eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › Remont dawnego kościoła protestanckiego w m. Radoszyn - II przetarg



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142154 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dawnego kościoła protestanckiego w m. Radoszyn - II przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683419212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.skape.pl/dokumenty_rodzaj-10-przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dawnego kościoła protestanckiego w m. Radoszyn - II przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79da9094-e4c1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002791/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dawnego kościoła protestanckiego w m. Radoszyn etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonania, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie pn. „Remont dawnego kościoła protestanckiego w m. Radoszyn”, w części dotyczącej remontu dachu. Budynek zlokalizowany jest na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 155/1, obręb 0011 Radoszyn i wpisany jest do rejestru zabytków, prowadzonego przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pod numerem L-609/A.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót zatwierdzone decyzją Starosty Świebodzińskiego nr 180/2020 z dnia 29.06.2020 r. które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
1.3. Ponadto roboty należy wykonać zgodnie z warunkami konserwatora zabytków określonymi w decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.9.2021 [mSką] z dnia 24.05.2021 r.
1.4. Zakres robót w niniejszym postępowaniu przewiduje przeprowadzenie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich niezbędnych z uwagi na zagrożenie zniszczeniem i istotnym uszkodzeniem budynku, polegających m.in. na:
a) zabezpieczeniu budowli przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych poprzez przełożenie istniejącej dachówki wraz z uzupełnieniem ubytków,
b) wymianie i/lub uzupełnieniu uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
c) uzupełnieniu ubytków w ścianach,
d) uzupełnieniu brakującego słupa,
e) usunięcia z murów i dachu samosiewów drzew i krzewów.
1.5. Postępowanie nie obejmuje wykonania części projektu dotyczącego:
a) zabezpieczenia stolarki drzwiowej i okiennej,
b) wykonaniu nowego zadaszenia nad zakrystią.
1.6. W przypadku używania materiałów nie pochodzących z rozbiórki remontowanego kościoła lub innego obiektu historycznego Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów (również pochodzących z rozbiórki innych obiektów historycznych) wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz muszą być zgodne z zaleceniami i wytycznymi konserwatora zabytków.
1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
1.8. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z następujących źródeł:
a) środki budżetu państwa w dyspozycji Wojewody Lubuskiego przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
b) środki budżetu Województwa Lubuskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 177 00,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 459 946,20 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset czterdzieści sześć złotych 20/100).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.