eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskModernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ulicy Zielonej w Słupsku - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141980 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu
przy ulicy Zielonej w Słupsku - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosir@sosir.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosir.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu
przy ulicy Zielonej w Słupsku - etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba53d3f4-d514-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000845/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ulicy Zielonej w Słupsku – etap II: posadowienie zaplecza szatniowo-sanitarnego, przebudowa istniejących trybun bocznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094281/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSIR.ZP-II.261.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1955308,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania
pn.: „Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ulicy Zielonej w Słupsku – etap II: posadowienie zaplecza szatniowo-sanitarnego, przebudowa istniejących trybun bocznych oraz wewnętrznego układu komunikacyjnego (ścieżek, dróg
i placów wewnętrznych).
2. Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający dołącza pełną dokumentację techniczną, w której jest w posiadaniu, natomiast zakres inwestycji obejmuje posadowienie zaplecza szatniowo-sanitarnego, przebudowę istniejących trybun bocznych oraz wewnętrznego układu komunikacyjnego (ścieżek, dróg i placów wewnętrznych).
3. Inwestycja realizowana jest w ramach programu wieloletniego pn.: „Program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024”
4. W ramach tego etapu przewidziano:
1) przebudowę dwóch istniejących trybun bocznych,
2) posadowienie zaplecza szatniowo-sanitarnego,
3) przebudowę wewnętrznego układu drogowego,
4) rozprowadzenie instalacji elektrycznej na terenie całego stadionu
5. Przebudowa dwóch istniejących trybun bocznych wraz z siedziskami, balustradami
i wygrodzeniem poszczególnych sektorów – w oparciu o dokumentację techniczną dla
I etapu realizacji trybun.
Trybuny należy wyposażyć w siedziska z materiału trudno-zapalnego i posiadających certyfikat lub opinię Straży Pożarnej (klasa C-s1, badanie metodą wg PN- EN ISO 11925-2:2010.) Siedziska muszą być zaopatrzone w oparcia wysokości min 30 cm. Siedziska przytwierdzone na stałe do podłoża, muszą być ponumerowane. Szczegóły opracowania konstrukcji trybun i montażu balustrad realizowanych zgodnie z zatwierdzonym projektem. Przewiduje się wykorzystanie do wykonania balustrad rur stalowych o średnicy 30 oraz
50 mm. Zakłada się malowanie balustrad – proszkowe.
1) Parametry techniczne:
 Powierzchnia przebudowywanych trybun - 975,92m²,
 Ilość miejsc siedzących - 570 miejsc
6. Posadowienie zaplecza szatniowo-sanitarnego.
Zgodnie z projektem przewidziano przykrycie dziedzińca dachem z blachy stalowej, powlekanej. Możliwe jest zastosowanie do przykrycia płyt poliwęglanowych trzykomorowych lub w celu uniknięcia efektu szklarniowego, płyt z izolacją termiczną.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 5 modułowego budynku kontenerowego (szatnie wraz z częścią sanitarną), wraz z instalacjami wod-kan, elektrycznymi, wyposażeniem i niezbędnymi przyłączami mediów. Ponadto dziedziniec kontenerów powinien zostać wyłożony nawierzchnią z kostki betonowej 6 cm, a teren przyległy ogrodzony zgodnie z projektem (wysokość i technologia wykonania ogrodzenia dopasowana do istniejącego ogrodzenia – min. 1,80 m)
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i uzgodnić z Zamawiającym, oraz wymaganymi rzeczoznawcami projekt wykonawczy budynku kontenerowego przeznaczonego dla
49 dzieci.
1) Podstawowe parametry materiałowe:
 Konstrukcja nośna – stalowa,
 Poszycie ścian i dachu – płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym gr. 10cm
 Rury spustowe - PCV
 Stolarska okienna i drzwiowa PCV ,
 Instalacja wod-kan zabudowana w ścianach,
 Kabiny wc i prysznice wydzielone płytami HPL gr. 8mm,
 Osprzęt sanitarny
 Baterie umywalkowe i prysznicowe
 Podgrzewacze wody - elektryczne, przepływowe lub pojemnościowe,
 instalacja elektryczna wyposażona w gniazda 230V, oświetlenie (hermetyczne, rastrowe, LED, plafony), skrzynka rozdzielcza z zabezpieczeniem każdego obwodu oraz główne przeciwporażeniowe,
 Oświetlenie i wentylacja z czujnikami ruchu
 Podłoga - wykładzina obiektowa.
 Sposób wykończenia i materiały wykończeniowe- wandaloodporne
 Kolorystyka i szczegóły wykończenia do uzgodnienia w trakcie realizacji inwestycji.
 Kontenery wyposażyć należy w lustra, ławko-wieszaki, uchwyty na papier
i mydło,
2) Parametry techniczne:
 Powierzchnia zaplecza sanitarno-szatniowego – ok. 74,00m²,
7. Przebudowa wewnętrznego układu drogowego (ścieżek, dróg i placów wewnętrznych). Obejmuje dojścia do trybun bocznych, dróg wewnętrznych od strony wjazdu technicznego do zaplecza kontenerowego i trybuny wschodniej. Nowe nawierzchnie zaprojektowano
z kostki betonowej 6 cm (chodniki) i 8 cm drogi wewnętrzne. Zakres przebudowy wewnętrznego układu drogowego zgodny z projektem zagospodarowanie terenu ze wskazaniem zakresu robót drogowych. Zakres zgodny z rysunkiem opisanym jako „zakres robót drogowym”.
1) Parametry techniczne:
 Powierzchnia chodników – ok. 1050,00m²,
 Powierzchnia dróg – ok. 450,00m²,
W ramach przebudowy przewiduje się również przeniesienie istniejącego ogrodzenia płyty boiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przemalowania ogrodzenia płyty boiska – kolorystyka do ustalenia na etapie realizacji.
8. Rozprowadzenie instalacji elektrycznej
Rozprowadzenie instalacji elektrycznej na terenie całego stadionu z uwzględnieniem przyszłego oświetlenia i przyszłych wymagań określonych w projekcie, zmiana lokalizacji szafki sterującej oświetleniem istniejącego boiska treningowego. Obwody zasilające oświetlenie boiska treningowego, budynku oraz istniejące przyłącze pozostają nie zmienione. Zakres wykonania zgodnie z projektem z wyłączeniem masztów oświetleniowych wraz ze sterowaniem. Zamawiający rezygnuje z 12 szt. słupów parkowych wraz z oprawami i zasilaniem. Zakres rezygnacji zgodny z rysunkiem opisanym jako „zakres robót drogowych”.
9. Ze względów rozliczeniowych realizację zakresu o którym mowa w ust. 2 podzielono na dwa etapy:
1) W ramach I etapu prac (termin zakończenia do dnia: 30 listopada 2021 roku) wykonawca wykona:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Roboty elektryczne – rozprowadzenie instalacji, roboty ziemne
c) Przebudowę wewnętrznego układu komunikacyjnego – roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
d) Przebudowę wewnętrznego układu komunikacyjnego – roboty ziemne
e) Przebudowę wewnętrznego układu komunikacyjnego – roboty nawierzchniowe
2) W ramach II etapu prac wykonawca wykona:
a) Posadowienie zaplecza szatniowo-sanitarnego
b) Przebudowę dwóch istniejących trybun bocznych
c) Przebudowę wewnętrznego układu komunikacyjnego – roboty nawierzchniowe
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
11. Zamawiający informuje, że w roku 2021 przewidziano do rozliczenia kwotę 901 046,50 zł brutto. Pozostała wartość zadania zostanie rozliczona w 2022 roku.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu przed zawarciem umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, z którego wynikać będzie, że w roku 2021 zostaną wykonane roboty budowlane na kwotę 901 046,50 zł brutto.12. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dołączoną do SWZ dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w niniejszej SWZ warunkach.
13. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy. Zamawiający ustanowi Inwestora Zastępczego. Inwestor Zastępczy działa w granicach umocowania nadanego przez Zamawiającego. Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski nad wykonywaniem przedmiotu umowy
16. Wymagany okres rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
17. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert).

21. Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 pzp.
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 pzp wymaga, aby roboty ogólnobudowlane i elektryczne były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Powyższy obowiązek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Wykonawca w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę zgodnie z niniejszym punktem.
2) Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z § 4 ust. 21 wzoru umowy.
W przypadku niespełnienia tych wymagań Zamawiający przewiduje sankcje wymienione w § 14 ust. 10 wzoru umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2315820,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2315820,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2315820,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno-Budowlane Andrzej Dzienisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891853906

7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta 89A

7.3.4) Miejscowość: Borzestowska Huta 89A

7.3.5) Kod pocztowy: 83-335

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2315820,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy należy wykonać w terminie 11 miesięcy od daty zawarcia umowy z czego pierwszy etap należy zrealizować do 31.11.2021 r.
2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.