eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoRemont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku ul. Plac 3 Maja 5b nr 1, ul. Zgody 11 nr 5



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142176 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku ul. Plac 3 Maja 5b nr 1, ul. Zgody 11 nr 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W RADOMSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592131798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 12 A

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbsradomsko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsradomsko.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z o.o. w której Gmina Miasto Radomsko posiada ponad 50 % udziałów

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku ul. Plac 3 Maja 5b nr 1, ul. Zgody 11 nr 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80983f2b-e8e8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066280/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku ul. Przedborska 1 nr 6 i 8, ul. Warszyca 1 nr 9, 10, 18, ul. Zgody 11 nr 5 oraz ul. Plac 3 Maja 5b nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119924/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Stosownie dotreściart.305pkt2ustawyzdnia11września2019r.Prawozamówieńpublicznych zamawiający może udzielić zamówienia trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeliwpostępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1pkt2lub5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.Zamawiający dnia25czerwca2021r.ogłosił postępowanie o numerze TBS/UZP/1/2021 oudzieleniezamówieniapodnazwą„RemontlokalimieszkalnychpołożonychwRadomskuul.Przedborska1nr6i8,ul.Warszyca1nr9,10,18,ul.Zgody11nr5orazul.Plac3Maja5bnr1”wtrybiepodstawowym-ogłoszenieozamówieniunr2021/BZP00095878/01zdnia2021-06-25.Termin składania ofert upłynął dnia12lipca2021r.W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Zamówienie zostało podzielonena3części,ustalono minimalne warunki udziału w postępowaniu,naskładanie ofert wyznaczono17dni,postępowaniezostałoskierowanezwłaszczadoprzedsiębiorcówzsektoramiko,małych przedsiębiorstw.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-01dcc76b-d578-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS/UZP/4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247886,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74714,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych położonych w Radomsku ul. Plac 3 Maja 5b nr 1, ul. Zgody 11 nr 5 , który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, szkicem oraz zasadami wiedzy technicznej, przedmiary robót pełnia rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 5 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 6,
3) szkic - stanowiący dodatek nr 7 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
4) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 8 (ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcja informacyjna) do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
5) dokumentacja zdjęciowa - stanowiąca dodatek nr 9 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 10 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
7) szkic - stanowiący dodatek nr 11 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
8) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 12 (ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcja informacyjna) do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
9) dokumentacja zdjęciowa - stanowiąca dodatek nr 13 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP Finanse Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360749101

7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 30/63

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-116

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Mając na uwadze treść w/w art.305 pkt2ustawy, postanowiono przeprowadzić postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, co pozwoli na zawarcie
umowy na wykonanie remontów lokali, w możliwie najszybszej procedurze i najłatwiejszej dla potencjalnego Wykonawcy.Informacje dot. przetwarzania
danych osobowych oraz wymogi zatrudnienia zostały wskazane w Informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wzorze/projekcie umowy
stanowiącym dodatek do tych Informacji.
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.