Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187436/01 - Wynik z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu o mocy 49 kWp
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu o mocy 49 kWp
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27c89f47-c7b5-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022205/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu o mocy 49 kWp
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
a) MiniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAP-u dostępnego pd adresem; http:/epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP ZAKŁAD KARNY (zknw)
c) W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr. referencyjnym D/Kw.2232.5.2022.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się z Regulaminem korzystania z miniPortalu oraz regulaminem ePUAP. Złożenie oferty w sposób niezgodny z Regulaminem może spowodować brak możliwości odczytania oferty, za co odpowiedzialność ponosi wyłącznie wykonawca. W takim przypadku zamawiający potraktuje ofertę jako nie złożoną skutecznie i odrzuci ofertę.
4. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu o mocy 49 kWp”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Zakres prac obejmuje m. in.:
1) Wykonanie projektu budowlanego inwestycji.
2) Przeprowadzenie uzgodnień projektu z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń
przeciwpożarowych zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit c Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 2351 ze zmianami) dla instalacji do 50 kW.
3) Wykonanie pomiarów wybudowanej instalacji fotowoltaicznej.
4) Dostarczenie kart katalogowych zamontowanych urządzeń, certyfikatu NC RfG dla inwertera, instrukcji obsługi oraz instrukcji eksploatacji instalacji.
5) Przeszkolenie wyznaczonych funkcjonariuszy lub pracowników w zakresie obsługi instalacji.
6) Po zakończeniu robót związanych z przeprowadzoną inwestycją budowy instalacji fotowoltaicznej należy powiadomić Państwową Straż Pożarną o zakończeniu budowy instalacji i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania.
7) Wykonać prace ziemne i porządkowe
8) Wykonać prace budowlano montażowe
9) Wykonać instalację fotowoltaiczną
10) Wykonać ogrodzenie
11) Wykonać niezbędne, uzgodnienia, zgłoszenia, pomiary i protokoły powykonawcze,
12) Wykonać dokumentację powykonawczą
4. Szczegółowy opis zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
• Opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ,
• Wzór umowy – załącznik nr 10 do SWZ,
Gwarancja na wykonane roboty budowlane, użyte materiały – 60 miesięcy.
Falowniki - okres 10 lat
Panele fotowoltaiczne - okres 12 lat
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru końcowego robót.
5. Szczegółowy zakres wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej urządzeń fotowoltaicznych, dokumentacja projektowa winna obejmować zakres prac niezbędny do prawidłowego i bezpiecznego działania i eksploatacji ww. urządzeń oraz uzyskania wynikających z przepisów prawa warunków, opinii, pozwoleń oraz innych koniecznych uzgodnień. Projekt powinien zawierać schemat wpięcia urządzeń do instalacji elektroenergetycznej.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy:
Moc instalacji fotowoltaicznej w zależności od mocy montowanych paneli w przedziale od 49 kWp do 49,9 kWp.
• Panele fotowoltaiczne;
Panele Monokrystaliczne, charakteryzujące się wysoką sprawnością oraz żywotnością wykonane w technologii ogniw połówkowych. Wykonany w wersji full-black zapewniającej elegancką estetykę.
Parametry panelu fotowoltaicznego Full Black:
- system 120 (6x20) ogniw połówkowych,
- sprawność sprawność modułu 20,1%
- dodatnia tolerancja mocy wyjściowej 0~+5%
- współczynnik temperaturowy Isc (αIsc): +0,044 %/°C
- współczynnik temperaturowy Voc (βVoc): -0,272 %/°C
- współczynnik temperaturowy Pmax (γPmax): -0,350 %/°C
- typ konektora: MC4 (1000V) QC 4.10-35 (1500V)
- długość kabla: 1000mm (+) / 1000mm (-)
- wymiary: (1776 -1820) x (1052 – 1080) x35mm
- waga: 20,00- 23,00 kg
- max. obciążenie statyczne (od przodu): 5400 Pa
- max. obciążenie statyczne (od spodu): 2400 Pa
- panel fotowoltaiczny o mocy od 375 W do 450 W
• Inwertery;
Inwertery fotowoltaiczne o parametrach i wyposażone w wiele funkcji pozwalających na sprawne użytkowanie instalacji fotowoltaicznej:
automatyka załączania i wyłączania,
zdalne monitorowanie sieci poprzez Internet,
pomiary w sieci i wizualizacja danych,
komunikacja z istniejącym systemem BMS,
rejestrowanie i zapisywanie pomiarów,
synchronizacja sieci (regulacja),
ograniczanie prądu wejściowego i wyjściowego,
współpraca z innymi systemami energetycznymi oraz systemami zarządzania.
W instalacji są wymagane 3 inwertery trójfazowe: 15 kW – 2 szt.; 20 kW – 1 szt., beztransformatorowe spełniające wszystkie wymagania nowoczesnej instalacji fotowoltaicznej.
Inwerter 15 kW – 2 szt.
Dane wejściowe:
Liczba łańcuchów na tracker MPP - 2
Maks. prąd wejściowy (Idc max 1 / Idc max 2) - 33.0 A / 27.0 A
Maksymalny łączny prąd wejściowy (Idc max 1 + Idc max 2) - 51.0 A
Maks. prąd zwarciowy dla pola modułów (MPP1/MPP2) - 49.5 A / 40.5 A
Zakres napięcia wejściowego (Udc min – Udc max) - 200 - 1000 V
Napięcie rozpoczęcia pracy (Udc start) - 200 V
Użyteczny zakres napięć MPP - 200 - 800 V
Liczba łańcuchów na tracker MPP - 3+3
Maks. moc generatora PV (Pdc max) - 22.5 kW peak
Dane wyjściowe:
Moc znamionowa AC (Pac,r) - 15,000 W
Maks. moc wyjściowa - 15,000 VA
Maks. prąd na wyjściu (Iac max) - 21.7 A
Przyłącze sieciowe (zakres napięcia) - 3-NPE 400 V / 230 V or 3~NPE 380 V / 220 V (+20 % / -30 %)
Częstotliwość (zakres częstotliwości) - 50 Hz / 60 Hz (45 - 65 Hz)
Współczynnik zawartości harmonicznych THD - 1.5 %
Współczynnik mocy (cos φac,r) - 0-1 ind. / poj.
Inwerter 20kW – 1 szt.
Dane wejściowe:
• Liczba łańcuchów na tracker MPP - 2
• Maks. prąd wejściowy (Idc max 1 / Idc max 2) - 33.0 A / 27.0 A
• Maksymalny łączny prąd wejściowy (Idc max 1 + Idc max 2) - 51.0 A
• Maks. prąd zwarciowy dla pola modułów (MPP1/MPP2) - 49.5 A / 40.5 A
• Zakres napięcia wejściowego (Udc min – Udc max) - 200 - 1000 V
• Napięcie rozpoczęcia pracy (Udc start) - 200 V
• Użyteczny zakres napięć MPP - 200 - 800 V
• Liczba łańcuchów na tracker MPP - 3+3
• Maks. moc generatora PV (Pdc max) - 30.0 kW peak
Dane wyjściowe:
• Moc znamionowa AC (Pac,r) - 20,000 W
• Maks. moc wyjściowa - 20,000 VA
• Maks. prąd na wyjściu (Iac max) - 28.9 A
• Przyłącze sieciowe (zakres napięcia) - 3-NPE 400 V / 230 V or 3~NPE 380 V / 220 V (+20 % / -30 %)
• Częstotliwość (zakres częstotliwości) - 50 Hz / 60 Hz (45 - 65 Hz)
• Współczynnik zawartości harmonicznych THD - 1.3 %
• Współczynnik mocy (cos φac,r) - 0-1 ind. / poj.
• Konstrukcja wsporcza;
Konstrukcja wsporcza winna być posadowiona na wcześniej odpowiednio przygotowanym gruncie wskazanym przez Zamawiającego. Głównym elementem konstrukcji jest układ ram z kształtowników zimno giętych ocynkowanych dwupodporowych. Słupki ram zagłębione w gruncie na głębokość min 1,4 m w zabetonowanych tzw. peckach. Belki ram i wysokość słupków zapewnią optymalny kąt pochylenia paneli fotowoltaicznych tj. 35o do poziomu. Rzędy ram ustawione będą w kierunku południowym. Panele fotowoltaiczne mocowane zostaną do ram stalowych za pomocą systemowych belek aluminiowych. Wszystkie elementy łączące winny być wykonane ze stali nierdzewnej.
• Instalacja elektryczna strona DC;
Okablowanie po stronie DC powinno być wykonane przewodami dedykowanymi do instalacji stałoprądowych z żyłami miedzianymi o przekrojach nie mniejszych niż 6 mm2 z uwzględnieniem dopuszczalnych spadków napięcia i obciążalności długotrwałej. Przewody układać w korytkach i rurkach elektroinstalacyjnych oraz mocować do elementów konstrukcji paneli. Instalację DC należy wyposażyć w rozdzielne wraz z wymaganymi zabezpieczeniami.
• Instalacja elektryczna strona AC;
Instalacje między Falownikami, a rozdzielnią główną zlokalizowana na terenie ZK należy wykonać okablowaniem miedzianym lub aluminiowym o parametrach dobranych do mocy zainstalowanej w instalacji fotowoltaicznej. Przekrój przewodu należy dobrać do warunków obciążenia długotrwałego, spadku napięć oraz warunków zwarciowych danej sekcji. Instalację należy poprowadzić drogą ziemną wskazaną przez Zamawiającego, usytułowaną w ochronnej rurze np. „arot” na głębokości ok. 0,6-0,8 m. Należy wykonać studzienki rewizyjne w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Odległość instalacji AC ok. 250 mb.
Instalację AC DC należy wyposażyć:
- w złącze kablowe wyposażone w rozłącznik główny AC powodujący rozłączenie danej sekcji instalacji
-Rozdzielnice elektryczne zapewniające pełną ochronę obwodów AC i DC instalacji fotowoltaicznej przed skutkami zwarć. Rozdzielnice przeznaczone do montażu natynkowego, -stopień ochrony IP65, -znamionowy prąd izolacji 1000V DC, 690 AC, -Temperatury pracy : -25°C - +60°C
-Wyłączniki nadprądowe, Charakterystyka B, dobrane zgodnie z normami IEC/EN 60898-1, Napięcie znamionowe łączeniowe 230/400 V AC
-Ogranicznik przepięć DC- PV T1+T2 (Klasa I+II, Typ 1+2, B+C), Do stosowania zgodnie z normą: PN-HD 60364-7-712, Znamionowy prąd wyładowczy In: 20 kA (8/20 μs), Napięciowy poziom ochrony: 3,8 kV
-Ogranicznik przepięć AC- Napięciowy poziom ochrony: 3,8 kV, Znamionowy prąd wyładowczy In (8/20 us) na fazę: 20 kA, Napięcie pracy trwałej Uc: 275 V na fazę
• Instalacja uziemiająca i odgromowa;
Wszystkie części instalacji fotowoltaicznej posiadać muszą ochronę odgromową. Realizowana ona będzie przez zastosowanie układu zwodów pionowych (iglic) obejmującym swoim obszarem ochronnym cały teren instalacji. Zwody pionowe instalacji odgromowej należy podłączyć do uziomu wykonanego z płaskownika FeZn. Dodatkowo inwertery posiadać będą ochronniki przepięciowe. Konstrukcję paneli należy uziemić osiągając rezystancję uziemienia poniżej 10 Ohm.
• System monitoringu i kontroli;
Monitoring parametrów pracy instalacji fotowoltaicznej. Wymiana informacji następować będzie przewodowo poprzez sieć wewnętrzną BMS. Do systemu przekazywane będą informacje o pracy instalacji fotowoltaicznej, ilości wyprodukowanej energii oraz przypadkach awarii systemu. Każdy inwerter musi zostać połączony z centralną jednostką sterującą przewodami sygnałowymi – odległość 250 mb. od instalacji fotowoltaicznej do punktu dystrybucji sygnału BMS. Obsługa systemu BMS odbywa się z poziomu dyspozytorni zlokalizowanej w budynku technicznym.
• Ogrodzenie terenu,
Ogrodzenie realizowane będzie na obrzeżu farmy fotowoltaicznej. Przyjęto ogrodzenie panelowe z drutu stalowego powlekanego wys. 1,5m. Słupki ogrodzeniowe stalowe ocynkowane, deklowane od góry w sposób trwały
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość zatrudnionych osób pozbawionych wolności przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki zamówienia udziału w postępowaniu;
2) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej;
3) spełnia warunki klauzuli społecznej, o której mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
4) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca przedstawi:• decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
• dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. Dokumenty na podstawie których zamawiający dokona oceny spełnienia warunku to oświadczenie wykonawcy wraz z dostarczeniem na potwierdzenie deklaracji DRA ZUS oraz raportów ZUS RCA za okres 3 pełnych miesięcy przed dniem składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie przewidzianym w załączonym projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.