Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059336/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pglowacki@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e411dd-4779-42c1-ad06-7c645ebfa63e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043981/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 "Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Utrzymanie w sposób ciągły, tj. przez cała dobę, drożności sieci kanalizacji deszczowej o średnicach od DN50 do DN1800 wraz z uzbrojeniem, zapewniając prawidłową eksploatację sieci, w tym wykonywanie prac związanych z konserwacją, czyszczeniem, monitoringiem wizyjnym, usuwaniem powstałych awarii i prawidłowym funkcjonowaniem sieci będącej własnością gminy Dąbrowa Górnicza, z wyłączeniem wewnętrznej sieci kanalizacyjnej znajdującej się w obiektach zamkniętych jak szkoły, przedszkola, szpitale, zakłady, targowiska, parkingi strzeżone, odcinków kanalizacji należących do administracji budownictwa wielorodzinnego (Spółdzielnie, Wspólnoty, MZBM) i odcinków stanowiących lokalne odwodnienia (drogi, place).
Długość miejskiej kanalizacji deszczowej wynosi ok. 228 km. wraz z obiektami, w szczególności 9 przepompowni wód deszczowych, 9 zbiorniki retencyjne, 91 wyloty.
1.2. Zapewnienie bieżącej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi dokumentacyjno-technicznej.
1.3. Szczegółowe zapisy dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w §5, §6 i § 7 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania bazą materiałowo-sprzętową na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza lub w odległości nie większej niż 10 km od granic miasta, a w przypadku nie posiadania zaplecza technicznego do jej utworzenia i udokumentowania w terminie 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z:
2.1. Ustawą z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
2.2. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
2.3. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane;
2.4. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach;
2.5. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
2.6. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego warunków ich umieszczania na drogach;
2.7. Zarządzeniem nr 1686.2021 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 07.04.2021 roku w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy.
Uwaga:
Ilekroć w treści niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) oraz jej załącznikach, w tym w projekcie umowy wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania.
II. Rozwiązania równoważne
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane uslugi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej.
6. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i zatwierdzenia. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę.
III. Gwarancja i rękojmia
1. Na wykonane prace budowlano – instalacyjne Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty zatwierdzenia przez Strony protokołu odbioru końcowego każdego zrealizowanego zlecenia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki nieodpłatnie, w tym zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwych materiałów, na które udzielił gwarancji.
2. Wykonawca przystąpi do usunięcia wad i usterek w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zgłoszenia Zamawiającego i wykona niezbędne prace w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia.
3. Z uwagi na to, że w pasie drogowym wykonywane były w latach poprzednich tego rodzaju prace, to w przypadku sporu o nieprawidłowe wykonanie, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że dane uszkodzenie nie powstało w miejscu wykonanej przez niego usługi objętej gwarancją (oznaczenie, dokumentacja fotograficzna itp.)
4. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięczny licząc od dnia zatwierdzenia przez Strony protokołu odbioru końcowego każdego zrealizowanego zlecenia.
IV. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
IV. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wykonujące :
• prace nie wymagające natychmiastowej interwencji zgodnie z § 6 ust. 2 projektu umowy
• prace związane z uzgadnianiem dokumentacji zgodnie z § 6 ust. 3 projektu umowy
• prace eksploatacyjne zgodnie z §6 ust. 4 projektu umowy
• działania w sytuacjach awaryjno-kryzysowych zgodnie z § 7 ust. 7 projektu umowy.
zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej,
Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika prac - osób/y wykonującej/ych samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
2. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zawarte zostały w § 14 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ
V. ASPEKT EKOLOGICZNY ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga aby co najmniej 3 pojazdy wykorzystywanych przy realizacji zamówienia spełniało normę emisji spalin EURO 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25608,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25608,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dąbrowskie Wodociągi Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-001-20-31
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 13
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Usługi geodezyjne inż. Jacek Rogusz, ul. Gawronówka 1, 42-450 Chruszczobród->operaty geodezyjne;
2) BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o., ul. Kościuszki 31, 41-500 Chorzów->operaty szacunkowe;
3) Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego sp. z o.o., ul. Lędzińska 8, 43-143 Lędziny-> pobór i wykonanie badan laboratoryjnych wód odpadowych;
4) COMPLEX sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza-> awaryjne naprawy kanalizacji deszczowej;
5) DROGPOL sp. z o.o., ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice-> awaryjne naprawy kanalizacji deszczowej;
6) ECO INVEST Mariusz Krupa, ul. Kingi 89B, 41-711 Ruda Śląska-> awaryjne naprawy kanalizacji deszczowej;
7) ŁAGOSZ GRUP sp. z o.o., ul. Staszica 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza->awaryjne naprawy kanalizacji deszczowej;
8) PRI BUDKAN sp. z o.o., ul. Laski 124A, 41-303 Dąbrowa Górnicza-> awaryjne naprawy kanalizacji deszczowej;
9) Na podstawie wyboru ofert-> regulacja i wymiana uszkodzonego żeliwa drogowego (włazy, wpusty).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DĄBROWSKIE WODOCIĄGI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DĄBROWSKIE WODOCIĄGI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25608,85 PLN;
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN;
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25608,85 PLN.
Wskazane w punktach jw ceny stanowią miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe brutto za realizację przedmiotu umowy określonego w § 6 ust. 4 pkt.
Pozostałe składniki cen zawarte w ofertach :
Oferta nr 1:
- stawka roboczogodziny z Kp i Zyskiem pracownika umysłowego zobowiązanego do prowadzenia prac wymienionych w § 6 ust 3 projektu umowy- 66,27 zł brutto;
- suma iloczynów cen jednostkowych brutto wskazanych w kolumnie nr V i ilości szacunkowych wskazanych w kolumnie nr VI (Załącznik nr 1A do SWZ)- 749 421,00 zł brutto.
Oferta nr 2:
- stawka roboczogodziny z Kp i Zyskiem pracownika umysłowego zobowiązanego do prowadzenia prac wymienionych w § 6 ust 3 projektu umowy- 149,81 zł brutto;
- suma iloczynów cen jednostkowych brutto wskazanych w kolumnie nr V i ilości;
szacunkowych wskazanych w kolumnie nr VI (Załącznik nr 1A do SWZ)- 449 187,33 zł brutto.
2. Uszczegółowienie sekcji VIII, punkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia:
- umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r. lub krócej do osiągnięcia maksymalnej wartości minimalnej Umowy;
- gwarantowana liczba miesięcy realizacji umowy- 5 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Dostawa doposażenia pracowni szkolnych do Zespołu Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej w związku z realizacją projektu pn. "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Bud. i przebud. przyłączy wod-kan wraz z odtworzeniem nawierzchni wraz z budową rampy i utwardz.nawierzchni pod kontenery sanitarne na Targowisku Miejskim przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku.
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.