eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłów"Plan ogólny gminy Iłów"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Plan ogólny gminy Iłów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242675080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cadc9890-308e-4689-9dd0-5b8d081ab2ed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Plan ogólny gminy Iłów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cadc9890-308e-4689-9dd0-5b8d081ab2ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Plan ogólny gminy Iłów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa wykonania pn. „Plan ogólny gminy Iłów”, który należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego Gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ( Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 ),
2) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. m.),
3) zgodnie z zapisami uchwały Nr 31/V/2024 Rady Gminy Iłów z dnia 17 lipca 2024 r. o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego gminy Iłów
4) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
5)innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
2. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dokonania inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
2) przygotowania projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Iłów uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego,
3) przygotowania projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy wymaganych ustawą,
4) wykonania analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowania propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą,
5) sporządzenia projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne),
6) przygotowania projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
7) udziału i prezentacji projektu planu na posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej,
8) dokonania analizy i opracowania wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego,
9) udziału fizycznego i prezentacji planu w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu z mieszkańcami gminy oraz udzielania stosownych informacji i wyjaśnień, udziału w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej,
10) sporządzenia analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
11) udziału i prezentacji uchwały zatwierdzającej plan na sesji Rady Gminy,
12) wykonania aktualizacji opracowania ekofizjograficznego,
13) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć ( ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę ),
14) ustosunkowania się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego,
15) przygotowania i skompletowania dokumentacji formalno – prawnej prac planistycznych w celu przedłożenia jej Wojewodzie Mazowieckiemu,
16) doprowadzenia do zgodności planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę Mazowieckiego,

Powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

3.W przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia.
4.Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej.
5.Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
6.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
a) Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej - 2 egzemplarze
kompletny projekt uchwały wraz z uzasadnieniem w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy Iłów wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną w formie papierowej i elektronicznej - 4 egzemplarze
a. prognozę oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej – 2 egzemplarze,
b. dokumentację formalno-prawnej prac planistycznych – 2 egzemplarze,
c. Rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff,
d. Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii,
e. Dane przestrzenne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Gmina Iłów w dniu 11 lutego 2025 r. wszczęła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn. „Plan ogólny gminy Iłów" - Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.02.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00098693.

W odpowiedzi na ogłoszenie do terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty Wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu tj. oferty:

1) Refunda Maciocha i Wspólnicy Spółka komandytowa, 53-659 Wrocław ul. Gen. Władysława Sikorskiego nr 3 H lok. 36 REGON:021493466, cena 233 072,70 złotych, terminem realizacji 15.11.2025 r.

2) T-PROPERTY, Geodezja, Wycena nieruchomości, Urbanistyka – Renata Turek, Wola Sufczyńska 20, 05-340 Kołbiel, REGON: 368030160, cena 246 000,00 złotych, terminem realizacji 15.12.2025 r.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający ustalił, że oferty nie podlegają odrzuceniu, jednak oferowane ceny przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 150 000,00 złotych brutto. Zamawiający w aktualnym stanie rzeczy nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację całości zadania do oferty, z ceną najniższą. Tym samym zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt.3 Pzp Zamawiający zobowiązany jest do unieważnia postępowania, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233072,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.