Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142258/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00142240/01 - Wynik z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. „Oczyszczenie kanalizacji deszczowej w ciągu dr. powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego, w podziale na 2 zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717222066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. „Oczyszczenie kanalizacji deszczowej w ciągu dr. powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego, w podziale na 2 zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60cff46c-a6c2-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług dla zamówienia podstawowego – nr postępowania: SP.ZP.272.11.2021.II.DT, pn. „Oczyszczenie kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego, w podziale na 2 zadania”, w podziale na 2 zadania:
Zadanie 1 - Oczyszczenie kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach – usługi podobne do Zadania 1 (podstawowego), na realizację którego została zawarta w dniu 18.05.2021 r. umowa nr ZP.273.10.2021.II.DT
Zadanie 2 - Oczyszczenie kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie – usługi podobne do Zadania 2 (podstawowego), na realizację którego została zawarta w dniu 18.05.2021 r. umowa nr ZP.273.11.2021.II.DT
Zamówienie było przewidziane w podstawowym zadaniu oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8917add4-96cb-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.9.2022.II.DT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym oczyszczeniu i udrożnieniu kanalizacji deszczowej metodą wysokociśnieniową WUKO, tj. oczyszczenie kolektorów, przykanalików, studzienek, wpustów ulicznych oraz przepustów drogowych wraz z dojazdem oraz wywozem i utylizacją odpadów. Średnia średnica rur kanalizacji deszczowych przy drogach powiatowych wynosi: fi 400, średnie
zamulenie: 60% - 75%.
2. Do realizacji przedmiotu zamówienia szacuje się następującą ilość prac:
ZADANIE 1: Praca WUKO - 80 godzin
ZADANIE 2: Praca WUKO - 80 godzin
3. W koszt pracy WUKO Wykonawca wliczy koszty dojazdu oraz wywozu i utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Do wyceny realizacji przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę podatku VAT 8% - zgodnie z art. 146aa ust.1, pkt. 2 oraz poz. 26 załącznika nr 3 do ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.).
5. Wynagrodzenie będzie miało charakter maksymalny dla zakresu realizacji przedmiotu zamówienia i do wysokości tej kwoty zlecane będą typowania konkretnego zakresu prac.
6. Wynagrodzenie ostateczna zostanie ustalone na podstawie faktycznie wykonanych prac według ceny jednostkowej przyjętej w kalkulacji ofertowej Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia , a co za tym idzie, niewykorzystania pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
8. Minimalna wartość usług, jaką Zamawiający zobowiązuje się zlecić Wykonawcy wynosi 60% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia umownego brutto.
9. Kwota określona w kalkulacji ofertowej Wykonawcy zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z dokumentów dotyczących niniejszego zamówienia jak również w nich nieujęte, a niezbędne do wykonania usługi, takie jak: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu prac, koszty utrzymania zaplecza, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMIVA Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992808027
7.3.3) Ulica: Krakowska 180/C6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-07INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
- 33 799 175,00 EUR.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
- oczyszczanie ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.