eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzemudZakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumb o wymiarach 100x75x12,5 w ilo¶ci 16.000 szt



Og³oszenie z dnia 2022-05-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumb o wymiarach 100x75x12,5 w ilo¶ci 16.000 szt

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365873449

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 676 10 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.pionk@gpkszemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gpkszemud.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumb o wymiarach 100x75x12,5 w ilo¶ci 16.000 szt

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9473a022-c8a4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00142848

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9473a022-c8a4-11ec-b879-9a86e5ac3946

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu – w innych przypadkach ni¿ sk³adanie ofert – odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” (Formularze do komunikacji, które umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci).
2. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
3. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem FORMULARZY DO KOMUNIKACJI wynosi 150MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w rozdziale I SWZ (nie dotyczy sk³adania ofert i zwi±zanych z ni± dokumentów).
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Tym samym Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje stosowanie siê do wytycznych w ww. dokumencie.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg., przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
10. 12.4. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
11. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.
12. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Platformy przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Stosownie do art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio Wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu [dalej jako „dane osobowe”], jest Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o. reprezentowana przez Prezesa Zarz±du, Szemud 84-217, ul. Szkolna 5, sekretariat@gpkszemud.pl , tel.: +48 58 676 10 86.
2.W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych osobowych za po¶rednictwem adresu: e-mail: b.pionk@gpkszemud.pl, do korespondencji: 84-217 Szemud, ul. Szkolna 5.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym - podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4.Odbiorcami danych osobowych mog± byæ: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, firmy ¶wiadcz±ce us³ugi z zakresu serwisu i asysty technicznej systemów informatycznych w Gminnym Przedsiêbiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. oraz operator pocztowy, z którym zawarta zosta³a umowa na ¶wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przepisami ustawy Pzp (art. 78-80) oraz odpowiednimi rozporz±dzeniami wydanymi w tym zakresie. Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ z niej wynikaj±cych przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ z niej wynikaj±cych.
6.Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Niepodanie danych osobowych mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
7.W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8.Osoby, których dane osobowe dotycz±, posiadaj±:
8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
8.3.na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9.Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10.W odniesieniu do danych osobowych przekazywanych Zamawiaj±cemu a nie dotycz±cych bezpo¶rednio Wykonawcy (np. danych osobowych jego pracowników, reprezentantów, wspó³pracowników, podwykonawców, osób, którymi pos³uguje siê przy realizacji zamówienia, osób, które udostêpniaj± mu zasoby na potrzeby udzia³u w postêpowaniu itp.) Wykonawca zobowi±zany jest do dope³nienia obowi±zków informacyjnych, o których mowa w art. 13 lub 14 RODO, w tym do przekazania im informacji odno¶nie administrowania ich danymi przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumb o wymiarach 100x75x12,5 w ilo¶ci 16.000 szt. wykonanych zgodnie z norm± PN-EN 1339:2005 lub równowa¿nej. P³yty winny byæ krzy¿owo zbrojone stal± w strefie dolnej i górnej. Betonowa p³yta musi posiadaæ aprobatê techniczn± dopuszczaj±c± do stosowania jej w budownictwie drogowym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceniania ofert:
1.1. w kryterium cena oferty brutto:
Maksymaln± liczbê punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê za wykonanie ca³o¶ci zamówienia podan± przez Wykonawcê w Formularzu Oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów obliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
(C min/C of) x 60 = C
C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena
C min – najni¿sza cena z zaoferowanych
C of – cena w badanej ofercie

1.2. w kryterium Okres gwarancji i rêkojmi za wady:
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi za wady”:
Okres gwarancji i rêkojmi za wady:
1. 2 lata (okres minimalny)- 0 pkt
2. 3 lata - 20 pkt
3. 4 lata (okres maksymalny) - 40 pkt
Uwaga:
Okres gwarancji i rêkojmi za wady liczony jest w latach. Wykonawca winien zaoferowaæ w przedmiotowym kryterium okres gwarancji i rêkojmi za wady w pe³nych okresach rocznych. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi za wady wynosi 2 lata. Maksymalny okres gwarancji i rêkojmi za wady wynosi 4 lata.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi za wady d³u¿szy ni¿ 4 lata – przyjmuje siê, ¿e Wykonawca udzieli³ gwarancji i rêkojmi za wady na okres 4 lat i Zamawiaj±cy przyzna ofercie w tym kryterium 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca nie zaoferuje ¿adnego okresu gwarancji i rêkojmi za wady albo zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi za wady krótszy ni¿ 2 lata albo zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi za wady w miesi±cach lub niepe³nych latach przyjmuje siê, ¿e Wykonawca udzieli³ gwarancji i rêkojmi za wady na okres 2 lat i Zamawiaj±cy przyzna ofercie w tym kryterium 0 pkt.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P), wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + G
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium cena
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium okres gwarancji i rêkojmi za wady
Przy czym Pmax = 100 pkt dla zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
1.1. do¶wiadczenia Wykonawcy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na dostawie p³yt drogowych wielootworowych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100)
UWAGA! W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w my¶l art. 118 ustawy Pzp, powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci podmiot udostêpniaj±cy zasoby

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia (sk³adany wraz z ofert±)
2. o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego);
3. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (sk³adany wraz z ofert±)
2. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (sk³adany na wezwanie Zamawiaj±cego)
W przypadku powo³ania siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy dostaw w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Certyfikaty/aprobaty techniczne/atesty/deklaracje zgodno¶ci dopuszczaj±ce p³yty drogowe do stosowania w budownictwie drogowym:
1. Aprobatê Techniczn± oraz Krajow± Deklaracjê Zgodno¶ci lub
2. Krajow± Ocenê Techniczn± oraz Krajow± Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych lub
3. inny dokument rozpoznawalny i uznawalny w danym ¶rodowisku, sektorze lub bran¿y, wydany przez niezale¿ny podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±cy ¿e dostarczane p³yty drogowe odpowiadaj± odpowiednim normom lub specyfikacj± technicznym.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Certyfikaty/aprobaty techniczne/atesty/deklaracje zgodno¶ci dopuszczaj±ce p³yty drogowe do stosowania w budownictwie drogowym:
1. Aprobatê Techniczn± oraz Krajow± Deklaracjê Zgodno¶ci lub
2. Krajow± Ocenê Techniczn± oraz Krajow± Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych lub
3. inny dokument rozpoznawalny i uznawalny w danym ¶rodowisku, sektorze lub bran¿y, wydany przez niezale¿ny podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±cy ¿e dostarczane p³yty drogowe odpowiadaj± odpowiednim normom lub specyfikacj± technicznym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (sk³adane wraz z ofert±)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ do³±czone do oferty.
2.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, O¶wiadczenie, o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, ka¿dy z nich zobowi±zany jest z³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego, podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oceniane bêdzie ³±cznie.
4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5.Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy na warunkach w nim okre¶lonych;
2) w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku niewykorzystania przez Zamawiaj±cego zakresu rzeczowego i finansowego Umowy w terminie w niej okre¶lonym, w szczególno¶ci w przypadku:
a) przerwy realizacji zamówienia na skutek dzia³añ podmiotów trzecich, np. przed³u¿anie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, badañ, ekspertyz, uzgodnieñ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
b) konieczno¶ci wykonania przez Zamawiaj±cego innych prac lub zamówieñ, które bêd± niezbêdne dla prawid³owego wykorzystania przedmiotu zamówienia, a których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie sk³adania ofert,
c) czasowego wstrzymania przez Zamawiaj±cego prac, których realizacji s³u¿y wykonanie przedmiotu zamówienia,
do czasu ustania ww. przeszkód uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykorzystanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za pomoc± Platformy E-zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.