eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BanieZakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i doposażenia dla OSP Banie ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i doposażenia dla OSP Banie ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skośna 6

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://banie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i doposażenia dla OSP Banie ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2145c590-5bf9-48a7-8ee6-9bcf14f38b46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040866/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i doposażenia dla OSP Banie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego w ramach Działania 2.15 Wzmocnienie służb ratownictwa oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i gospodarki Wodnej w Szczecinie.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPU.271.1.2025.ADa

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 – Zakup i dostawa BSP (Dron) – Bezzałogowe statki powietrzne 2 szt. typu dron z pełnym wyposażeniem oraz walizką transportową obejmują:
a) Pierwszy dron – dron, aparatura obsługowa, stacja ładowania 1 szt. (możliwość ładownia minimum dwóch akumulatorów jednocześnie), walizka transportowa, minimum 8 szt. Akumulatorów, wyposażony w kamerę termowizyjną, kamerę z zoomem, kamerę szerokokątną oraz dalmierz.

b) Drugi dron - Dron, aparatura obsługowa, stacja ładowania (możliwość ładownia minimum dwóch akumulatorów jednocześnie), walizka transportowa, 6 szt. Akumulatorów, wyposażony w kamerę szerokokątną z zoomem optycznym i hybrydowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 91064,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – Zakup i dostaw sprzętu gaśniczego, ratowniczego, logistycznego, łączności oraz wyposażenia osobistego strażaka.
a) Ubranie specjalne trzyczęściowe 10 szt.:
b) Buty specjalne 5 szt.:
c) Hełm strażacki 5 szt.:
d) Radiostacje cyfrowe 4 szt. wraz z mikrofonogłośnikiem na przewodzie podłączanym do radiostacji.
e) Latarki szperacz 3 szt.
f) Namiot pneumatyczny sypialniany wraz z zestawem do pompowania przy pomocy pompki elektrycznej, nożnej oraz butli ze sprężonym powietrzem wraz z odpowiednią końcówką. Pompka elektryczna, nożna, oraz zestaw do podłączenia butli z powietrzem sprężonym, reduktor, węże oraz końcówki w zestawie.
g) Lampa stojąca LED
h) AED 1 szt.
i) Zestaw ratownictwa wysokościowego
j) Kombinezon wodno-lodowy
k) Zestaw podpór do stabilizacji pojazdów
l) Zestaw PLECAKOWY PSP R1 Plecak + nosze + szyny według rozporządzenia o wyposażeniu torby R1 dla Straży Pożarnej
m) Detektor wielogazowy
n) Prądownica turbo W52 - 2 szt.
o) Wąż tłoczny w-75 - 10 szt.
p) Wąż tłoczny w-52 - 10 szt.
q) Wąż tłoczny w-42 - 5 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

4.5.5.) Wartość części: 155167,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 - Narzędzia Akumulatorowe
a) Zestaw 4 narzędzi akumulatorowych
Kompaktowa bez szczotkowa wiertarko-wkrętarka :
Szlifierka kątowa 125 mm:
Kompaktowy klucz udarowy 1/2'':
Piła szablasta
b) Nożyco - ROZPIERACZ AKUMULATOROWY WRAZ Z OSPRZĘTEM: 2 szt. akumulatorów, ładowarka sieciowa 230 V, ładowarka samochodowa 12 V, mata narzędziowa, adaptery (końcówki) wraz z łańcuchami, końcówki do wyważania drzwi, wymienne ostrza.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 51402,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61281 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259794,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61496,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVIGATE SP z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793109171

7.3.3) Ulica: Wadowicka 8A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61496,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160623,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160623,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160623,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160623,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90210,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235237,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90210,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-POŻ - Irena Matusiak, Ireneusz Matusiak sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282272031

7.3.3) Ulica: Łódzka 24

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90210,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.