Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00064404/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00082614/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00097870/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji podnoszenia ciśnienia w Bartągu, przebudowa SUW Bartąg i SUW Stawiguda, budowa tłoczni w Bartągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji podnoszenia ciśnienia w Bartągu, przebudowa SUW Bartąg i SUW Stawiguda, budowa tłoczni w Bartągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4520a611-9e3b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031710/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Stawiguda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie niezbędnych pozwoleń, decyzji i wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (P+B) w ramach realizacji przedsięwzięcia dotyczącego zadania, pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Stawiguda", realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona na podstawie PFU, uzgodnieniami z Zamawiającym, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, a także zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a w szczególności.
1) ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. – dalej Pzp),
2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm. – dalej Prawo budowlane),
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225),
4) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2021 r., poz. 2454)
5) innych przepisów normujących przedmiot umowy,
6) w przypadku zmiany przepisów wskazanych Wykonawca wykona przedmiot umowy w oparciu o przepisy obowiązujące na dzień odbioru.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
4. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
5. Dokumentacja uwzględniająca poprawki i uwagi oraz zawierająca wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne, zostanie przekazana Zamawiającemu do uzyskania ostatecznego zatwierdzenia, we wskazanej liczbie egzemplarzy.
7. Zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego nie będzie zwalniać Wykonawcy z obowiązków wykonania robót zgodnie z PFU. Za błędy w zatwierdzonej dokumentacji odpowiada Wykonawca.
8. Rozpoczęcie robót lub ich części będzie możliwe jedynie po zatwierdzeniu dokumentacji lub ich części przez Zamawiającego.
9. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty projektowe były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub po uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
10. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem usług i robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich obowiązków wynikających z umowy na realizację zamówienia w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot umowy oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
11. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy wszystkich osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli prace biurowe, prace fizyczne oraz operatorów sprzętu. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego terminie dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia, tj. w szczególności: oświadczenia zatrudnionego pracownika, oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
13. Przedmiot Umowy będzie realizowany w dwóch etapach:
1) opracowania dokumentacji projektowej.
2) wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z wymaganiami programu funkcjonalno - użytkowego
14. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga w szczególności:
1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń pozwalających na prowadzenie robót budowlanych w tym prawa dysponowania gruntem na cele budowlane oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót, w tym:
2) wykonania koncepcji technicznej wykonanej przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlanego, sporządzoną zgodnie z wymaganiami niniejszego PFU – 2 egz.,
3) wykonania projektu budowlanego – opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454); projekt musi obejmować wszystkie wymagane branże. Projekt należy wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych (3 egzemplarzy + wersja elektroniczna na płycie DVD),
4) wykonania badań gruntowo – wodnych na terenie inwestycyjnym, (2 egzemplarze + wersja elektroniczna na płycie DVD – jeżeli to konieczne),
5) wykonania wszelkich uzgodnień, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich opinii
i decyzji, w tym zgód na dysponowanie gruntem wraz z pozwoleniem na budowę, niezbędne do wybudowania i uruchomienia,
6) wykonania dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego
(4 egzemplarzy + wersja elektroniczna na płycie DVD),
7) wykonania dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci, szkicami powykonawczymi z domiarami wykonanej sieci i przyłączy do punktów stałych w terenie (2 egzemplarze + wersja elektroniczna na płycie DVD),
8) wykonania dokumentacji terenu przekazanego przed rozpoczęciem robót oraz terenów odtworzonych do stanu pierwotnego. (1 egzemplarz+ wersja elektroniczna na płycie DVD).
9) zapewnienia zgodności wersji elektronicznej dokumentacji z wersją drukowaną,
10) uzyskania wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej,
11) uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych dla całego zadania objętego zamówieniem, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. Umowa zakłada uzyskanie pozwolenia na budowę, jednakże w przypadku gdy wystarczające do realizacji danego obiektu będzie zgłoszenie na rozpoczęcie robót , Wykonawca będzie mógł odstąpić od uzyskania pozwolenia na budowę za uprzednią zgodą Zamawiającego,
12) uzyskania zgody na użytkowane albo braku sprzeciwu do złożonego zawiadomienia
o zakończeniu robót jeśli jest to wymagane przepisami.
15. Szczegółowy opis Przedmiotu Umowy stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami oraz wyjaśnieniami udzielonymi w toku postępowania przetargowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45252210-3 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania wody
51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy
65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne
65130000-3 - Obsługa stacji wody
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71351910-5 - Usługi geologiczne
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16349682,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16349682,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16349682,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane Przem-Gri sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390204612
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE "PRZEM-GRI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE "PRZEM-GRI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16349682,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
więcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.