eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krobia"ADAPTACJA POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO NA KOTŁOWNIĘ Z PRZEBUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ADAPTACJA POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO NA KOTŁOWNIĘ Z PRZEBUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5711 111

1.5.8.) Numer faksu: 65 5711 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krobia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ADAPTACJA POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO NA KOTŁOWNIĘ Z PRZEBUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e182f92-282c-46f0-91e3-97a2ce2cffd3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Adaptacja pomieszczenia gospodarczego na kotłownię z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.45.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223912,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ADAPTACJA POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO NA KOTŁOWNIĘ Z PRZEBUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ” w ramach zadania „Modernizacja kotłowni w budynku użyteczności publicznej przy ul. Powstańców Wielkopolskich 27 w Krobi - poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej”

I. Cel inwestycji:

1. Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji źródła ciepła i przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej, dla budynku użyteczności publicznej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji i instalacji gazowej w Krobi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 27 63-840 Krobia
2. Zakres rzeczowy:
a) Branża budowlana
b) Branża elektryczna
- instalacja oświetlenia podstawowego
- instalacja siły
- rozdzielnice elektryczne
- modernizacja istniejących rozdzielnic elektrycznych – dodatkowa aparatura
- kable i przewody
- instalacja WLZ-tów
- instalacja połączeń wyrównawczych, uziemienia i odgromowa
- trasy kablowe
- system detekcji gazu
- pomiary

c) Branża sanitarna
- roboty demontażowe
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja wodociągowa
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja gazowa
- technologia kotłowni

3. Przedmiot zamówienia został opisany w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, projektach technicznych, projekcie architektoniczno-budowalnym.



II. Poza robotami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie budowlanym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót i kosztorysach Wykonawca w zakresie objętym proponowaną ceną kosztorysową zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących w szczególności:

1. Ustanowienia Kierownika Budowy i Kierowników Robót dla poszczególnych branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Zamawiającym protokołów z rad budowy).
2. Dokonywania na bieżąco zapisów w dzienniku budowy.
3. Właściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i odbioru końcowego.
4. Bieżącego utrzymywania czystości na terenie prowadzonych robót.
5. Usuwania materiałów porozbiórkowych - utylizacji powstałych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
6. Uporządkowania i doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
7. Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty i opłaty związane z przygotowaniem, realizacją i zakończeniem prac objętych przedmiotem zamówienia w tym: koszty związane z czynnościami wstrzymania i napełnienia instalacji gazowej, koszty kontroli przewodów kominowych.
9. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do odbioru końcowego: protokoły z prób i pomiarów, certyfikaty i atesty z podziałem na branże,
10. Poniesienia innych ewentualnych kosztów, które według wiedzy i oceny Wykonawcy (dokonanej z najwyższą, profesjonalną starannością) trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia




III. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:

1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego.
2. Usuwanie, w określonym terminie przez Zamawiającego wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
4. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót.
5. Przestrzeganie zasad BHP.
6. Przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów przekazanie Zamawiającemu świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie
i spełniania wymogów określonych w specyfikacjach technicznych
i polskich normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
7. Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
8. Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót
w terminach określonych przez Zamawiającego.
9. Wykonanie na polecenie Zamawiającego prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią.
10. Udział w organizowanych Radach Budowy dotyczących postępu robót, rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego.

IV. Miejsce realizacji zadnia:
Krobia ul. Powstańców Wielkopolskich 27, 63-840 Krobia


V. Fakturowanie i płatności:
1. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego podczas realizacji zamówienia.
2. Termin płatności faktur: 14 dni
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

UZASADNIENIE:
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców.
2. Przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy.
3. Podział zamówienia na części groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4. Wykonawcy powielaliby koszty pośrednie prac, co wpływałoby na koszty inwestycji. W każdej z ofert częściowych wykonawca musiałby założyć odrębną wycenę użycia tego samego rodzaju sprzętu, w sytuacji, w której, składając jedną ofertę, użycie sprzętu wyceniłby jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane są rozwiązania wymagające użycia wielorodzajowego sprzętu budowlanego.

VI. Stawka podatku VAT wynosi 23 %.

VII. Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6

VIII. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załącznikach, które są integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524210-0 - Oświetlenie ścienne

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199938,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343599,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199938,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALACJE PRZEMYSŁOWE I SANITARNE H2O TECHNIK KRZYSZTOF JURGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981002578

7.3.3) Ulica: PIANOWO, 7F

7.3.4) Miejscowość: KOŚCIAN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199938,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.