eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów"Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach gminie Chojnów"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach gminie Chojnów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-225

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.blecharz-cegla@gmina-chojnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-chojnow.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e85d59e-8c71-44e7-a2b1-38e1be9e24e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach gminie Chojnów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e85d59e-8c71-44e7-a2b1-38e1be9e24e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO.271.4.2025.MBC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie pn. „Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach gm. Chojnów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ). Zamawiający załącza również przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ). Przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, w celu wyliczenia ceny.
3. Zamawiający przewiduje obligatoryjną wizję lokalną. Zamawiający informuje, że każdy z Wykonawców, którzy chcą złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu musi odbyć obowiązkową wizję lokalną. W związku z powyższym prosimy z minimum jednodniowym wyprzedzeniem o poinformowanie Zamawiającego na adres e-mail : d.daniel@gmina-chojnow.pl oraz k.sawicz@gmina-chojnow.pl (należy przesłać informację na obydwa emaile) o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej. Prosimy w treści emaila o wskazanie konkretnej daty i godziny wizji lokalnej. Na podstawie przesłanego zgłoszenia, pracownik Zamawiającego prześle informację zwrotną. Miejscem spotkania Wykonawcy i pracownika Zamawiającego będzie wejście główne do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rokitkach. Po zakończeniu wizji lokalnej pracownik Zamawiającego sporządzi stosowne oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej przez danego Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje sytuacji, w której Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną bez poinformowania i obecności Zamawiającego. Zamawiający musi być obecny podczas przeprowadzenia wizji lokalnej każdego Wykonawcy, ponieważ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający jest zobowiązany odrzucić ofertę Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne :
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia w wysokości 300 000,00 PLN brutto. W wyniku badania i oceny ofert, ofertą najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu została oferta nr 5, tj. EX-BUD NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Janowice Duże 30c, 59-223 Janowice Duże, o wartości 421 841,64 zł brutto. Powyższa kwota jednak przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. W związku z powyższym niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249506,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.