Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00020089/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00020293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia fizjoterapii. Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z dzieckiem w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „ Za życiem”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNA NR 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001203350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. Stanisława Dąbka 207
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-155
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppp3.edu.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ppp3.edu.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-121035a5-90d1-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zajęcia fizjoterapii. Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z dzieckiem w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „ Za życiem”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121035a5-90d1-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019180/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć z dzieckiem w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „ Za życiem”- zajęcia fizjoterapii.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP3.343.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 329400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług fizjoterapii w wymiarze 732 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 65880 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług fizjoterapii w wymiarze 732 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 65880 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług fizjoterapii w wymiarze 732 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 65880 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług fizjoterapii w wymiarze 732 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 65880 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług fizjoterapii w wymiarze 732 godzin.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 65880 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60756 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Morska Janczewscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-272-96-78
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 23F/6
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-390
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYCHODNIA MORSKA JANCZEWSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZYCHODNIA MORSKA JANCZEWSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60756 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62073,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Morska Janczewscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842729678
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 23 F/6
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-390
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYCHODNIA MORSKA JANCZEWSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZYCHODNIA MORSKA JANCZEWSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rehouse MK Jakub Grzebiński Magdalena Bieniek s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882475959
7.3.3) Ulica: ul. Jara 79
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rehouse MK Jakub Grzebiński Magdalena Bieniek s.c.
jakie przetargi wygrała firma
Rehouse MK Jakub Grzebiński Magdalena Bieniek s.c.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Angelika Tomalczyk BobathKids Rehabilitacja Dzicei i Niemowląt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492327814
7.3.3) Ulica: Żwirowa 14a
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANGELIKA TOMALCZYK BobathKids Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt
jakie przetargi wygrała firma
ANGELIKA TOMALCZYK BobathKids Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi fizjoterapeutyczne Dominika Ptasińska - Brzeska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361791712
7.3.3) Ulica: Miętowa 38
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI FIZJOTERAPEUTYCZNE DOMINIKA BRZESKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI FIZJOTERAPEUTYCZNE DOMINIKA BRZESKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kompleksowego wsparcia dziecka i jego rodziny przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z terenu m.Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i jego rodziny przez terapeutę pedagogicznego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m. Łomża w ramach WOKRO.
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę behawioralnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z terenu m.Łomża w ramach WOKRO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.