eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja instalacji chłodniczej w budynku Oddziału IPN w Rzeszowie przy ul. Szopena 23



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142117 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji chłodniczej w budynku Oddziału IPN w Rzeszowie przy ul. Szopena 23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janusza Kurtyki 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipn.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Organ władzy publicznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji chłodniczej w budynku Oddziału IPN w Rzeszowie przy ul. Szopena 23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddaad9f4-ca78-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011021/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja instalacji chłodu w budynku Oddziału IPN-KŚZpNP w Rzeszowie przy ul. Szopena 23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079773/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG-41/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji chłodnicze w budynku Oddziału IPN
w Rzeszowie przy ul. Szopena 23.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe określa dokumentacja projektowa sporządzona w maju 2021 r., w skład której wchodzi:
1) Projekt wykonawczy – branża: instalacja klimatyzacji
2) Projekt wykonawczy – branża elektryczna,
3) Przedmiar robót – instalacja klimatyzacji,
4) Przedmiar robót – branża elektryczna,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacje elektryczne.
3. W ramach inwestycji planowane jest wykonanie systemu klimatyzacji w oparciu o zmienny przepływ czynnika chłodniczego – VRF w 22 pomieszczeniach biurowych. Zamówienie swoim zakresem obejmuje demontaż i utylizację starego systemu chłodzenia budynku, montaż klimatyzatorów, montaż jednostek zewnętrznych, doprowadzenie zasilania w energię elektryczną urządzeń, montaż sterownika centralnego systemu VRF oraz roboty ogólnobudowlane niezbędne do montażu systemu klimatyzacji.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia usługi serwisowania wykonanych przez siebie robót w okresie gwarancji na własny koszt. Koszty materiałów użytych w ramach serwisowania urządzeń pokrywa użytkownik.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osoby, które będą wykonywać czynności związane z realizacją niniejszego zamówienia tj. wykonujące montaż instalacji i urządzeń systemu VRF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185041,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "GEO-EKO" Tomasz Bil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252180487

7.3.3) Ulica: Okulickiego 55

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-12
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.