Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00076397/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa masztu flagowego, tablicy pamiątkowej, dwóch ławek ogrodowych wraz z zagospodarowaniem terenu” przy OSP w Udrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 59 29 310
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e26182a7-fe96-42ad-a5b8-88fda60b20e61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa masztu flagowego, tablicy pamiątkowej, dwóch ławek ogrodowych wraz z zagospodarowaniem terenu” przy OSP w Udrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26182a7-fe96-42ad-a5b8-88fda60b20e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Budowa masztu flagowego, tablicy pamiątkowej dwóch ławek ogrodowych wraz z zagospodarowaniem terenu" przy OSP w Udrzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239623,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa masztu flagowego, tablicy pamiątkowej, dwóch ławek ogrodowych wraz z zagospodarowaniem terenu” przy OSP w Udrzynie, polegającą na budowie masztu flagowego, tablicy pamiątkowej, dwóch ławek ogrodowych na działce nr 1654 w miejscowości Udrzyn, gmina Brańszczyk.
Maszt flagowy
Maszt flagowy – rura stalowa o średnicy 10 cm lub technologia wybranego producenta.
Fundament żelbetowy – słup żelbetowy okrągły o średnicy 40 cm. Zbrojenie 6 x Ø
12mm, strzemiona Ø 6mm, strzemiona Ø 6 mm co 18cm. Stal zbrojeniowa klasy A-III N, beton C20/25 (B-25). Należy zachować otulinę zbrojenia 5cm. Ostateczne wymiary fundamentów i ich konstrukcję należy skonsultować z projektantem po
wykonaniu wykopu. Z słupa należy wypuścić 3 kotwy o średnicy 2 cm lub zastosować markę mocowaną mechanicznie lub chemicznie do zamocowania masztu flagowego.
Tablica pamiątkowa
Płytę fundamentową pod tablicę należy wykonać z żelbetu – o gr. 30 cm o wymiarach 220*140 cm. Zbrojenie Ø 8mm, co ok. 16cm. Stal zbrojeniowa klasy A-III N, beton C20/25 (B-25). Należy zachować otulinę zbrojenia 5cm. Ostateczne wymiary fundamentów i ich konstrukcję należy skonsultować z projektantem po wykonaniu wykopu.
Tablica pamiątkowa – płyta kamienna mocowana na głazie osadzonym na płycie fundamentowej i na cokole z kamieni polnych na zaprawie cementowo-wapiennej
Ławka parkowa
Projektuje się dwie ławki ogrodowe, których lokalizację pokazano na rysunku technicznym zagospodarowania terenu
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Długość 180 cm
Szerokość 51cm
Wysokość 78 cm
Konstrukcja:
Stal nierdzewna lub stal czarna malowana proszkowo
Drewno:
sosna, olcha lub sapeli w kolorze wg. uznania inwestora
Montaż:
Kotwienie do prefabrykowanego fundamentu wg. technologii wybranego producenta ławki ogrodowej
Utwardzenie terenu
Projektuje się utwardzenie terenu kostką betonową o grubości 8 cm na podbudowie pokazanej na rysunku technicznym utwardzenia terenu.
Prace przy wykonaniu utwardzenia terenu dla nawierzchni przystosowanej dla ruchu
kołowego:
1. wykonanie koryta wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża zgodnie z BN- 72/8931-01;
2. wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 25 cm z kruszywa łamanego mechanicznie: tłuczeń 31.5/63 mm + kliniec 16/31,5 mm
3. wykonanie górnej warstwy podbudowy z betonu B10 układanego w stanie półsuchym stabilizowany mechanicznie wg BN-64/8933-02;
4. ustawienie obrzeży betonowych 15 x 30 cm na fundamencie betonowym
5. wykonanie podsypki gr. 5 cm z mieszanki cementowo-piaskowej 1:4
6. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm
Prace przy wykonaniu utwardzenia terenu dla nawierzchni przystosowanej dla ruchu pieszych:
1 ) wykonanie koryta wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża zgodnie z BN- 72/8931-01;
2) ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na fundamencie betonowym
3) wykonanie podsypki gr. 5 cm z mieszanki cementowo-piaskowej 1:4
4) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowa. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Przedmiar robót;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
1) Istotne Postanowienia Umowy.
2) Dokumentacja projektowa
3) Przedmiary robót,
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd dla służb ratowniczo-gaśniczych dla jednostki OSP przyległej do placu.
4. Rozwiązania równoważne
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
2) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych przez Wykonawcę rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Domniemanie: Zamawiający zakłada zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań wskazanych bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Do wskazanych w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
6) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198918,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244152,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198918,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrody Robert Liżewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7591339589
7.3.3) Ulica: Sezamkowa 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198918,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.