Ogłoszenie z dnia 2022-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, w formie pobytu całodobowego
w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
,,Opieka Wytchnieniowa” – edycja 2021”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004345575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 102/102a
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-012
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (42) 685 43 62
1.5.8.) Numer faksu: +48 (42) 632 41 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, w formie pobytu całodobowegow ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
,,Opieka Wytchnieniowa” – edycja 2021”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4768dda6-0024-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający unieważnił pierwotne postępowanie o udzielenie zamówienia działając na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 2019 ze zm.), ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający korzysta z prawa do przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia
z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-732a53bf-d591-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ w ramach pobytu całodobowego dla maksymalnie 5 mieszkańców Miasta Łodzi – w tym 3 osób
z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi 2 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności w ośrodku/placówce zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, położonej na terenie Miasta Łódź oraz powiatów: zgierskiego, brzezińskiego, łódzkiego wschodniego i pabianickiego, wpisanej do rejestru wojewody łódzkiego;
1.1. Ilość osób objętych świadczeniem przez cały okres świadczenia usługi – maksymalnie
5 osób, w tym 3 osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi i 2 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności,
1.2. Pobyt świadczony będzie całodobowo przez maksymalnie 14 kolejnych dni kalendarzowych dla jednego uczestnika programu.
1.3. Łączna ilość osobodni – 70 osobodni (wyliczona jako iloczyn 5 osób i 14 dni kalendarzowych pobytu).
1.4. Uczestnikami korzystającymi z usług mogą być tylko osoby zamieszkałe na terenie Miasta Łodzi.
2. Adresatami świadczenia usługi są członkowie rodzin lub opiekunowie sprawujący bezpośrednią opiekę nad osobami ze znacznym stopniem niepełnosprawności i osobami
z orzeczeniami równoważnymi oraz dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności.
3. Adresaci świadczenia usług tj. członkowie rodzin lub opiekunowie sprawujący bezpośrednią opiekę zobowiązani są do zaopatrzenia podopiecznych na okres całego pobytu w szczególności
w: niezbędne leki, w tym harmonogram ich zażywania, środki higieniczne i pielęgnacyjne, sprzęt ortopedyczny oraz niezbędne rzeczy do codziennego funkcjonowania.
4. Uczestnikami świadczenia są osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności i osoby
z orzeczeniami równoważnymi oraz dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności.
5. Sposób świadczenia usług powinien uwzględniać stan zdrowia, sprawność fizyczną
i intelektualną oraz indywidualne potrzeby i możliwości osoby przebywającej w placówce (uczestnika świadczenia).
6. Zakres usług w ośrodku/placówce zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym polega na świadczeniu przez całą dobę usług:
6.1. Opiekuńczych zapewniających:
6.1.1.Udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych, w miarę potrzeby pomocy w ubieraniu się, jedzeniu, myciu i kąpaniu
6.1.2.Pielęgnację, w tym pielęgnację w czasie choroby
6.1.3.Pomoc w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych
6.1.4.Opiekę higieniczną
6.1.5.Niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych
6.1.6.Kontakty z otoczeniem
6.1.7.Organizację czasu wolnego
6.2. Bytowych zapewniających:
6.2.1.Miejsce pobytu
6.2.2.Wyżywienie
6.2.3.Utrzymanie czystości
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poddębina Med. Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262648898
7.3.3) Ulica: ul. Poddębina 9A
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODDĘBINA MED W. PIEKARSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PODDĘBINA MED W. PIEKARSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-09 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia oraz usług wspomagających wyjście z bezdomności dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.