Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104638/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142354 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĘGORZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427-54-00
1.5.8.) Numer faksu: 87 427-54-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-wegorzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292f398c-dd8d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001223/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, Poddziałanie 11.2.3 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67375,61 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: PROWADZENIE ZAJĘĆ RUCHOWYCHPrzedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć ruchowych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godzin x 3 edycje; Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć ruchowych, opracowanie programu zajęć, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja i przeprowadzanie zajęć, dawanie porad, troska o bezpieczne warunki aktywności fizycznej. Zajęcia prowadzone przez profesjonalnego trenera, który dostosuje zakres, intensywność i rodzaj ćwiczeń do indywidualnych potrzeb (z uwzględnieniem przeciwwskazań i zalecanych rodzajów ćwiczeń). Wykształcenie: uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub min. roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski; Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 –VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 4: ZAJĘCIA KOMPUTEROWEPrzedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć komputerowych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 60 godzin x 3 edycje (20 godzin x 3 grupy x 3 edycje). Zajęcia prowadzone w grupach 8 - 9 osobowych – planowane są zajęcia w trzech grupach na każdą z trzech edycji. Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zająć komputerowych, opracowanie programu zajęć, prowadzenie dziennika zajęć, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja i przeprowadzenie zajęć. Zajęcia z podstaw obsługi komputera, korzystania z serwisów internetowych, m.in. wyszukiwania informacji, czytania prasy w sieci, korzystania z poczty elektronicznej. Realizacja zajęć pozwalających na uzyskanie przez seniorów takiego poziomu umiejętności komputerowych, który pozwoli na swobodne wyszukiwanie informacji w Internecie, utrzymywanie kontaktów z innymi osobami, korzystanie z kultury). Wykształcenie: Wyższe kierunkowe informatyczne. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Posiadanie umiejętności biegłej obsługi komputera, znajomość programów edytorskich. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 - VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 13170,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 5: PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE - PRAWNEPrzedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne - prawne w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 12 godzin x 3 edycje Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie. Wykształcenie: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe (ukończone studia prawnicze + aplikacja). Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski; Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 3278,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 7: SPOTKANIA ZE SPECJALISTAMI – LEKARZ INTERNISTAPrzedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne – lekarz (posiadający specjalizację w zakresie chorób wewnętrznych) w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy –zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: lekarz - 36 godzin x 3 edycje. Planowany harmonogram spotkań zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie. Wykształcenie: Lekarz -wykształcenie wyższe kierunkowe (ukończone studia medyczne), uprawnienia do pracy w zawodzie, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w danej specjalizacji. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski. Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 12292,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 8: SPOTKANIA ZE SPECJALISTAMI – PIELĘGNIARKAPrzedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne - pielęgniarka w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: pielęgniarka - 24 godziny x 3 edycje. Planowany harmonogram spotkań zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie. Wykształcenie: Pielęgniarka - wykształcenie wyższe kierunkowe/ uprawnienia do pracy w zawodzie. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zawodzie. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski. Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4097,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 9: ZAJĘCIA KULINARNEPrzedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć kulinarnych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 48 godzin x 3 edycje. Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć kulinarnych, opracowanie programu zajęć, organizacja i przeprowadzenie zajęć, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały spożywcze potrzebne do zajęć, dawanie porad, wsparcie, pomoc i troska o bezpieczne warunki zajęć. Wykształcenie: posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłków na stanowisku kucharz lub pokrewnym. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski. Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 11121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Bagińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 6b/21
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2023-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remigiusz Kaczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 6b/28
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2023-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcowska Radca Prawny Wioletta Banasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241683109
7.3.3) Ulica: Wczasowa 15
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcowska Radca Prawny Wioletta Banasiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcowska Radca Prawny Wioletta Banasiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2023-07-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Lekarza Rodzinnego Ewa Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451097537
7.3.3) Ulica: 3 Maja 17B
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2023-07-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesława Siniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Radziszewo 8/5
7.3.4) Miejscowość: Pozezdrze
7.3.5) Kod pocztowy: 11-610
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2023-07-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Piekutowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Jasna 8/2
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2023-07-312021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.