwość zainstalowania dedykowanego modułu dla hypervisora wirtualizacyjnego, wyposażony w 2 nośniki typu flash o pojemności min. 64GB, z możliwością konfiguracji zabezpieczenia synchronizacji pomiędzy nośnikami z poziomu BIOS serwera, rozwiązanie nie może powodować zmniejszenia ilości wnęk na dyski twarde.
Kontroler RAID
Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 8GB nieulotnej pamięci cache, możliwe konfiguracje poziomów RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Wsparcie dla dysków samoszyfrujących.
Wbudowane porty
Minimum 8 portów USB z czego min. 1 w technologii 3.0
1x RS-232
1x VGA
Video
Zintegrowana karta graficzna, umożliwiająca wyświetlanie obrazu w rozdzielczości minimum 1280x1024 pikseli
Chłodzenie i zasilanie
Wentylator, redundantne zasilacze o mocy minimum 600W wraz z kablami zasilającymi.
System operacyjny/dodatkowe oprogramowanie
Zainstalowany fabrycznie Windows Serwer w wersji 2022 Standard wraz z 35 licencjami CAL dla użytkowników.
Diagnostyka i Bezpieczeństwo
• zintegrowany z płytą główną moduł TPM 2.0
• fizyczne zabezpieczenie dedykowane przez producenta serwera uniemożliwiające wyjęcie dysków twardych umieszczonych na froncie obudowy przez nieuprawnionych użytkowników.
• Możliwość wyłączenia w BIOS funkcji przycisku zasilania.
• Możliwość dynamicznego włączania I wyłączania portów USB na obudowie – bez potrzeby restartu serwera
• Możliwość wymazania danych ze znajdujących się dysków wewnątrz serwera – niezależne od zainstalowanego systemu operacyjnego, uruchamiane z poziomu zarządzania serwerem
Karta Zarządzania
Niezależna od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadająca dedykowany port Gigabit Ethernet RJ-45 i umożliwiająca:
• możliwość synchronizacji czasu z zewnętrznym serwerem NTP
• powiadomienia e-mail
• możliwość blokowania adresów IP
• autentykacja z użyciem kluczy kryptograficznych
• monitoring zasilania rozbudowany o dostęp do danych historycznych
• generowanie wykresów oraz konfigurowanie progów i alertów
• możliwość przechwycenia zrzutu ekranu ostatniego błędu
• możliwość wykonania zdalnego wdrożenia systemu
• wspomaganie wymiany komponentów serwera
• monitoring wszystkich kluczowych komponentów (wentylatory, zasilacze, pamięć, procesor, RAID, karty sieciowe oraz dyski twarde)
• informacje o aktualnym zużyciu energii oraz temperaturach
• kontrola zasilania (włączenie, wyłączenie, restart
• podstawowe funkcje diagnostyczne: podgląd dziennika systemowego, dziennika kontrolera cyklu życia
• odtworzenie konfiguracji sprzętowej na podstawie kopii z innego serwera
• możliwość skonfigurowania wielu kont o zróżnicowanym poziomie przywilejów
• szyfrowanie protokołem SSL
Warunki gwarancji
5 lat gwarancji producenta, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii 24x7x365 poprzez ogólnopolską linię telefoniczną producenta.
Zamawiający wymaga od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu dołączenia do oferty oświadczenia, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty.
Wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzając, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
Możliwość rozszerzenia gwarancji przez producenta do 7 lat.
Możliwość sprawdzenia statusu gwarancji poprzez stronę producenta podając unikatowy numer urządzenia oraz pobieranie uaktualnień mikrokodu oraz sterowników nawet w przypadku wygaśnięcia gwarancji serwera
Certyfikaty
Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 (dokumenty załączyć do oferty)
Serwer musi posiadać deklaracja CE (dokument załączyć do oferty)
Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2019.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 57723,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Laptop – 6 sztuk:Procesor min. 4 rdzeniowy
Pamięć min. 8GB (DDR4)
Możliwość rozbudowy pamięci RAM do 16GB
Dysk SSD min. 512GB
Ekran Matowy, LED, IPS
Przekątna ekranu 17,3”
Rozdzielczość ekranu 1920x1080 (FullHD)
Karta graficzna wbudowana z pamięcią współdzieloną
Głośniki wbudowane głośniki stereo
Mikrofon wbudowany mono lub stereo
Kamera internetowa wbudowana o rozdzielczości min. 1.0 Mpix
Łączność LAN 1Gb/s, Wi-Fi min. 5 generacji Moduł Bluetooth
Wejście/wyjście zewnętrzne
min. 3 porty USB w tym 2 szt. USB 3.x
USB Typu-C - 1 szt.
HDMI 2.0 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Typ baterii Litowo-jonowa o pojemności 6000 mAh
Kolor dominujący Czarny lub srebrny
Zabezpieczenia Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington)
System operacyjny
Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64x). Zamawiający dopuszcza dostawę laptopa bez systemu preinstalowanego wraz z nośnikiem instalacyjnym systemu z licencją
Dołączone oprogramowanie Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Dodatkowe informacje Wydzielona klawiatura numeryczna
Wielodotykowy touchpad
Zgodność sprzętowa z wymaganiami Windows 11
Dodatkowe akcesoria Zasilacz
Rodzaj gwarancji min. 3 lata
3. Office 2021 Home & Business – 43 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 23577,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31253,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38813,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31253,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH S.C. M. Duda, P. Kapusta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31253,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85508,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85508,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85508,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85507,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.