eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoProwadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. "AKTYWNY SENIOR"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142354 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĘGORZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 427-54-00

1.5.8.) Numer faksu: 87 427-54-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wegorzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-wegorzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292f398c-dd8d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001223/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, Poddziałanie 11.2.3 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104638/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.1.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 67375,61 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: PROWADZENIE ZAJĘĆ RUCHOWYCH
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć ruchowych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godzin x 3 edycje; Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć ruchowych, opracowanie programu zajęć, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja i przeprowadzanie zajęć, dawanie porad, troska o bezpieczne warunki aktywności fizycznej. Zajęcia prowadzone przez profesjonalnego trenera, który dostosuje zakres, intensywność i rodzaj ćwiczeń do indywidualnych potrzeb (z uwzględnieniem przeciwwskazań i zalecanych rodzajów ćwiczeń). Wykształcenie: uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub min. roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski; Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 –VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 4: ZAJĘCIA KOMPUTEROWE
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć komputerowych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 60 godzin x 3 edycje (20 godzin x 3 grupy x 3 edycje). Zajęcia prowadzone w grupach 8 - 9 osobowych – planowane są zajęcia w trzech grupach na każdą z trzech edycji. Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zająć komputerowych, opracowanie programu zajęć, prowadzenie dziennika zajęć, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja i przeprowadzenie zajęć. Zajęcia z podstaw obsługi komputera, korzystania z serwisów internetowych, m.in. wyszukiwania informacji, czytania prasy w sieci, korzystania z poczty elektronicznej. Realizacja zajęć pozwalających na uzyskanie przez seniorów takiego poziomu umiejętności komputerowych, który pozwoli na swobodne wyszukiwanie informacji w Internecie, utrzymywanie kontaktów z innymi osobami, korzystanie z kultury). Wykształcenie: Wyższe kierunkowe informatyczne. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Posiadanie umiejętności biegłej obsługi komputera, znajomość programów edytorskich. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 - VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13170,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 5: PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE - PRAWNE
Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne - prawne w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 12 godzin x 3 edycje Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie. Wykształcenie: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe (ukończone studia prawnicze + aplikacja). Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski; Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.5.) Wartość części: 3278,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 7: SPOTKANIA ZE SPECJALISTAMI – LEKARZ INTERNISTA
Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne – lekarz (posiadający specjalizację w zakresie chorób wewnętrznych) w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy –zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: lekarz - 36 godzin x 3 edycje. Planowany harmonogram spotkań zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie. Wykształcenie: Lekarz -wykształcenie wyższe kierunkowe (ukończone studia medyczne), uprawnienia do pracy w zawodzie, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w danej specjalizacji. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski. Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 12292,68 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 8: SPOTKANIA ZE SPECJALISTAMI – PIELĘGNIARKA
Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne - pielęgniarka w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: pielęgniarka - 24 godziny x 3 edycje. Planowany harmonogram spotkań zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie. Wykształcenie: Pielęgniarka - wykształcenie wyższe kierunkowe/ uprawnienia do pracy w zawodzie. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zawodzie. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski. Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 4097,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W opisie przedmiotu zamówienia występuje jako CZĘŚĆ 9: ZAJĘCIA KULINARNE
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć kulinarnych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8ºº-16ºº. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie. Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 48 godzin x 3 edycje. Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany. Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem. Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób. Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć kulinarnych, opracowanie programu zajęć, organizacja i przeprowadzenie zajęć, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały spożywcze potrzebne do zajęć, dawanie porad, wsparcie, pomoc i troska o bezpieczne warunki zajęć. Wykształcenie: posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłków na stanowisku kucharz lub pokrewnym. Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski. Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2023 roku. Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja od dnia podpisania umowy – XII. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 11121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Bagińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 6b/21

7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-600

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2023-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remigiusz Kaczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 6b/28

7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-600

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2023-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4032,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcowska Radca Prawny Wioletta Banasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241683109

7.3.3) Ulica: Wczasowa 15

7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-600

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2023-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Lekarza Rodzinnego Ewa Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451097537

7.3.3) Ulica: 3 Maja 17B

7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-600

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2023-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesława Siniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.3) Ulica: Radziszewo 8/5

7.3.4) Miejscowość: Pozezdrze

7.3.5) Kod pocztowy: 11-610

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2023-07-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Piekutowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.3) Ulica: Jasna 8/2

7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-600

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2023-07-31
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.