Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064830/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyżywienie dla uczestników klubu dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - Strzelce Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 34 311 07 78 wew. 216
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-19-05048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.strzelce@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyżywienie dla uczestników klubu dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - Strzelce Wielkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439225b2-3241-42c3-8b64-a33360df0206
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027626/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyżywienie dla uczestników klubu dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - Strzelce Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.07.09-IP.01-0002/23 pn. „CUŚ w powiecie pajęczańskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170846,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektów pn. CUŚ w powiecie pajęczańskim.
2. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje przygotowywanie zestawu posiłków wraz z napojami w formie dwudaniowego obiadu oraz drugiego śniadania wraz z napojem dla maksymalnie 10 Uczestników projektu pn. ,,CUŚ w powiecie pajęczańskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0002/23 pn: „CUŚ w powiecie pajęczańskim” bezpośrednio do miejsca przebywania uczestników projektu, tj.: do Klubu dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, którego siedziba ma miejsce
w Dębowcu Małym 94, 98-337 Strzelce Wielkie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184514,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184514,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOT-DOM s.c. Adam Kotynia, Janina Widera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091561
7.3.3) Ulica: Ostrołęka 2c
7.3.4) Miejscowość: Sulmierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 98-338
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOT-DOM" S.C. ADAM KOTYNIA, JANINA WIDERA
jakie przetargi wygrała firma
"KOT-DOM" S.C. ADAM KOTYNIA, JANINA WIDERA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184514,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI STRZELCE WIELKIE
więcej: przetargi STRZELCE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.