eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0447323770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183dfdb5-b58b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ER/3121/4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210412 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. w
Piotrkowie Trybunalskim. Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują:
a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego,
c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan
techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych,
d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów).
2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń
(z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 185000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie
Trybunalskim. Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują:
a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego,
c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan
techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych,
d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów).
2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń
(z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200365,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200365,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200365,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Kominiarskie SADZA Tomasz Rusek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731635828

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200365,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35232,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35232,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35232,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Kominiarskie SADZA Tomasz Rusek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731635828

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35232,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.