Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061872/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00077425/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-07
- 2023/BZP 00108443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych czynnikiem rozwoju społeczno-gospodarczego Gminy Dmosin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dmosin
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dmosin 9
1.5.2.) Miejscowość: Dmosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468747485
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dmosin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.dmosin.pl/wiadomosci/3/lista/1/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych czynnikiem rozwoju społeczno-gospodarczego Gminy Dmosin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc9773d-9091-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg gminnych czynnikiem rozwoju społeczno-gospodarczego Gminy Dmosin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061872/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja dróg gminnych czynnikiem rozwoju społeczno-gospodarczego Gminy Dmosin”.
4.2. Inwestycja ma na celu przebudowę drogi Dmosin-Gózd 120053E dł 2994,55 m i poszerzenie do 5,0 m. Odtworzone zostaną rowy, przepusty, utwardzone pobocza, odtworzona warstwa wiążąca i ścieralna. Modernizacja dróg Grodzisk-Kraszew Wielki 121052E dł. 2990m i Nadolna-Teresin 121067E dł 1646,1 m obejmować będzie wykonanie nakładki asfaltowej, warstwy wyrównawczej i ścieralnej oraz remont poboczy. Inwestycja poprawi bezpieczeństwo na drogach, wpłynie korzystnie na poprawę powiązań gminnej sieci drogowej z siecią dróg ponadlokalnych, stworzy lepsze warunki rozwoju gospodarczego gminy.
4.3. Zamówienie obejmuje w szczególności:
Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej Gózd-Dmosin nr 120053E o długości 2994,55 m
- poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 5,00 m, oraz odtworzenie rowów przydrożnych i przepustów w miejscach zjazdów na sąsiednie działki. Przyjęto wykonanie poszerzenia na średniej szerokości 0,90 cm. Przyjęto parametry drogi klasy „D”.
- na całej długości odcinka po wykonaniu poszerzenia jezdni należy ułożyć bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm. Przed wykonaniem robót bitumicznych należy oczyścić nawierzchnię oraz skropić emulsją asfaltową. Na oczyszczonej i skropionej warstwie wiążącej należy ułożyć warstwę ścieralną gr 4 cm.
- po wykonaniu nawierzchni należy uzupełnić pobocze. Przewiduje się wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Grubość nawierzchni pobocza 15 cm i szerokość 0,75 m.
Zamówienie obejmuje również nasadzenia drzew gatunków rodzimych - jarząb pospolity, brzoza brodawkowata, lipa pospolita o obwodzie 12 cm na wys. 1 m - (materiał wraz z robocizną)
Zadanie nr 2 – Remont nawierzchni drogi gminnej nr 121052E Grodzisk – Salomejka – Michałów – Teresin o długości 2990,00mb.
- wykonanie remontu nawierzchni jezdni,
- wykonanie remontu nawierzchni mijanki wraz z podbudową,
- wykonanie remontu krawędzi jezdni,
- wykonanie remontu poboczy poprzez uzupełnienie wyprofilowanie i zagęszczenie kruszywem C90/3 warstwą grubości 10cm oraz szerokości 75cm.
- uzupełnienie zjazdów bądź ich przełożenie w celu dowiązania do projektowanej krawędzi jezdni.
Zadanie nr 3 - Remont nawierzchni drogi gminnej Nadolna – Teresin o długości 1646,10 mb
- wykonanie remontu nawierzchni jezdni,
- wykonanie remontu nawierzchni mijanki wraz z podbudową,
- wykonanie remontu krawędzi jezdni,
- wykonanie remontu poboczy poprzez uzupełnienie wyprofilowanie i zagęszczenie kruszywem C90/3 warstwą grubości 10cm oraz szerokości 75cm.
- uzupełnienie zjazdów bądź ich przełożenie w celu dowiązania do projektowanej krawędzi jezdni.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
34922100-7 Oznakowanie drogowe
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe,
w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6099188,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6099188,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6099188,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712259264
7.3.3) Ulica: Południowa 17/19
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6099188,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.