Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elementów ogrodzenia, drzew i krzewów celem zagospodarowania terenu przy budynku Klubu ,,Senior + w Sokółce ul. Lelewela 1C, działka o nr geod. 3343/1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elementów ogrodzenia, drzew i krzewów celem zagospodarowania terenu przy budynku Klubu ,,Senior + w Sokółce ul. Lelewela 1C, działka o nr geod. 3343/1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445e4bf0-b0cc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elementów ogrodzenia, drzew i krzewów celem zagospodarowania terenu budynku Klubu Senior + w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Modernizacja budynku administracyjno-biurowego na potrzeby infrastruktury społecznej”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.5.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 440099,19 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115080,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na część I (dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elementów ogrodzenia, drzew i krzewów) składają się następujące produkty:1) przęsła stalowe o wysokości 120 cm oraz szerokości 200 cm - profile pionowe – 27 sztuki
2) przęsła stalowe o wysokości 120 cm oraz szerokości od 100 do 200 cm - profile pionowe (wykonywane na wymiar) – 5 sztuk
3) furtki wejściowe stalowe (styl taki jak ogrodzenia) – 3 sztuki
4) brama wjazdowa stalowa (styl taki jak ogrodzenie) - dwuskrzydłowa o łącznej szerokości otwarcia w świetle 3,5m – 1 sztuka
5) słupki ogrodzeniowe o przekroju kwadratowym 7x7cm do furtek z nitonakrętkami – 6 sztuk,
6) słupki ogrodzeniowe o przekroju kwadratowym 7x7cm do przęseł wypełnione w środku - bez otworów - 42 sztuki,
7) łącznik U do montażu przęseł wraz z kompletem śrub i wkrętów – 180 kpl,
8) kotwa do betonu mechaniczna stalowa 10x115mm – 250 sztuk,
9) podstawa słupa 7x7 cm, ocykowana + śruby do przykręcenia słupka – 42 kpl,
10) sztyft zaprawkowy kolor RAL 7016 – 10 sztuk,
11) płyn adhezyjny do szalunków - 30 dm3,
12) pręty zbrojeniowe żebrowane fi 10 –250 kg,
13) pręty zbrojeniowe gładkie fi6 mm- 100 kg,
14) drut wiązałkowy gr. 1,2mm – 50 kg,
15) sklejka szalunkowa gr. 21 mm – 36 m2,
16) panele dachowe na zamek zatrzaskowy – 30 m2
UWAGA - w celu zapewnienia spójnego wyglądu istniejącego budynku z planowanym obiektem, Zamawiający wymaga, aby panele dachowe były dobrane w taki sposób, aby nie różniły się kolorystyką oraz kształtem od paneli zastosowanych na budynku głównym Klub Senior+ - na przedmiotowym obiekcie Klub Senior+ zastosowano panele dachowe RS-514 Premium Dach Łuczaj.
17) obróbka blacharska z blachy ocynkowanej powlekanej 0,55 mm kolor RAL 7024 – 12 m2,
18) blachowkręty typu ""farmer"" 4,8x55 mm kolor RAL7024 do łączenia blachy z podłożem drewnianym – 400 sztuk
19) Impregnat 3w1 do drewna koloru modrzew syberyjski - 40 litrów,
20) wkręt do drewna hartowany 4,5x50 mm – 600 sztuk,
21) wkręty do drewna hartowany 6x60mm – 200 sztuk,
22) wkręt do drewna hartowany 8x300 mm – 10 sztuk,
23) złącze kątowe perforowane 100x100x90 mm do drewna - 30 sztuk,
24) podstawa słupa stała 120x120x60mm – 5 sztuk,
25) lampa ogrodowa solarna LED – 24 sztuk,
26) kabel elektryczny YKY 3x2,5mm2 ziemny 1kV – 100 m,
27) lampa oświetleniowa led (IP 65) – 3 sztuki,
28) gniazdo zewnętrzne podwójne hermetyczne z klapką (IP54) – 1 sztuka,
29) łącznik natynkowy zewnętrzny pojedynczy hermetyczne (IP54) – 1 sztuka,
30) rura ochronna karbowana doziemna śr. 50mm – 25 m,
31) osłona kablowa karbowana PVC 20/16mm UV750N – 25 m,
32) uchwyty do rur karbowanych – 30 sztuk,
33) folia/taśma ostrzegawcza do oznakowania kabli – 100 m,
34) gwoździe budowlane ocynkowane 3x70 mm – 20 kg,
35) gwoździe budowlane ocynkowane 4x100 mm – 20 kg,
36) gwoździe budowlane ocynkowane 2,2x50 mm – 20 kg,
37) wkręty do drewna czarne 4,8x100 mm – 10 kg,
38) wkręty do drewna czarne 3,5x55 mm – 10 kg,
39) grunt pozyskany kat. I – II – 283 m3,
40) kruszywo naturalne – 39 m3,
41) podsypka cementowo-piaskowa – 13,20 m3,
42) płyty betonowe – 250 m2,
43) obrzeża chodnikowe – 165 m,
44) klon czerwony – 3 sztuki,
45) tuja – 70 sztuk,
46) bukszpan – 33 sztuki,
47) nasiona traw - 3 kg,
48) grys – 2 t,
49) geowłóknina – 80 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03451300-9 - Krzewy
03452000-3 - Drzewa
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14211000-3 - Piasek
14212200-2 - Kruszywo
14212310-6 - Podsypka
31320000-5 - Kable energetyczne
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
44112400-2 - Dach
44112420-8 - Wsporniki dachowe
44113100-6 - Materiały chodnikowe
44113120-2 - Płyty chodnikowe
44114200-4 - Produkty betonowe
44192200-4 - Gwoździe
44212221-4 - Słupy stalowe
44221300-8 - Bramy
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
44332000-6 - Pręty (budowlane)
44333000-3 - Drut
44531100-2 - Wkręty do drewna
44820000-4 - Lakiery
4.5.5.) Wartość części: 87018,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia w zakresie II część (dostawa betonu towarowego) składa się dostawa następującego produktu:- Beton towarowy C20/25 W6 z usługą pompowania – 23,43 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44114000-2 - Beton
4.5.5.) Wartość części: 9601,9 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia w zakresie III części (dostawa koszy gabionowych) składają się następujące produkty:1) Kosze gabionowe plecione (3,0 x 1,5 x 0,5) – 52 sztuki,
2) Kosze gabionowe plecione (3,0 x 1,0 x 0,5) – 13 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 18460 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111728,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111728,90 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10155,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10155,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10155,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kalinowski prowadzący działalność pod firmą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451001777
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10155,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż w ramach prowadzonego postępowania, do upływu
wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12 kwietnia 2022 r., do godziny 10.00, nie została złożona żadna oferta, na III część zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych na terenie gminy Sokółka przy ul. Białostockiej bn. w Sokółce od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego min. 8 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby SPZOZ w Sokółce w ramach dofinansowania z PFRON
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich
więcej: Krzewy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.