Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099866/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cmolas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b
1.5.2.) Miejscowość: Cmolas
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172837702
1.5.8.) Numer faksu: 172272873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9006638-adfd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9006638-adfd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064433/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane w ramach umowy o powierzenie grantu o numerze 4850/3/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188089,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, tj.:1).1 CZĘŚĆ NR 1 - ZADANIE NR 1:
1) Stacje robocze – 10 sztuk,
2) Laptop – 5 sztuk,
3) 15 licencji oprogramowania biurowego (10 szt. komputery stacjonarne i 5 szt. laptopy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa załącznik nr 4.1 do SWZ.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
Szczegółowe warunki zamówienia:
a) Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i spełniać wszystkie minimalne warunki przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 4.1 do SWZ).
b) Oferowany sprzęt musi być nieużywany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, kompletny i gotowy do pracy, w oryginalnych opakowaniach. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne (obowiązuje gwarancja producenta) umożliwiające wykonywanie uprawnień z nich wynikających odrębnie dla każdego sprzętu.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego i ustaleniu miejsca dostawy, na własny koszt. Za wypadki i szkody, które mogą powstać podczas dostawy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 56341,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, tj.:1).2 CZĘŚĆ NR 2 - ZADANIE NR 2:
1) Serwer – 1 sztuka,
2) UPS (UPS RACK do serwera) – 1 sztuka,
3) Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania – 1 sztuka,
4) Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów – 1 sztuka,
5) System operacyjny serwer – 1 sztuka,
6) Licencje dostępowe serwer – 6 sztuk,
7) Rozbudowa zabezpieczeń logicznych (firewall, systemy IDS, IPS) – 1 sztuka,
8) Rozbudowa zabezpieczeń logicznych (firewall, systemy IDS, IPS) 2 – 2 sztuki,
9) Szkolenia stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania w części nr 2 – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa załącznik nr 4.2 do SWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
Szczegółowe warunki zamówienia:
a) Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i spełniać wszystkie minimalne warunki przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.2 do SWZ).
b) Oferowany sprzęt musi być nieużywany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, kompletny i gotowy do pracy, w oryginalnych opakowaniach. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne (obowiązuje gwarancja producenta) umożliwiające wykonywanie uprawnień z nich wynikających odrębnie dla każdego sprzętu.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego i ustaleniu miejsca dostawy, na własny koszt. Za wypadki i szkody, które mogą powstać podczas dostawy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 99512,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, tj.:1).3 CZĘŚĆ NR 3 - ZADANIE NR 3:
1) Szkolenia dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań Zamawiającego określa załącznik nr 4.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na części.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, tj.:
1).4 CZĘŚĆ NR 4 - ZADANIE NR 4:
1) Zakup serwera NAS (Backup + dyski) – 1 sztuka,
2) Zakup specjalistycznego oprogramowania (do backupu – serwer + końcówki) – 1 sztuka,
3) Szkolenie dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania w części nr 4 – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa załącznik nr 4.4 do SWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
Szczegółowe warunki zamówienia:
a) Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i spełniać wszystkie minimalne warunki przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.4 do SWZ).
b) Oferowany sprzęt musi być nieużywany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, kompletny i gotowy do pracy, w oryginalnych opakowaniach. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne (obowiązuje gwarancja producenta) umożliwiające wykonywanie uprawnień z nich wynikających odrębnie dla każdego sprzętu.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego i ustaleniu miejsca dostawy, na własny koszt. Za wypadki i szkody, które mogą powstać podczas dostawy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 17601,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na części.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, tj.:
1).5 CZĘŚĆ NR 5 - ZADANIE NR 5:
1) Zakup specjalistycznego oprogramowania 2 (zakup oprogramowania do audytów bezpieczeństwa, kontroli legalności oprogramowania oraz szyfrowania danych zgodnie z KRI) – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa załącznik nr 4.5 do SWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia o parametrach co najmniej takich jak wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79962,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83916,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79962,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER KOMPUTERY TOMASZ ŁAPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6612143509
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79962,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128055,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128055,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128055,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B Jacek Baron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 4980171065
7.3.3) Ulica: ul. Walentego Roździeńskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128055,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 17.02.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także zakup usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 2023/BZP 00099866/01. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 27.02.2023r. do godziny 8.00. W związku z tym, iż do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w Części Nr 3 – Zadanie Nr 3 Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w tej części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24169,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24169,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24169,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa System Białobrzeski Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561318359
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 15A/89
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24169,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10151,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10151,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10151,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9552061116
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 38
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWA SYSTEM Białobrzeski Mirosław
jakie przetargi wygrała firma
NOWA SYSTEM Białobrzeski Mirosław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10151,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.