Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095059/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774527062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10585211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f20c8c-9295-48cd-8268-3ca579c02002
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 [149] Materiały promocyjne (m. in. smycze, kubki, notesy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/03/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 36600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostarczanie Zamawiającemu materiałów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia (wraz z wniesieniem), określonych w Załączniku nr 1A do SWZ/umowy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienie* Zamawiającego, składane Wykonawcy. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego materiałów promocyjnych (w szczególności ich treść i wygląd) oraz ich wykonanie na podstawie zaakceptowanego projektu graficznego oraz dostarczenie na adres wskazany przez Zamawiającego.
⃰ Zamówieniem w rozumieniu SWZ jest każde pojedyncze zamówienie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną e-mail.
3. Zamówienie zawierać będzie, w szczególności:
- nazwę jednostki Zamawiającego,
- numer umowy,
- datę Zamówienia,
- rodzaj i ilość materiałów promocyjnych,
- cenę materiałów promocyjnych,
- miejsce dostawy,
- nazwisko, imię i nr telefonu osoby do kontaktu w sprawie konkretnego Zamówienia.
4. Ilości wskazane w załączniku nr 1.1 do SWZ (Specyfikacja cenowa) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1A do SWZ oraz w załączniku nr 1.1 do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.
5. Minimalna wartość świadczenia stron wyniesie co najmniej siedemdziesiąt [70] procent [%] kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.
6. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia został wniesiony do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego, w terminie określonym w pkt. 4 SWZ
7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
8. Wymagania techniczne i jakościowe:
8.1. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być nieużywane, to jest posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania; kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego,
8.2. Materiały promocyjne muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1A do SWZ.
8.3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie musi skalkulować w cenie przedmiotu zamówienia koszty wykonania (w tym zatrudnienia pracowników), opakowania oraz sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia na miejsce każdorazowo wyznaczone przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia.
8.4. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.
8.5. Oferowany sprzęt musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 poz. 806) – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.
8.6. Wykonawca na wykonane materiały promocyjne udziela Zamawiającemu dwunastu [12] miesięcy gwarancji od dnia sporządzenia protokołu odbioru dla wykonanej części usługi.
8.7. Nazwa dostarczanego towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z nazwą w załączniku nr 1A do SWZ oraz załączniku nr 1.1 do SWZ.
9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi sukcesywnie w ciągu dwunastu [12] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem Rozdziału pkt. 4.2. i 4.3 SWZ.
10. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:
10.1. mimo niewykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ) lub
10.2. w momencie wykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ. lub
10.3. gdy pozostała kwota na jaką zostanie zawarta umowa jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
11. Realizacja każdego pojedynczego sukcesywnego Zamówienia, następować będzie w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.
12. Termin realizacji sukcesywnego Zamówienia wskazany w pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji sukcesywnego Zamówienia, jednak nie krótszy niż: dwa [ 2 ] dni robocze od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Reklamy AD, Halina Zaleńska w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808
7.3.3) Ulica: Igołomska 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-983
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów
- Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych, laptopów, tabletów oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z obsługą serwisową (z podziałem na 4 zadania)
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- "Wyjazd integracyjno - edukacyjny dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola - Wyjazdowa Akademia rodzica i dziecka"
- TP.D.CS.32.25_Zakup wraz z dostawą wskaźników medycznych, biologicznych, opakowań jednorazowych, etykiet, kopert dezynfekcyjnych i sterylizacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Wykonanie i dostarczenie artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.