Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112610/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0447323770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183dfdb5-b58b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER/3121/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210412 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. wPiotrkowie Trybunalskim. Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują:
a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego,
c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan
techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych,
d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów).
2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń
(z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 185000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w PiotrkowieTrybunalskim. Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują:
a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego,
c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan
techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych,
d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów).
2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń
(z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200365,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200365,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200365,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Kominiarskie SADZA Tomasz Rusek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731635828
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOMINIARSKIE "SADZA" TOMASZ RUSEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOMINIARSKIE "SADZA" TOMASZ RUSEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200365,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35232,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35232,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35232,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Kominiarskie SADZA Tomasz Rusek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731635828
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOMINIARSKIE "SADZA" TOMASZ RUSEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOMINIARSKIE "SADZA" TOMASZ RUSEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35232,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup auta dla Powiatu Piotrkowskiego.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Wykonanie w roku 2025 obowiązkowych rocznych przeglądów instalacji gazowej wraz z urządzeniami w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na trzy części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.