Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00131260/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Eko-Energia w Gminie Hanna - Etap III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HANNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Hanna
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833798016
1.5.8.) Numer faksu: 833798003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminahanna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminahanna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminahanna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Eko-Energia w Gminie Hanna - Etap III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bafacaa-bafe-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022837/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Eko-energia w gminie Hanna etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPiŚ.271.9.2022.GI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4131469,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: ,,Eko-Energia w Gminie Hanna - Etap III”.
Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) zadań:
Zadanie 1: „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej
w Hannie”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
− wykonanie docieplenia ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych parteru i piętra,
− wykonanie ocieplenia stropu,
− wymiana poszycia dachu wraz z wykonaniem obróbek oraz odwodnieniem,
− wykonanie opaski odwadniającej,
− wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej,
− wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
− wykonanie instalacji c.o. oraz c.w.u.
Zadanie 2: „Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
a) prace rozbiórkowe:
− demontaż odwodnienia dachu,
− demontaż instalacji odgromowej,
− demontaż poszycia stropodachu,
− demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
− demontaż betonowej opaski odwadniającej,
− skucie betonowej posadzki na gruncie w piwnicy.
b) prace termomodernizacyjne i odtworzeniowe:
− wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych oraz ścian parteru
i piętra,
− wykonanie ocieplenia ścian,
− wykonanie ocieplenia posadzki piwnicy wraz z wylewką betonową,
− wykonanie ocieplenia stropodachu,
− wykonanie nowej konstrukcji dachowej wraz z poszyciem,
− montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
− wykonanie barierek ochronnych schodów i balkonów,
− wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej oraz instalacji fotowoltaicznej,
− wykonanie nowej instalacji c.o. oraz c.w.u. zasilanej pompą ciepła.
− remont wewnętrzny budynku (remonty demontażowe i przygotowawcze, tynkowanie, kładzenie płytek, kładzenie i wykładanie podłóg, malowanie, stolarka drzwiowa), w tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej.
Zadanie 3: „Budowa instalacji fotowoltaicznej o moc min. 18,86kWp na użytek hydroforni”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
− układanie przewodów instalacji elektrycznej,
− wykonanie połączeń wyrównawczych,
− montaż inwerterów,
− montaż rozdzielni DC,
− wyposażenie rozdzielni DC w osprzęt i aparaty elektryczne,
− wyposażenie rozdzielni AC w układ pomiarowy,
− montaż paneli fotowoltaicznych,
− montaż osprzętu instalacji elektrycznej,
− wykonanie połączeń instalacji,
− podłączenie do sieci elektroenergetycznej,
− wykonanie pomiarów instalacji.
Zadanie 4: „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 17,63kWp na użytek oczyszczalni ścieków”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
− układanie przewodów instalacji elektrycznej,
− wykonanie połączeń wyrównawczych,
− montaż inwerterów,
− montaż rozdzielni DC,
− wyposażenie rozdzielni DC w osprzęt i aparaty elektryczne,
− wyposażenie rozdzielni AC w układ pomiarowy,
− montaż paneli fotowoltaicznych,
− montaż osprzętu instalacji elektrycznej,
− wykonanie połączeń instalacji,
− podłączenie do sieci elektroenergetycznej,
− wykonanie pomiarów instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31320000-5 - Kable energetyczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.